Gå til innhold

Lang tid å bli gravid etter keisersnitt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg gjennomgikk et keisersnitt for 1,5 år siden. Vi tenker å prøve på nummer to snart, men leser at flere bruker lang tid på å bli gravid etter gjennomgått keisersnitt. Er det noen som har noen erfaringer rundt dette? Hvor lang prøveperiode hadde da du prøvde å bli gravid etter keisersnitt? 

Anonymkode: 34713...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble gravid ca 1 år og 10 måneder etter keisersnitt. Tok 6 måneder å bli gravid. Brukte kobberspiral mellom graviditetene. Er/var 32 år.

Endret av myMa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ble gravid 1 år og 8 mnd etter keisersnitt, tok 7 måneder å bli gravid. Skal sies at vi brukte lenger tid første gangen, ca ett år. Ingen prevensjon i mellomtiden. 

Anonymkode: 92cd1...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar. Da høres det ikke ut som om det nødvendigvis trenger å ta kjempe lang tid. Første tok bare to måneder fra jeg sluttet på P-piller til jeg ble gravid. Håper litt på at det skal gå like fort denne gangen, men må nok forberede meg på at det kan ta tid. 

Anonymkode: 34713...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brukte lang tid på førstemann. Ble keisersnitt. Ble gravid på første forsøk når vi prøvde på nr 2. 

Anonymkode: d87be...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble gravid første pp med barn nr 1. Han ble født med keisersnitt. Har prøvd i 1,5 år på nummer 2, fortsatt ikke gravid. :( Vet ikke om det er pga ks, legene finner ingenting galt med hverken meg eller mannen. Startet å prøve på nr 2 når jeg var 33

Anonymkode: 4067b...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...