Strange Doll Skrevet 30. april 2012 #1701 Del Skrevet 30. april 2012 Er tidenes kjedeligste russ som reiser hjem nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 30. april 2012 #1702 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=27ZvwQd-wXw&feature=related Endret 30. april 2012 av Corto Maltese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. mai 2012 #1703 Del Skrevet 1. mai 2012 Skjer med stillheten her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 1. mai 2012 #1704 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg finner ikke mobilen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. mai 2012 #1705 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg finner ikke mobilen min... Huff! Jeg hater når det skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. mai 2012 #1706 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har aldri med meg mobilen når jeg går ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. mai 2012 #1707 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har aldri med meg mobilen når jeg går ut. Seriøst? Jeg har alltid med meg min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2012 #1708 Del Skrevet 1. mai 2012 Hallo alle sammen! Hvis mobilen min ikke kan være med meg ut, kan jeg vel bare ha en fasttelefon? Håper dere har det bra på 1. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Shadows Skrevet 1. mai 2012 #1709 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg er veldig dårlig på å ha mobilen på meg nå, siden det er en reservetlf fra 1872. Når jeg får HTC one S regner jeg med at jeg blir flinkere igjen! Noen som vet om posten går i dag, forresten? Pakken ble sendt i går fra oslo og jeg bor på norvestlandet - når kan jeg forvente å ha den? VENTEVENTEVENTE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. mai 2012 #1710 Del Skrevet 1. mai 2012 Seriøst? Jeg har alltid med meg min. Jepp jeg har aldri forstått poenget i hvorfor folk vil være tilgjengelige 24 timer i døgner. Men det skal sies at jeg tar med mobilen når jeg reiser til utlandet eller til andre byer i Norge. Men jeg tar den aldri med ut når jeg er på området rundt Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2012 #1711 Del Skrevet 1. mai 2012 Sant det Corto - ikke alltid nødvendig å være tilgjengelig 24/7, men når man har halvvoksne barn... Vet ikke om posten går sin gang i dag, men du får neppe noe i postkassa di Mrs Shadows. Skjønner at du gleder til ny telefon hvis den du har er fra 1872. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. mai 2012 #1712 Del Skrevet 1. mai 2012 Det er merkelig hvor fort humør og ting kan snu egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2012 #1713 Del Skrevet 1. mai 2012 Betyr det at du er i bedre humør i dag Dokka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. mai 2012 #1714 Del Skrevet 1. mai 2012 Betyr det at du er i bedre humør i dag Dokka? Hadde en veldig koselig og fin kveld i går. Tok russeknute, kjørte handlevogn gjennom en driveinn Mc Donalds og kjøpte happy meal. Haha :D det var artig :-) også var jeg på grilling :-) Idag er ikke ting på topp, men det går seg nok til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2012 #1715 Del Skrevet 1. mai 2012 Da har du i hvert fall hatt det litt morsomt! I går kveld bråkte russen noe vanvittig rundt her jeg bor, men jeg var mest bekymret for at noen av de skulle sovne ute - det var så kaldt og guffent i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. mai 2012 #1716 Del Skrevet 1. mai 2012 Da har du i hvert fall hatt det litt morsomt! I går kveld bråkte russen noe vanvittig rundt her jeg bor, men jeg var mest bekymret for at noen av de skulle sovne ute - det var så kaldt og guffent i natt. Du er så fantastisk du! <3 tenker på at de ikke skal sovne ute selv om de bråker. Det er ikke mange som gjør det, de fleste er bare irriterte pga bråket. Ja fikk meg en koselig kveld :-) nå venter vi på at vi skal få kleskap på soverommet. De *kremt kremt* få klærne jeg har ligger strødd over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 1. mai 2012 #1717 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg fant mobilen Hadde visst glemt den i vogna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2012 #1718 Del Skrevet 1. mai 2012 Hm, ja sikkert bare et par-tre plagg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. mai 2012 #1719 Del Skrevet 1. mai 2012 Hm, ja sikkert bare et par-tre plagg! Jaaa ikke mer enn nødvendig ;-) for shopping er ikke hobbyen min ;-) og jeg liker ikke sko x) Prøver å laste opp bilder her via mobilen min, men får det ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittycat Skrevet 1. mai 2012 #1720 Del Skrevet 1. mai 2012 Når jeg blir stor skal jeg ha massasjestol. Akkurat nå har jeg vondt i nakken, men ikke evne til å massere meg selv eller penger til å legge meg inn på spa. Så får bare glede meg til jeg blir voksen da.. og slutte å ligge med pc'en skeivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå