AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #1 Del Skrevet 28. mars 2022 Jeg gjennomgikk et keisersnitt for 1,5 år siden. Vi tenker å prøve på nummer to snart, men leser at flere bruker lang tid på å bli gravid etter gjennomgått keisersnitt. Er det noen som har noen erfaringer rundt dette? Hvor lang prøveperiode hadde da du prøvde å bli gravid etter keisersnitt? Anonymkode: 34713...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 28. mars 2022 #2 Del Skrevet 28. mars 2022 (endret) Ble gravid ca 1 år og 10 måneder etter keisersnitt. Tok 6 måneder å bli gravid. Brukte kobberspiral mellom graviditetene. Er/var 32 år. Endret 28. mars 2022 av myMa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #3 Del Skrevet 28. mars 2022 Ble gravid 1 år og 8 mnd etter keisersnitt, tok 7 måneder å bli gravid. Skal sies at vi brukte lenger tid første gangen, ca ett år. Ingen prevensjon i mellomtiden. Anonymkode: 92cd1...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #4 Del Skrevet 28. mars 2022 Takk for svar. Da høres det ikke ut som om det nødvendigvis trenger å ta kjempe lang tid. Første tok bare to måneder fra jeg sluttet på P-piller til jeg ble gravid. Håper litt på at det skal gå like fort denne gangen, men må nok forberede meg på at det kan ta tid. Anonymkode: 34713...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #5 Del Skrevet 28. mars 2022 Brukte lang tid på førstemann. Ble keisersnitt. Ble gravid på første forsøk når vi prøvde på nr 2. Anonymkode: d87be...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #6 Del Skrevet 28. mars 2022 Jeg ble gravid første pp med barn nr 1. Han ble født med keisersnitt. Har prøvd i 1,5 år på nummer 2, fortsatt ikke gravid. Vet ikke om det er pga ks, legene finner ingenting galt med hverken meg eller mannen. Startet å prøve på nr 2 når jeg var 33 Anonymkode: 4067b...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå