Gå til innhold

Prøve på nytt etter MA

Hirka89

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Fint om det er mensen da, så syklusen i det minste er i gang igjen for deg.

Jeg kjenner og litt i magen, som ved mensen. I tillegg til stikking i eggstokker. Men jeg har aldri sterke smerter når jeg har mensen, så kanskje det i magen varsler mensen for meg og.

Men ja, virker litt tidlig etter kun ca 3 uker. 

Anonymkode: 4c3a7...46a

Vi får håpe det er mensen for begge. Jeg har aldri magesmerter ved mensen heller men nå var det ganske mye.. så tenker kanskje pga det er noen rester som skal ut også. De sier at 1 mensen blir litt mer enn vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
SuzsuZ skrev (På 9.4.2022 den 12.25):

Vi får håpe det er mensen for begge. Jeg har aldri magesmerter ved mensen heller men nå var det ganske mye.. så tenker kanskje pga det er noen rester som skal ut også. De sier at 1 mensen blir litt mer enn vanlig

Er på dag 25 nå, og tok en graviditetstest som fremdeles er positiv! Veldig, veldig svak, men er en strek der som kommer etter et par minutter. Utrolig fortvilende at det tar så lang tid. Men, for første gang fikk jeg en negativ eggløsningstest (tok den samtidig), det er kanskje et godt tegn? Hcg-nivået er så lavt at det ikke slår ut på eggløsningstest lenger i det minste? Håper i alle fall det er derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er på dag 25 nå, og tok en graviditetstest som fremdeles er positiv! Veldig, veldig svak, men er en strek der som kommer etter et par minutter. Utrolig fortvilende at det tar så lang tid. Men, for første gang fikk jeg en negativ eggløsningstest (tok den samtidig), det er kanskje et godt tegn? Hcg-nivået er så lavt at det ikke slår ut på eggløsningstest lenger i det minste? Håper i alle fall det er derfor.

Prøver igjen jeg, kanskje noen har fornuftige innspill og erfaringer. :)

Nå, på dag 26, hadde jeg endelig en negativ graviditetstest. Det er jo nesten fire uker etter, og jeg har kjent murringer mange ganger, også hatt slim flere ganger, i løpet av i alle fall de siste to ukene.

Jeg lurer da på: Er det kanskje slik at jeg ikke får eggløsning før denne første mensen? Siden det står mange steder at første mens vil komme ca. 4-6 uker etter aborten, er det jo nesten ikke noe tid til eggløsning nå før mensen? Om eggene først begynner å modnes når testen blir negativ, om det er forutsetningen, da erd et vel kanskje ikke tid igjen? Bare å glemme denne eggløsningen og satse på neste syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk blødning igjen på dag 27, etter noen blødningsfrie dager.

Betyr det at syklusen har startet igjen? Har og negative gtester. Men, lite blod i forhold til vanlig mensen.

På sykehuset sa de at første mens vil bli kraftigere, men om dette er mens er den mye svakere enn normalt.

Er det kanskje ikke mens, «bare» fortsatt blødning etter aborten? Blodet er friskt, både lyse og mørkerødt, ikke brunt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...