Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Tusen takk for at du gadd og finne fram videoen. Det var kult! Er det ikke herlig å finne et favorittband :rodmer: med gode tekster og fin musikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å takk begge to! Så snilt å dele dette med meg (og de andre her da :fnise:) Dette er tydeligvis noen populære gutter på Vestlandet - skal jammen følge litt med på de der. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, skal få tak i dem og høre, spesielt på tekstene da. :sjenert:

Gjør det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

corto, SÅNT gjør deg til en god person i mine øyne! mennesker som setter pris på bra tegnefilm, er bra mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

ja tegneserier er bra. Liker tegneserier like godt nå som jeg nærmer meg 30 som da jeg var 10

Jeg synes det er synd at man ikke lager korte 5-10 minuters Donald tegneserier lenger som de gjørde før i tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er helt enig. jeg savner gode animerte småsnutter, selv om warner gjorde noen tapre forsøk for noen år siden med noen av sine figurer.

har en anseelig samling med album og bøker, både mye franske og amerikanske tegneserier. og, også din navnebror, corto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halsbrann :(

Rør ut noen teskjeer potetmel i litt kaldt vann, så ordner det seg på første eller andre forsøket. Uten at det kommer verre tilbake i morgen, som når en tar natron, nyco eller medikamenter. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rør ut noen teskjeer potetmel i litt kaldt vann, så ordner det seg på første eller andre forsøket. Uten at det kommer verre tilbake i morgen, som når en tar natron, nyco eller medikamenter. :opplyser:

Ååh gjør det det? Det skal jeg prøve når jeg kommer hjem! Tusen takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...