Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klokka ett er jeg mett, klokka to må jeg på do, klokka tre må jeg le, klokka fire spiller jeg på lire, klokka fem må jeg hjem, klokka seks kommer en heks, klokka syv ser jeg en tyv, klokka åtte må jeg på potte, klokka ni går jeg på ski, klokka ti er alt forbi, klokka elleve må jeg skjelve for klokka tolv kommer et stort TROLL! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tingene som stjeler all ens styrke, er de samme tingene som gjør en sterk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Klokka ett er jeg mett, klokka to må jeg på do, klokka tre må jeg le, klokka fire spiller jeg på lire, klokka fem må jeg hjem, klokka seks kommer en heks, klokka syv ser jeg en tyv, klokka åtte må jeg på potte, klokka ni går jeg på ski, klokka ti er alt forbi, klokka elleve må jeg skjelve for klokka tolv kommer et stort TROLL! :hoppendeglad:

jammen? jammen?? jaaaaammeeeeeeen!??! det er jo bare 1 time og 36 minutter til :sjokkert::redd:

LØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØP!!! :bond:

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mennesker har en egen evne til å irritere vettet av meg... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine fingre har lyst til å logge inn på Ellos sine sider. Skal jeg la dem det? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med noen mennesker som gjør at de tar alt du sier å gjør på feil måte?? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå sitter jeg på terrassen under tak. Nydelig temperatur, regnet øser ned og kinamaten er rykende varm. Mmmh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...