Aldrisur Skrevet 27. april 2012 #1521 Del Skrevet 27. april 2012 Nå ble jeg skikkelig overrasket! WT - har ikke du kommet deg avgårde på jobben ennå? Driver du og gjør deg klar? Grer sveisen, pusser skoa og tar på etterbarberingsvann og sånn, mens du tyvkikker på KG? Koselig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 27. april 2012 #1522 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg savner exstensionene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. april 2012 #1523 Del Skrevet 27. april 2012 Heisann, kult at du ikke er redd for å vise hvem du er kjære dokka! Så fin du er! Ser ut som du koser deg sammen med en venninne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 27. april 2012 #1524 Del Skrevet 27. april 2012 Tusen takk for det aldrisur Jeg er ikke redd for å vise hvem jeg er nei, de fleste vet allerede at jeg er her inne på forumet, og de som ikke kjenner meg de tenker jeg egentlig ikke over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. april 2012 #1525 Del Skrevet 27. april 2012 Nei, det er klart, de som ikke kjenner meg blåser jeg også en lang marsj i, men de som kjenner meg... Vil gjerne være litt hemmelig, hvis ikke kan jeg ikke drive å tulle og tøve så fælt som jeg gjør nå. Men du, kanskje vi ødelegger for denne skikkelig uinteressante tråden, når vi er så interessante mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 27. april 2012 #1526 Del Skrevet 27. april 2012 Nei, det er klart, de som ikke kjenner meg blåser jeg også en lang marsj i, men de som kjenner meg... Vil gjerne være litt hemmelig, hvis ikke kan jeg ikke drive å tulle og tøve så fælt som jeg gjør nå. Men du, kanskje vi ødelegger for denne skikkelig uinteressante tråden, når vi er så interessante mener jeg. Jeg skjønner deg godt er lurt å være litt forsiktig på nett avogtil, jeg skulle ønske jeg var mer forsiktig enn hva jeg tidligere pleide å være... men er ikke noe å gjøre med. Vi er for spennende nå ja! Jeg har rosa sokker på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. april 2012 #1527 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg har mørklilla tights og lysegrå genser - ingen sokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 27. april 2012 #1528 Del Skrevet 27. april 2012 jeg har rød bukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. april 2012 #1529 Del Skrevet 27. april 2012 Åh rød bukse! Bombe! Jeg drikker Ramløsa som jeg kjøpte på Harrytur forrige lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 27. april 2012 #1530 Del Skrevet 27. april 2012 HVa er ramløsa for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. april 2012 #1531 Del Skrevet 27. april 2012 Det er omtrent som Farris! Ikke veldig spennende på en fredagskveld, men godt (og en god del sunnere er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 27. april 2012 #1532 Del Skrevet 27. april 2012 Hvalens forfar var et rovdyr som levde på land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. april 2012 #1533 Del Skrevet 27. april 2012 Nå er det natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 27. april 2012 #1534 Del Skrevet 27. april 2012 I morgen skal jeg til frisøren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 27. april 2012 #1535 Del Skrevet 27. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 27. april 2012 #1536 Del Skrevet 27. april 2012 Det er omtrent som Farris! Ikke veldig spennende på en fredagskveld, men godt (og en god del sunnere er det. Aldri smakt eller hørt om før faktisk Sov godt, aldrisur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. april 2012 #1537 Del Skrevet 28. april 2012 Nå ble jeg skikkelig overrasket! WT - har ikke du kommet deg avgårde på jobben ennå? Driver du og gjør deg klar? Grer sveisen, pusser skoa og tar på etterbarberingsvann og sånn, mens du tyvkikker på KG? Koselig det. Psj, man har da smartphone. Satt i en varebil på veg til Lagunen for å hente barrikader at that very moment. Skopussen gjøres hver dag etter jobb (man er da offiser), sveisen taes rett etter dusj og aftershave står velplassert på kontoret på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. april 2012 #1538 Del Skrevet 28. april 2012 Hei og hopp alle sammen! Måtte bare innom og hilse på dere før jeg logger fort av og stikker ut i verden! Vi snakker sikkert sammen om noe skikkelig uinteressant senere i dag? Ha en fin-fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 28. april 2012 #1539 Del Skrevet 28. april 2012 I dag er det strålende så nå skal vi snart på en lang trilletur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 28. april 2012 #1540 Del Skrevet 28. april 2012 Hei og hopp alle sammen! Måtte bare innom og hilse på dere før jeg logger fort av og stikker ut i verden! Vi snakker sikkert sammen om noe skikkelig uinteressant senere i dag? Ha en fin-fin lørdag! Kos deg masse i dag, Aldrisur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå