Daybreak Skrevet 2. mai 2012 #1781 Del Skrevet 2. mai 2012 Eg er akkurat ferdig med å trene ryggen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1782 Del Skrevet 2. mai 2012 Eg er akkurat ferdig med å trene ryggen min Gikk det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 2. mai 2012 #1783 Del Skrevet 2. mai 2012 Gikk det bra? Ja,det må eg seie,men kjenner det er lengje att før den har normal styrke og toler normale belastningar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 2. mai 2012 #1784 Del Skrevet 2. mai 2012 Det var en gang................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1785 Del Skrevet 2. mai 2012 Det var en gang................... Hva da, hva da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. mai 2012 #1786 Del Skrevet 2. mai 2012 det var en mørk og stormfull aften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 2. mai 2012 #1787 Del Skrevet 2. mai 2012 Det var en gang et eple som hang i et tre. Da kom det en mark og lagde seg et hjem i eple Så datt eple ned og marken mistet hus og hjem. Etter langt om lenge fant man marken oss NAV. Snipp snapp snute så var eventyre ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1788 Del Skrevet 2. mai 2012 det var en mørk og stormfull aften Neiiii jeg blir redd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. mai 2012 #1789 Del Skrevet 2. mai 2012 ute brølte vinden rundt hushjørnene mens snøfåkken stod fra sydvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1790 Del Skrevet 2. mai 2012 ute brølte vinden rundt hushjørnene mens snøfåkken stod fra sydvest meeh jeg blir ikke redd likevel. For du er ikke skummel! (barelitt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mai 2012 #1791 Del Skrevet 2. mai 2012 ute brølte vinden rundt hushjørnene mens snøfåkken stod fra sydvest ...inntullet i et hullete og slitt ullteppe, på en stor rosa sofa, satt to små og redde bergensere sammenkrøpet inne i det store huset. Plutselig hørtes et kjempebrak! Hjelp, sa den ene bergenseren, det var en liten mann som så ut som en cowboy, -jeg er så redd.... -Ikke vær redd sa den andre, ei lita jente med lyst og rød lue. -Det var nok bare et tre som blåste over ende. Den lille cowboygutten pakket seg bedre inn i teppet, mens han skuttet seg Bank bank bank! Det banket på den glisne døra. Bergenserne kikket på hverandre med store øyne: -Ka i hælvete e dette? Det banket en gang til, så hørte de noen ta i dørklinka. Tassene føtter kom nærmere og nærmere. -Hjelpes meg! De to stakkars bergenserne holdt hardt rundt hverandre og stirret mot døra. Og hvem kom der! Hei og hopp! Det er bare meg, Aldrisur fra Oslo! Hun på en kjempediger kurv! Nå skal vi ha party, ropte hun og dro frem fra kurven pølser og lomper, cupcakes, iskrem og en diger dunk med rødvin og en sixpack sommerpils! Alle ble så glade, de danset og de sang og så skrev de en invitasjon på KG og inviterte alle de rare vennene sine derfra til å komme på schalabajsfesten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. mai 2012 #1792 Del Skrevet 2. mai 2012 jeg liker denne historien, men jeg er lei meg for at jeg ikke fikk være med på partyet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1793 Del Skrevet 2. mai 2012 ALDRISUUUUUR! Jeg har savnet deg i dag! :kyss: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1794 Del Skrevet 2. mai 2012 SÅ flink du er å lage fortellinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. mai 2012 #1795 Del Skrevet 2. mai 2012 utenfor hørtes et plutselig brøl fra et voldsomt maskineri, og rockemusikk fikk veggene til å pulsere. det hørtes noe nordnorsk banning. det var helt tydelig at ordene kom fra en gammel mann, og man kunne høre på det han fortalte at han hadde sklidd i snøen. det ble stille. de tre i stuen lyttet spent på hva som skulle skje. med et gikk døren opp, og en rar skikkelse stod i døren. "ka fan, har æ besøk?", sa han og smilte. Han hengte fra seg jakken og tasset inn i stuen sin der de andre hadde begynt å dekke på med god mat og drikke. "vent, vi mangle nåkka!", ropte den rare mannen og løp inn på et rom. han kom ut igjen med en gitar rundt halsen. "nu, ongjævla, nu ska vi søng!" alle smilte og lo mens mannen fra NORDLAND satte igang en aldri så liten trudelutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1796 Del Skrevet 2. mai 2012 SÅ flink du er å lage fortellinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1797 Del Skrevet 2. mai 2012 Dere er * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mai 2012 #1798 Del Skrevet 2. mai 2012 Ååå jee! Så ble det hæla i taket og tenna i tapeten! Sang, musikk og bæljespell! Og det beste av alt: De fortsatte å feste hele uka til ende, derfor ble ingen fyllesyke dagen etter! Har savna dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. mai 2012 #1799 Del Skrevet 2. mai 2012 Ååå jee! Så ble det hæla i taket og tenna i tapeten! Sang, musikk og bæljespell! Og det beste av alt: De fortsatte å feste hele uka til ende, derfor ble ingen fyllesyke dagen etter! Har savna dere også! Ikke fyllesyk??? Ikke jeg engang??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mai 2012 #1800 Del Skrevet 2. mai 2012 Nope - Dokka, ikke du en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå