Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heder og ære på side 114 i denne enestående tråden vel! ;)

:dagens-rose::ler2:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke jeg heller, men det skjer desverre nokså ofte i mitt liv.

Jeg vurderer å trekke meg unna forumet for en periode. Sånn at dere vet om det, dere jeg har mest med å gjøre her inne.

Endret av Strange Doll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det et fantastisk vær :sol: Og nå skal vi ut på trilletur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å trekke meg unna forumet for en periode. Sånn at dere vet om det, dere jeg har mest med å gjøre her inne.

Det vil merkast... Sjøl om vi ikkje har hatt så mykje med kvarandre å gjort her inne, så er du likevel éin av dei eg har 'prata' mest med.... Ikkje bli for lenge borte, da! Og e du i nærheten, så er det berre å gi ein lyd, så kan vi ta ein kaffi el.l Te på meg til opplysning, sia eg ikkje e så fan av kaffi ;) Eller vi kan ete is. Masse is! Åt forresten min første softis for året i går... Litt seint ute, ja... :sjenert:

Anywayz, dokka... lykke til med livet ditt utafor KG!! ;) Kom snart tilbake og fortell oss korleis du har hatt det! :klemmer:

Endret av Mezzo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vil merkast... Sjøl om vi ikkje har hatt så mykje med kvarandre å gjort her inne, så er du likevel éin av dei eg har 'prata' mest med.... Ikkje bli for lenge borte, da! Og e du i nærheten, så er det berre å gi ein lyd, så kan vi ta ein kaffi el.l Te på meg til opplysning, sia eg ikkje e så fan av kaffi ;) Eller vi kan ete is. Masse is! Åt forresten min første softis for året i går... Litt seint ute, ja... :sjenert:

Anywayz, dokka... lykke til med livet ditt utafor KG!! ;) Kom snart tilbake og fortell oss korleis du har hatt det! :klemmer:

Har ikke helt bestemt meg, må se det an. Men er noen tog som gjør det frister, samtidig som jeg synes det er koselig her. Vi får se:)

Skal selvfølgelig si ifra:) og eg stemmer for cola!;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ikke jeg heller, men det skjer desverre nokså ofte i mitt liv.

MÅ du? Da vil jeg savne deg veldig. :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ du? Da vil jeg savne deg veldig. :cry3:

Har som sagt ikke helt bestemt meg, men det er i tenkeboksen for å si det sånn :)

Men kjenner jeg meg selv rett skjer det ikke, for jeg er jo blitt glad i dere :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har blitt så kjempeglade :yvonne: i oss, at du ikke kan leve foruten oss! Skal jeg si deg. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...