Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir litttttt forvirret når jeg ser en annen med nicket "Belle" her inne.... Hmmmmm...

Endret av Belle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min klarte å tisse på meg to ganger når jeg skulle skifte bleie :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal snart støvsuge. Og så jogge. Og så legge ut feriebilder på facebook. Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Levitate

Faen jeg er så forbanna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte:

Pappa er på det jævla kjøkkenet og JEG skal dit for JEG skal hente medisinen min og han vil FAEN IKKE GÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg gidder ikke møte på han om morgenen for da blir han bare sint og sur for å se meg og fy faen han stikker vanligvis på jobb i HALV 7 tiden men nå er den 10 OVER 7!!!!!!!!!! KAN DU IKKE GÅ FOR FAEN JEG MÅ HA MEDISINEN MIN ELLER SÅ BLIR JEG RAGING BITCH NOE JEG ALLEREDE HAR BLITT!!!!!!! :frustrert: :frustrert: :frustrert: :frustrert: :frustrert:

Jeg BER til GUD om at han går snart eller så skal jeg personlig sende SATAN opp ditt!!!!!!! FAEN ALTSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sur: :sur: :sur: SISTE GANG PÅ LENGE JEG KOMMER PÅ BESØK HJEMME IGJEN. FYTTI GRISEN ALTSÅ. :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte:

EDIT 1: Klokken er fuckings ti på halv ____8____ OG ENDA ER HAN DER. OG GÅR RUNDT. PÅ GULVET. DUNK, DUNK, DUNK. TAR I TING. LAGER LYD. GJØR INGENTING!!!!!! HVA FAEN MANN HERREGUD GÅ PÅ JOBB!!!!!

EDIT 2: Fy faen. Dette gidder jeg ikke lenger. Han har tydeligvis bestemt seg for å være drittsekk mot meg, han vet at jeg er våken og han vet at jeg skal stå opp NÅ. Men likevel er han der for å være gjøk og teit. Jeg er så sint. Så jævla sint.. Og det går utover HAN når jeg står opp. Nå skal jeg late som jeg får sove. FOR JEG FÅR IKKE SOVE UTEN MEDISIN!!!!!!! Jævla gjøk av en mann, faen ass, hvem faen går rundt på et gulv i over en halvtime uten å gjøre en dritt annet enn å åpne skuffer og være dum!?!?!?!?!? DET ER BARE TEITE MENNESKER SOM GJØR. GOD. NATT.

Endret av Levitate
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...