AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #1 Del Skrevet 28. mars 2022 Hei! er det noen som har erfaring med spåing av kim are stende? Eventuelt noen andre som er gode klarsynte? Anonymkode: 5db04...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #2 Del Skrevet 28. mars 2022 Du vil få mer ut av pengene dine av å gå til en psykolog. Klarsynte er bare mennesker som leser kroppsspråk og har litt peiling på psykologi. Anonymkode: 26a0a...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #3 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du vil få mer ut av pengene dine av å gå til en psykolog. Klarsynte er bare mennesker som leser kroppsspråk og har litt peiling på psykologi. Anonymkode: 26a0a...7c8 Njaa, er ei anonym på forumet her som spår så jævlig fulltreff, de gangene jeg har fått med meg at hun spår så har hun fortalt meg ting hun umulig kan vite ut av et sånt spørsmål. Anonymkode: 7fb12...9f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #4 Del Skrevet 28. mars 2022 dytter Anonymkode: 5db04...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Njaa, er ei anonym på forumet her som spår så jævlig fulltreff, de gangene jeg har fått med meg at hun spår så har hun fortalt meg ting hun umulig kan vite ut av et sånt spørsmål. Anonymkode: 7fb12...9f9 Nei det er kun cold reading i følge mange her inne. Spiller ingen rolle hva de ser. Uansett hvor spesielt og personlig det de får inn er. De samme personene her inne spør gjerne også samtidig etter bevis, selv om de har fått det så langt det går. Det nytter ikke uansett hva man forklarer. De har bestemt seg for at det bare er tull, og da er man ikke mottakelig for noe uansett. Anonymkode: 7ef96...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #6 Del Skrevet 17. august 2024 Ingen som har blitt spådd av han? Anonymkode: d1cae...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå