Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det ikke noe helikopter akkurat nå - og jeg burde gå og legge meg. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nikola Tesla (mannen i mitt liv), har bursdag idag. Dette er egentlig ikke uinteressant i det hele tatt, så det blir jo en total avsporing av tråden... Men uansett. Idag er bursdagen til Nikola Tesla, og den må feires! Det kan man gjøre ved å bruke massevis av strøm, og kose seg med hvite duer. Spesielt om duene kan skyte laser ut av øynene! For en mann :hjerter_rundt:

Endret av Yme
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nikola Tesla (mannen i mitt liv), har bursdag idag. Dette er egentlig ikke uinteressant i det hele tatt, så det blir jo en total avsporing av tråden... Men uansett. Idag er bursdagen til Nikola Tesla, og den må feires! Det kan man gjøre ved å bruke massevis av strøm, og kose seg med hvite duer. Spesielt om duene kan skyte laser ut av øynene! For en mann :hjerter_rundt:

Gratulerer, Tesla!

*skrur på flere lys*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med den nye layouten, ser det ut som om jeg er helt målløs, før jeg begynte å skrive nå.

Ååååh, Candy pia! Jommen sa jeg smør! Kan kjøpes på avbetaling á 2 kroner måneden, tilogmed! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...