Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Så flink du er! :kgbaby:

:takke:

Nå har jeg vasket alle syltetøyglassene men får ikke vekk den limen de har festet etiketten med...sykt irriterende :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd neglelakkfjerner? :sjenert:

Nei, men det skal prøvest :jepp:

Takk for tipset :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist her i kveld. Corto - du kan vel sende over et oppmuntrende bilde? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eksploderer snart.. :kjefte: har brukt FEM timer på å sette opp et skap, og nå passer ikke dørene!!!

Aldrisur... WT... jeg trenger oppmuntring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vært på Ikea nå da Dokka! I så fall er fem timer ingenting! Du trenger minst fem timer til for å få på skapdørene. Nei, alvorlig talt - har dere fått feil dører da eller? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på Ikea nå da Dokka! I så fall er fem timer ingenting! Du trenger minst fem timer til for å få på skapdørene. Nei, alvorlig talt - har dere fått feil dører da eller? :skravle:

Ja jeg var på ikea på lørdag, men kjøpte ikke det skapet der. Er ikke feil dører nei, men de passer jo ikke på :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:takke:

Nå har jeg vasket alle syltetøyglassene men får ikke vekk den limen de har festet etiketten med...sykt irriterende :bond:

Prøv å gni med litt matolje. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært på skogstur med lillegutt i ergoen, ikke helt været for det, men koselig :rodmer:

Prøvde å få vekk limet med olivenolje, og det funket :jepp:

Takker for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Månemamma! Kamikatze er nok en bra mann. :tommelopp:

Og du Corto, du er en mester i å komme med skikkelig uinteressante bidrag til denne tråden! All ære til deg for det! :herremann:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhh det tipset kan jeg kanskje bruke på de haugevis med krukker jeg har som jeg aldri har tålmodighet til å få bort heeeele prislappen på? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker heller masse tid på å passe på å stille de slik at ingen kan se prislappene ... :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle - er det ikke deilig med husmorråd som ikke er giftige og som attpåtil funker? :idesmil:

Dokka - stakkars deg, det høres veldig slitsomt ut. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...