Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. mars 2022 #1 Del Skrevet 28. mars 2022 Mine: Judas Priest, Iron Maiden og Alice in Chains. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 28. mars 2022 #2 Del Skrevet 28. mars 2022 (endret) Tool, SOAD, Mastodon. Litt usikker på kategoriene da:) Endret 28. mars 2022 av visp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 28. mars 2022 #3 Del Skrevet 28. mars 2022 Slipkbot System of a down Veil of Maya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #4 Del Skrevet 28. mars 2022 Mastodon maiden❤ og accept Men jammen ble jeg usikker på hva jeg liker som går under sånn og sånn og sånn metal.. men tror jeg fikk de riktig nå hehe Anonymkode: a50a3...b22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 31. mars 2022 #5 Del Skrevet 31. mars 2022 Akkurat nå: Tool Gojira Mastodon Fyttikatta som jeg gleder meg til Tool konsert! 🎈🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angara Skrevet 7. april 2022 #6 Del Skrevet 7. april 2022 Pantera (gamle) Metallica Bathory 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. april 2022 #7 Del Skrevet 28. april 2022 (endret) Iron Maiden, Black Sabbath, Darkthrone eller Atlantean Kodex. Endret 28. april 2022 av Entern Måtte ha med Atlantean Kodex de er helt fantastisk bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 28. april 2022 #8 Del Skrevet 28. april 2022 (endret) Slipknot Tool NIN (føkk. leste metal.. ikke heavvy😅) Endret 28. april 2022 av blåbærpai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. april 2022 #9 Del Skrevet 28. april 2022 blåbærpai skrev (1 time siden): Slipknot Tool NIN (føkk. leste metal.. ikke heavvy😅) Metal er metal 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 28. april 2022 #10 Del Skrevet 28. april 2022 Metallica Pantera Korn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 28. april 2022 #11 Del Skrevet 28. april 2022 1. Metallica 2. Metallica 3. Metallica 😁🤘😁🤘 Men neida,joda,også Ramstein såklart🤘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 28. april 2022 #12 Del Skrevet 28. april 2022 Pantera og Lamb of God er mine soleklare favoritter. Har kronisk hjertesorg over at jeg aldri kommer til å få se Pantera live. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 28. april 2022 #13 Del Skrevet 28. april 2022 DeLorean skrev (På 31.3.2022 den 15.35): Akkurat nå: Tool Gojira Mastodon Fyttikatta som jeg gleder meg til Tool konsert! 🎈🎉 Haha, vi er musikktwins 😂 Men skal vi se - ikke helt kanskje om jeg MÅ velge kun 3. Da blir det: Meshuggah, Tool, Kriegsmachine. Men Gojira og Mastodon er høyt oppe der de og altså. Hørte uten å overdrive på The heaviest matter of the universe HVER BIDIGE MORGEN på vei til jobb i sikkert 2 år i strekk 😂 Og Bleed av Meshuggah. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 28. april 2022 #14 Del Skrevet 28. april 2022 Topp tre? Nei, absurd spørsmål. Jeg har vært metallhue i over 30 år og kan ikke rangere en hel genre på den måten. Men kan uansett plukke ut tre favoritter etter helt forskjellige kriterier. Nostalgitopp: Metallica. Fordi det var det bandet som først dro meg inn i metal, og fordi de første 4-5 skivene står som udødelige og evige klassikere. Lifetime award: My Dying Bride. Har vært blodfan siden de slapp den første EPen i 1991, og de lager fortsatt relevant ny musikk nå på 2020-tallet. Antakelig det bandet jeg har hørt mest konsekvent på opp igjennom årene. Nyere oppdagelse: Jinjer. Selv om de har holdt på i over 10 år og jeg har visst om dem i 2-3 år (klapp igjen, jeg er gammel nok til at 2-3 år er "nylig"). Vokalisten har en umenneskelig fleksibilitet og samtlige instrumentalister er virtuoser, de klarer på en eller annen måte å kombinere deathcore med prog metal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #15 Del Skrevet 28. april 2022 1. Arnie. 2. Arnie. 3. Arnie. Arnie "Skiffle Joe" Norse var langt mer metal enn selv det mest rocka metalbandet. I forhold til ham er gruppene som er nevnt i denne tråden reinspikka amatører. "Misjonæren i gryta", "Min lille kone (som legger seg på ryggen for ei krone)" og "Kjem hit no kjæring", det var slagere, i en tid uten krenkelseshysteri. Eller hva med "Sigøynerblod" eller "Pepito". For ikke å snakke om "Mexico-Joe". 100% ren og uforfalsket metal: Anonymkode: 67cd4...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #16 Del Skrevet 29. april 2022 Skunk Ananisie om det teller Synes hele den metal kulturen er ganske harry da. Anonymkode: db875...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. april 2022 #17 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skunk Ananisie om det teller Synes hele den metal kulturen er ganske harry da. Anonymkode: db875...7e6 Vi liker å være Harry 🤗😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #18 Del Skrevet 29. april 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Vi liker å være Harry 🤗😊 Ja, det er ikke akkurat til å skyve under en stol. Det er mulig dere er kule i deres verden, men jeg er usikker. Anonymkode: db875...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. april 2022 #19 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er ikke akkurat til å skyve under en stol. Det er mulig dere er kule i deres verden, men jeg er usikker. Anonymkode: db875...7e6 Handler ikke om å være kul 😀 (vel kanskje for fjortiser da men ikke for oss godt voksne) vi bare gjør greia vår 😀 Når det er sagt er det maaaange år siden jeg klippet meg kort og sluttet å gå med bandskjorter offentlig 😅😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #20 Del Skrevet 29. april 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Handler ikke om å være kul 😀 (vel kanskje for fjortiser da men ikke for oss godt voksne) vi bare gjør greia vår 😀 Når det er sagt er det maaaange år siden jeg klippet meg kort og sluttet å gå med bandskjorter offentlig 😅😅😅 hehe ok, det er godt å høre da. Jeg tenker på sånne folk med laaaangt svart hår, blek hud som går rundt og headbanger. Det er noe av det kleineste jeg ser. Anonymkode: db875...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå