Outlander Skrevet 28. mars 2022 #141 Del Skrevet 28. mars 2022 4 minutter siden, altius said: Har mer sansen for Ricky Gervais. Han roastet ikke utseende og sykdommer til skuespillerne på premieutdeling. Kanskje fordi den type humor er laveste form for humor? Slik barn i barneskolen driver med. Istedet gjorde Ricky narr av skuespillernes handlinger. De som var venner med Epstein, smisket for Harvey Weinstein, korrupterte barna sine inn på college etc. Ricky Gervais var helt brutal and jeg tisset på meg - har aldri lo så mye som denne utdelingen. 4 minutter siden, Hekla0 said: Er oppriktig glad på dine vegne, og håper det varer ditt liv ut, å ikke møte på tilstander og sykdommer som, i mindre, og større grad, setter deg ut i forhold til samfunnets aksepterte normer... Jeg har vært ertet for utseendet mitt før- big deal. Jeg er ikke så opptatt om hva andre synes om meg. Men disse skuespiller som bor i Hollywood med resten av sykofanter mister sjelene sine og er kun opptatt med hvordan de ser ut. Uansett, dette er en dama som har innrømmet å ha vært utro og hatt en forhold med en venn av barna sin. Kan ikke si moralene er på plass hjemme hos disse. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 28. mars 2022 #142 Del Skrevet 28. mars 2022 2 minutter siden, Kaktusogsol said: Dere som sier at han skulle ha brukt oss i stedet for vold. Hvorfor er psykisk vold bedre enn fysisk? Mener du helt 100% ærlig at Chris Rock utløst psykisk vold hos Jada? For å kalle henne GI Jane? Uff, mange myke folk som skriver i denne tråden. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hekla0 Skrevet 28. mars 2022 #143 Del Skrevet 28. mars 2022 Outlander skrev (1 minutt siden): Ricky Gervais var helt brutal and jeg tisset på meg - har aldri lo så mye som denne utdelingen. Jeg har vært ertet for utseendet mitt før- big deal. Jeg er ikke så opptatt om hva andre synes om meg. Men disse skuespiller som bor i Hollywood med resten av sykofanter mister sjelene sine og er kun opptatt med hvordan de ser ut. Uansett, dette er en dama som har innrømmet å ha vært utro og hatt en forhold med en venn av barna sin. Kan ikke si moralene er på plass hjemme hos disse. Og - hva har dette med saken å gjøre? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 28. mars 2022 #144 Del Skrevet 28. mars 2022 Outlander skrev (2 minutter siden): Mener du helt 100% ærlig at Chris Rock utløst psykisk vold hos Jada? For å kalle henne GI Jane? Uff, mange myke folk som skriver i denne tråden. Har ikke snakket om Chris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 28. mars 2022 #145 Del Skrevet 28. mars 2022 (endret) Slettet sitat fjernet. Sol, admin. Han vokste opp med en svært voldelig far, og har uttrykket at han har slitt med dårlig samvittighet over at han ikke beskyttet moren sin. Hun be banket til blods av faren hans i mange år. Endret 28. mars 2022 av Sol Rampelyset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 28. mars 2022 #146 Del Skrevet 28. mars 2022 Hekla0 skrev (9 minutter siden): Eeh jo. Enhver som opplever dette vet hva det innebærer...Har selv store handicap ut over det - dette kan ikke måles uansett... Alopecia er IKKE et handicap. Det er ikke noe å diskutere engang. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 28. mars 2022 #147 Del Skrevet 28. mars 2022 Outlander skrev (3 minutter siden): Mener du helt 100% ærlig at Chris Rock utløst psykisk vold hos Jada? For å kalle henne GI Jane? Uff, mange myke folk som skriver i denne tråden. Jeg tror ikke det var det de mente. Slik jeg oppfattet det så mente de at dersom Will hadde "brukt ord" i stedet for å ty til vold, kunne det blitt ansett som psykisk vold. Altså, at det ikke er bedre å "bruke ord" enn å være fysisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hekla0 Skrevet 28. mars 2022 #148 Del Skrevet 28. mars 2022 Outlander skrev (3 minutter siden): Mener du helt 100% ærlig at Chris Rock utløst psykisk vold hos Jada? For å kalle henne GI Jane? Uff, mange myke folk som skriver i denne tråden. Dette er jo helt på viddene, og langt fra tema. WS agerte, på instinkt - dumt - men forståelig på direkte-dummetv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 28. mars 2022 #149 Del Skrevet 28. mars 2022 Just now, Miranda Bailey said: Jeg tror ikke det var det de mente. Slik jeg oppfattet det så mente de at dersom Will hadde "brukt ord" i stedet for å ty til vold, kunne det blitt ansett som psykisk vold. Altså, at det ikke er bedre å "bruke ord" enn å være fysisk. Aha- men ærlig talt, folk er alt for triggered på det minste ting i disse dager 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 28. mars 2022 #150 Del Skrevet 28. mars 2022 Hvis det ikke var kødd og skuespill så er det rimelig spesielt! Ikke kom å klag over Kanye West om Will Smith skal holde på sånn der! 🙄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 28. mars 2022 #151 Del Skrevet 28. mars 2022 Outlander skrev (Akkurat nå): Aha- men ærlig talt, folk er alt for triggered på det minste ting i disse dager Tja, er forsåvidt enig selv om jeg ikke synes noe om å komme med vitser på andres bekostning uten å vite om de er ok med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hekla0 Skrevet 28. mars 2022 #152 Del Skrevet 28. mars 2022 Miranda Bailey skrev (5 minutter siden): Alopecia er IKKE et handicap. Det er ikke noe å diskutere engang. Du har tilstanden selv? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oksen1 Skrevet 28. mars 2022 #153 Del Skrevet 28. mars 2022 (endret) Tenker da på norske komikere foreksepel nytt på nytt. Der henger de ut boddesyke og friske menesker ,serlig kjendiser De for sjelden noe hets mot seg, hva kommer det av tru? Endret 28. mars 2022 av Oksen1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 28. mars 2022 #154 Del Skrevet 28. mars 2022 17 minutter siden, Miranda Bailey said: Alopecia er ikke et handicap. Det blir fornærmende mot de som faktisk har handicap, å påstå det. Hårtap kan være kjipt, men det fører ikke til funksjonsnedsettelse akkurat. Handicap er det ikke, men hårtap er ingen bagatell heller. Jeg hadde slitt med å se meg selv i speilet om jeg begynte å miste hår, kan umulig være gøy for Jada, rik eller ei. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 28. mars 2022 #155 Del Skrevet 28. mars 2022 3 minutter siden, Hekla0 said: Ok - godt vi er to da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 28. mars 2022 #156 Del Skrevet 28. mars 2022 Miranda Bailey skrev (Akkurat nå): Jeg tror ikke det var det de mente. Slik jeg oppfattet det så mente de at dersom Will hadde "brukt ord" i stedet for å ty til vold, kunne det blitt ansett som psykisk vold. Altså, at det ikke er bedre å "bruke ord" enn å være fysisk. Jeg synes dette viser hvorfor begrepet "psykisk vold" er farlig. Man man sidestiller fysiske og verbale angrep. Det betyr i praksis at man bagatelliserer fysisk vold. Jeg vil heller høre en slengbemerkning på bussen enn å få bli slått ned. En slengbemerkning kan være like skadelig, men det er mye opp til meg selv. 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 28. mars 2022 #157 Del Skrevet 28. mars 2022 Miranda Bailey skrev (9 minutter siden): Alopecia er IKKE et handicap. Det er ikke noe å diskutere engang. Har ikke tall på hvor mange som har kommentert mitt hårtap oppi gjennom årenes løp. Kan ikke klinke til alle som gjør det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hekla0 Skrevet 28. mars 2022 #158 Del Skrevet 28. mars 2022 Outlander skrev (3 minutter siden): Fuck, fuck, fuck America! Bra hvis det var svaret du ville oppnå 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oksen1 Skrevet 28. mars 2022 #159 Del Skrevet 28. mars 2022 Miranda Bailey skrev (8 minutter siden): Jeg tror ikke det var det de mente. Slik jeg oppfattet det så mente de at dersom Will hadde "brukt ord" i stedet for å ty til vold, kunne det blitt ansett som psykisk vold. Altså, at det ikke er bedre å "bruke ord" enn å være fysisk. Will har dårlig oppførsel, 0 selvkontroll, og for at han er en populær filmstjerne ,tro han at han kan oppføre seg som han vil 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 28. mars 2022 #160 Del Skrevet 28. mars 2022 Tanuki skrev (5 minutter siden): Handicap er det ikke, men hårtap er ingen bagatell heller. Jeg hadde slitt med å se meg selv i speilet om jeg begynte å miste hår, kan umulig være gøy for Jada, rik eller ei. Helt enig! Jeg synes det er usmakelig å kommentere på og/eller vitse om hårtap, det kan være et fryktelig sensitivt tema. Men et handicap er det allikevel ikke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå