Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1801 Del Skrevet 2. mai 2012 Nope - Dokka, ikke du en gang! Wow jeg må si jeg gleder meg veldig til denne festen her altså! Hyggelig å se deg nå forresten, vi har savnet deg! Forumet er ikke det samme uten Aldrisur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mai 2012 #1802 Del Skrevet 2. mai 2012 Så hyggelig at du sier det da. Skulle bare kutte ut å gå på jobb vet du. Bare surre og tulle rundt på KG fra morgen til kveld! Hva skal vel jeg med mat i kjøleskapet, strøm i huset, klær på kroppen og alt det tullet der? Vil jo heller være her å leke med dere men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1803 Del Skrevet 2. mai 2012 Så hyggelig at du sier det da. Skulle bare kutte ut å gå på jobb vet du. Bare surre og tulle rundt på KG fra morgen til kveld! Hva skal vel jeg med mat i kjøleskapet, strøm i huset, klær på kroppen og alt det tullet der? Vil jo heller være her å leke med dere men... Ja det stemmer jeg for! 100% stillig på KG forumet som pratedame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mai 2012 #1804 Del Skrevet 2. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1805 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg tror du kan få 100 kr timen. Vi spleiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 2. mai 2012 #1806 Del Skrevet 2. mai 2012 Sønnen min ligger å sover i vogna, han sovnet der av seg selv, fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1807 Del Skrevet 2. mai 2012 Sendte inn kontrakt på skoleplass til høsten. Da er ting bestemt. Grugleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1808 Del Skrevet 2. mai 2012 Sønnen min ligger å sover i vogna, han sovnet der av seg selv, fantastisk Så flott da:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mai 2012 #1809 Del Skrevet 2. mai 2012 Ja dere, det er mye en kvinne skal måtte styre med her i livet. Skole, unger og jobb., etc. etc. Det er ikke bare bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 2. mai 2012 #1810 Del Skrevet 2. mai 2012 Så flott da:D Ikke sant, han har sovet alene i over en time Det er litt big deal for vanligvis så våkner han etter 20 min hvis jeg ikke ligger ved siden av han eller triller på vogna så jeg er very happy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1811 Del Skrevet 2. mai 2012 Ikke sant, han har sovet alene i over en time Det er litt big deal for vanligvis så våkner han etter 20 min hvis jeg ikke ligger ved siden av han eller triller på vogna så jeg er very happy Hvor gammel er han?:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 2. mai 2012 #1812 Del Skrevet 2. mai 2012 Hvor gammel er han?:-) 6 mnd, og verdens søteste lille klump Jeg er kanskje litt subjektiv :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1813 Del Skrevet 2. mai 2012 6 mnd, og verdens søteste lille klump Jeg er kanskje litt subjektiv :gjeiper: Så utrolig koselig :-) gleder meg til den dagen jeg får barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mai 2012 #1814 Del Skrevet 2. mai 2012 Kan bare tenke meg at det er den søteste lille guttebabyen i verden! Og at Månestråle er en perfekt liten mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mai 2012 #1815 Del Skrevet 2. mai 2012 Så utrolig koselig :-) gleder meg til den dagen jeg får barn Søte Dokka er så snill og omsorgsfulle, et perfekt mammaemne. Men du venter vel noen år Dokka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1816 Del Skrevet 2. mai 2012 Kan bare tenke meg at det er den søteste lille guttebabyen i verden! Og at Månestråle er en perfekt liten mamma! Det Tror jeg og hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1817 Del Skrevet 2. mai 2012 Søte Dokka er så snill og omsorgsfulle, et perfekt mammaemne. Men du venter vel noen år Dokka! Tja tja. Vet ikke helt faktisk. :-) kanskje det skjer før om noen år Stakk innom kjæresten på jobb, og fikk et glass vin og en kjempegod dessert. Liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 2. mai 2012 #1818 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Eleonore av Aquitaine var en av de rikeste og mektigste kvinnene i Vest-Europa i løpet av høymiddelalderen. Hun var beskytter av diktere og forfattere som Wace, Benoît de Sainte-Maure, og Chrétien de Troyes. Hun var gift med to konger, og ble selv mor til to konger. Endret 2. mai 2012 av Corto Maltese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mai 2012 #1819 Del Skrevet 2. mai 2012 Nå må jeg finne senga mi - God natta! Treffes i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 2. mai 2012 #1820 Del Skrevet 2. mai 2012 Kan bare tenke meg at det er den søteste lille guttebabyen i verden! Og at Månestråle er en perfekt liten mamma! Det Tror jeg og hun er! Tusen takk, vet ikke helt hva jeg skal si jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå