Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta på trikken sa: Du må ha den fineste vesken i hele Norge!

Hun var veldig søt og snakket svensk. :hjerter_rundt:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg snart gå å legge meg hvis jeg klarer å rive meg løs herfra :tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å kjøpe mat i går, og jeg er ikke noe hypp på å stikke i butikken nå... Jeg får bare sitte her og være sulten da (og samtidig være latterlig patetisk, med tanke på disse menneskene i afrika, som går i timesvis bare for å få drikkevann).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det er ingen som nekter deg å gå i timesvis etter drikkevann. Du ikke tappe fra nærmeste vannkran, hvis du ikke har lyst. Du får sikkert ei kopp vann av odisi73, når hun er ferdig med å marsjere rundt i dusjen sin - hvis du spør pent. Og det er sikkert lengre å gå etter vann enn bare rett ut i doskåla. :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er ingen som nekter deg å gå i timesvis etter drikkevann. Du ikke tappe fra nærmeste vannkran, hvis du ikke har lyst. Du får sikkert ei kopp vann av odisi73, når hun er ferdig med å marsjere rundt i dusjen sin - hvis du spør pent. Og det er sikkert lengre å gå etter vann enn bare rett ut i doskåla. :opplyser:

Hva skulle jeg gjort uten slik visdom som dette? Jeg kan jo faktisk gå inn til Oslo (det tar omntrent 1 time med tog, så jeg greier sikkert å bruke en hel dag på å gå dit) og hente meg et glass vann der, og sikkert spise noe mose eller noe på veien. Tipper det er mange fine kryp som bor i mosen, og de er nok fulle av proteiner. Tenk så sterk jeg kommer til å bli!! Gleder meg skikkelig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...