Strange Doll Skrevet 7. mai 2012 #1981 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Jeg har lyst på Pizza men butikken er stengt. Bestill fra et sted da, de pleier ikke stenge før 23 Jeg har forresten fått meg en stalker... Endret 7. mai 2012 av Strange Doll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 7. mai 2012 #1982 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg har forresten fått meg en stalker... Creepy, i det virkelige liv eller her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. mai 2012 #1983 Del Skrevet 7. mai 2012 Fortell Dokka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. mai 2012 #1984 Del Skrevet 7. mai 2012 In real life / facebook skype og lignende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. mai 2012 #1985 Del Skrevet 7. mai 2012 Usj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 7. mai 2012 #1986 Del Skrevet 7. mai 2012 Ekkelt, hva har du tenkt å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 8. mai 2012 #1987 Del Skrevet 8. mai 2012 Nå skjønner jeg ikke helt, vi har da ikkje juli endå Snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. mai 2012 #1988 Del Skrevet 8. mai 2012 In real life / facebook skype og lignende.. skal jeg fikse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 8. mai 2012 #1989 Del Skrevet 8. mai 2012 skal jeg fikse? Yes please Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. mai 2012 #1990 Del Skrevet 8. mai 2012 Yes please game on Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 8. mai 2012 #1991 Del Skrevet 8. mai 2012 game on Thank u darling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 8. mai 2012 #1992 Del Skrevet 8. mai 2012 Marauder Shields er min helt, og vil alltid ha en plass i mitt hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 8. mai 2012 #1993 Del Skrevet 8. mai 2012 Marauder Shields er min helt, og vil alltid ha en plass i mitt hjerte. Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 8. mai 2012 #1994 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Hvem er det? Om du spiller Mass Effect 3, eller har tenkt til å gjøre det, burde du vente med å finne det ut før du er ferdig. Dette blir på en måte en slags spoiler i forhold til det spillet, men du kan lese om Marauder Shields om du ikke driver med sånne spill, eller ikke har tenkt å spille Mass Effekt 3. her, og hvorfor han har blitt en sånnm "internett helt". Dette er såpass uinteressant for de fleste, så jeg føler absolutt at jeg holder meg til trådens tema. Endret 8. mai 2012 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 8. mai 2012 #1995 Del Skrevet 8. mai 2012 Om du spiller Mass Effect 3, eller har tenkt til å gjøre det, burde du vente med å finne det ut før du er ferdig. Dette blir på en måte en slags spoiler i forhold til det spillet, men du kan lese om Marauder Shields om du ikke driver med sånne spill, eller ikke har tenkt å spille Mass Effekt 3. her, og hvorfor han har blitt en sånnm "internett helt". Dette er såpass uinteressant for de fleste, så jeg føler absolutt at jeg holder meg til trådens tema. Kjæresten min spiller noen sånne spill.. Men jeg føler ikke jeg er gira nok på det til å føle dette var en spoiler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 8. mai 2012 #1996 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg har vært på en times trilletur, jeg holdt på å blåse vekk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 8. mai 2012 #1997 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg har vært på en times trilletur, jeg holdt på å blåse vekk... Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzo Skrevet 8. mai 2012 #1998 Del Skrevet 8. mai 2012 Eg klarar ikkje konse om den hersens ped'en! Nokon som har gode motivasjonsteknikkar?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mai 2012 #1999 Del Skrevet 8. mai 2012 Sorry Mezzo! Jeg pleier å gå (sakte) en lang tur i skogen, lytte, kikke og snuse. Det hjelper for meg, men hører kanskje ikke inn i klassen "motivasjonsteknikk"? Ikke bekymre deg så mye - bare gjør ditt beste, så ordner det seg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzo Skrevet 8. mai 2012 #2000 Del Skrevet 8. mai 2012 Sorry Mezzo! Jeg pleier å gå (sakte) en lang tur i skogen, lytte, kikke og snuse. Det hjelper for meg, men hører kanskje ikke inn i klassen "motivasjonsteknikk"? Ikke bekymre deg så mye - bare gjør ditt beste, så ordner det seg nok. Takk for oppmuntring, gode du! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå