Gå til innhold

Hva er de fineste sneakersene akkurat nå?


Alauda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes alle som er lagt bilde ut av her var veldig stygge. 

Selv likte jeg de her litt. 

1898681648_Screenshot_20220329-164338_SamsungInternet.thumb.jpg.3c161aa454b65e666feb54d28217e909.jpg

Anonymkode: 35531...500

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av joggeskoene i denne trpden er fine, akkurat som i de fleste skobutukker

Anonymkode: 533f5...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg  synes disse er fine :) Er ikke så glad i mye farger på sko.

Campo kromfrie skinnskoRoberto Rosso Gorbio Sand

adidas Originals Stan Smith J Cloud White / Cloud White / Cloud White, Barn, Sko, Sneakers, Blå, EU 36                                                                   الحوار سمك المقابلة nike air max thea grå og sort - mairaandco.com

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roci skrev (2 timer siden):

Jeg  synes disse er fine :) Er ikke så glad i mye farger på sko.

Campo kromfrie skinnskoRoberto Rosso Gorbio Sand

adidas Originals Stan Smith J Cloud White / Cloud White / Cloud White, Barn, Sko, Sneakers, Blå, EU 36                                                                   الحوار سمك المقابلة nike air max thea grå og sort - mairaandco.com

 

Disse er fine, men veldig nøytrale, og på grensen til litt kjedelige - "med all respekt" ;). Synes også de med helt flat såle, som de første tre, ikke er maks komfortable. Uansett, takk for innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (26 minutter siden):

Disse er fine, men veldig nøytrale, og på grensen til litt kjedelige - "med all respekt" ;). Synes også de med helt flat såle, som de første tre, ikke er maks komfortable. Uansett, takk for innspill.

Ja, det ble jo spurt etter hva som er de fineste sneakersene nå, og du sier jo ikke noe om hva du i utgangspunktet foretrekker, så da tok jeg utgangspunkt i de jeg synes er finest ;) Det reflekterer bare min personlige smak, som mange sikkert kan synes er litt kjedelig :) Jeg har forøvrig de hvite Stan Smith, og selv om de kan se flate ut "utenfra", så er de svært gode å gå i, og holder fint til en dags trasking i byen. Men de er sneakers, da, og ikke jogge/treningssko. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (11 minutter siden):

Ja, det ble jo spurt etter hva som er de fineste sneakersene nå, og du sier jo ikke noe om hva du i utgangspunktet foretrekker, så da tok jeg utgangspunkt i de jeg synes er finest ;) Det reflekterer bare min personlige smak, som mange sikkert kan synes er litt kjedelig :) Jeg har forøvrig de hvite Stan Smith, og selv om de kan se flate ut "utenfra", så er de svært gode å gå i, og holder fint til en dags trasking i byen. Men de er sneakers, da, og ikke jogge/treningssko. 

Oki, takk for kommentarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Hva? Med ferdig skitt på? Jeg sto sist i helgen og gnukket for harde livet for å bli kvitt sånt på vårskoene😄

Anonymkode: 5576a...12f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva? Med ferdig skitt på? Jeg sto sist i helgen og gnukket for harde livet for å bli kvitt sånt på vårskoene😄

Anonymkode: 5576a...12f

Ferdig møkkete og med en glitrende paljettstjerne. Ser ut som overprisa sko for en femteklassing. 

Anonymkode: 92ac2...aff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Hva? Med ferdig skitt på? Jeg sto sist i helgen og gnukket for harde livet for å bli kvitt sånt på vårskoene😄

Anonymkode: 5576a...12f

 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ferdig møkkete og med en glitrende paljettstjerne. Ser ut som overprisa sko for en femteklassing. 

Anonymkode: 92ac2...aff

Får de "rene" også https://www.miinto.no/p-hi-star-classic-sneakers-cbdb0a36-d205-4a88-b0c4-ae2d0066d469

Anonymkode: 2bd81...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, 17.11 said:

Bruker dem til alt egentlig. Syns de funker bra som hverdagssko. I dag har jeg på meg denne https://www2.hm.com/no_no/productpage.0931729004.html og en enkel hvit bluse, sort kåpe. Har også brukt dem til hverdagskjoler og skjørt. 

Kul bukse:) Bruker du de skoene til jeans også?

Anonymkode: 2bd81...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...