Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva? :sjokk: Puppebilder på skikkelig uinteressant-tråden?

:sexy:

Hmm... Det blei litt dumt ja. Alle elsker jo pupper! Jeg har lagt ut bonus i 100kr-tråden min, om folk legger ut pupper! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Det blei litt dumt ja. Alle elsker jo pupper! Jeg har lagt ut bonus i 100kr-tråden min, om folk legger ut pupper! :sjarmor:

Ja, se det ja - det var smartingen sin det tenker jeg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, se det ja - det var smartingen sin det tenker jeg! :nigo:

Jepp! Jeg prøvde til og med å manipulere folk, ved å gi dem dårlig samvittighet... "åååh, jeg er så ensom. Gi meg pupper!!". De kommer til å gjøre det, enten de vil eller ikke. Gleder meg skikkelig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Jeg prøvde til og med å manipulere folk, ved å gi dem dårlig samvittighet... "åååh, jeg er så ensom. Gi meg pupper!!". De kommer til å gjøre det, enten de vil eller ikke. Gleder meg skikkelig!

Ingen tvil - de kommer til å gjøre det! Du må bare vente tålmodig - så pupp! - så plupper det opp pupper!

*sitte tålmodig og vente i natt Yme...* :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil - de kommer til å gjøre det! Du må bare vente tålmodig - så pupp! - så plupper det opp pupper!

*sitte tålmodig og vente i natt Yme...* :plystre:

Det skjer helt plutselig, jeg lover! Du får lov til å se du også :klemmer: Men ikke EryMax. EryMax hater pupper, og er derfor et dårlig menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elska dem!! De havner rett i "bilder som KG-damene har lagt ut av seg selv(spessilt bilder fra kropstråden)"-mappa mi. Den begynner å bli stor og fin :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har epleskall sittende fast mellom tennene mine og det er plagsomt selv om jeg ikke er ferdig med eplet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følgje UberFacts på twitter så døyr 450 menneske i USA av å falle ut av senga. Lurer på kva slags senger dei har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...