AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #1 Del Skrevet 28. mars 2022 Flere som har opplevd det samme? Jeg tenker på det å finne partner, blir redd for være alene. Tenker på at foreldrene mine skal dø og hvordan jeg skal håndtere det. Hva skal jeg få til her i livet? Hva er viktig? Anonymkode: 3d9db...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanheda Skrevet 29. mars 2022 #2 Del Skrevet 29. mars 2022 Jeg har. Var tilstede da en av besteforeldrene mine døde og har slitt med slike tanker/følelser siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Del Skrevet 3. april 2022 Wanheda skrev (På 29.3.2022 den 22.53): Jeg har. Var tilstede da en av besteforeldrene mine døde og har slitt med slike tanker/følelser siden. Jeg så også farfar dø. Han sovnet bokstavelig talt inn. Kommer aldri til å glemme det. Anonymkode: 3d9db...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (På 28.3.2022 den 18.25): Flere som har opplevd det samme? Jeg tenker på det å finne partner, blir redd for være alene. Tenker på at foreldrene mine skal dø og hvordan jeg skal håndtere det. Hva skal jeg få til her i livet? Hva er viktig? Anonymkode: 3d9db...e84 Jeg kjenner meg igjen. Blir sliten av det. Anonymkode: 925b8...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5 Del Skrevet 6. april 2022 Ja veldig! Mistet pappa nylig. Hadde håpet at disse følelsene kom til å dabbe av men det er vel bare å belage seg på å leve med de da. Anonymkode: 90f80...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #6 Del Skrevet 6. april 2022 Døden er en befrielse. Livet er mye smerte Anonymkode: 465f8...27f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå