Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Jeg ser på Sommeråpent og det er en fantastisk sommerlig solnedgang her hos meg. :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg glemte hele sommeråpent! :dry: Må se det på nett-tv ... Er det bare på lørdager nå forressten? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte hele sommeråpent! :dry: Må se det på nett-tv ... Er det bare på lørdager nå forressten? :klo:

Tror jammenimeg at det er hver eneste dag jeg Rumle! :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammenimeg at det er hver eneste dag jeg Rumle! :forvirra:

Jeg tror ikke det? Det pleide å være slik før, ikke sant, minus fredag og helg? Men, jeg har sett etter det flere kvelder, men det har ikke vært noe? Så jeg er litt usikker? :klo: Eller er det jeg som roter fælt nå? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg trøtt, skal snart gå å legge meg må bare rive meg løs fra skjermen først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver med multitasking, ser film, er på kg og prater med samboeren min :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver med multitasking, ser film, er på kg og prater med samboeren min :tommelsmil:

Multitasking er rævva! Det eneste hjernen greier å multitaske skikkelig med, er når du gjør noe samtidig som du hører på musikk.

På alle andre områder, blir den faktisk dårligere av å multitaske... Ikke bare at man gjør ting dårligere enn om man konsentrerer seg om 1 ting av gangen, men det senker faktisk kapasiteten til hjernen.

Du kan lese litt om det her: http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=95256794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yme, kanskje du heller burde prøve multitafsing

Først tenkte jeg "Dette hørtes ut som en fantastisk plan!!" men når jeg så det for meg, begynte jeg å bli litt usikker på hvordan jeg skulle fått det til. Hvordan skal jeg velge hvilke steder jeg skal tafse på, og hvordan skal jeg få fult utbytte av situasjonen? Valgets kval :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hår, både på lårene og puppene, men samtidig så blir jo ting automatisk sant, om de rimer... Må jeg barbere meg jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hår, både på lårene og puppene, men samtidig så blir jo ting automatisk sant, om de rimer... Må jeg barbere meg jeg da?

Ja!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...