Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du slår ikke Tyskere i straffespark...........Du gjør det bare ikke det lar seg ikke gjøre

:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popcorn som kveldsmat? Ikkje verst. In fact er det ganske digg :popcorn:

Men ellers regnar det her i dag. Ikkje særleg happy for det. Men når eg likevel må sitte inne og skrive oppgåve/r så kan det like gjerne regne ute :regn: Ha en fin dag, alle dåkke! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi snart ut på tur, det regner her og, men jeg håper det blir bedre utover dagen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrulig kjedelig! Det er jo berre meg her inne. Folkens, få eit livsteikn då.. Eg trenge selskap!! Føle meg litt ensom her.... :snufs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trett og går til ro :Gjesp: Ok, litt tidlig med den... Vel, eg har to oppgåver som ventar, så det er jo eigentleg berre å ta fatt.. MEN eg har så lyst til å prate m nokre artige folk her inne. Eg kjenne faktisk ingen her. Heilt åleine altså :sukk: Men det er ok. E litt sånn, eg. Loner liksom. Går mine eigne vegar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, altså - jeg er frustrert over enkeltes evne til å fucke opp på jobb. en persons 15 minutter med idioti har høyst sannsynlig gitt meg flere måneder med rydding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg er sent ute her i kveld - men dere var jo altfor tidlig ute! :skravle:

Håper alle har det bra :klemmer: - ikke er sinte, ikke kjeder seg og ikke har tatt skade av russedåpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg har ihvertfall ikkje tatt skade av russedåpen! ;)

Ellers så sitte eg her med tekoppen min og skal snart hit the sack... - åleine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten i dag Mezzo? :kose: Kan være godt å være litt alene av og til og da. :klem:

Tror jeg skal finne sekken snart selv - har jobba 12 timers dag og da er det mer fristende å :sove: enn å :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...