miss summers Skrevet 30. mars 2022 #541 Del Skrevet 30. mars 2022 Totalt uakseptabel oppførsel, både brølingen i salen og ørefiken. Snakk om å ta seg til rette. Will Smith har solgt seg inn som tøysete og fjollete morsom kar i alle år, mens han har blitt totalt frarøvet all manndom av sin gaslighting dronning av en kone, som er støpt ut i scientologiens sprø form. Han viser all denne usikkerheten i brølingen sin. Og menn som brøler sånn er på nippet til å tilte, til å klikke og gjøre langt verre enn dette. Mistet det siste lille jeg hadde for hele den familien. Jada er giftig, men det er pokker meg Will Smith også. Ungene er også for lengst skada. UANSETT hva man har opplevd i livet, så rettferdiggjør ikke det at man oppfører seg som en rabiat idiot og tar seg til rette slik. Og de som applauderer og hyller han i etterkant er bare kvalme dobbeltmoralistiske rævslikkere. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 30. mars 2022 #542 Del Skrevet 30. mars 2022 Maleficenta skrev (3 timer siden): hva har politisk korrekthet med å spøke med noen som lider av en sykdom der man mister alt hår på kroppen? Og det er faktisk verre for en kvinne enn for en mann å bli skallet. Er mange menn som raker hidet med vilje. Tviler på at Dwayne Johnson hadde blitt lei seg om noen spøkte med at han er skallet. Det er noe spesielt mtp en kvinne og hennes hår. Det var en filmvits under en stor filmkveld! At Jada tolka det som noe annet er til dels hennes egnen feil. Der er latterlig at man skal ødelegge kvelden på grunn av en feiltolkning av en vits. Jeg er enig med hva Jim Carrey sa om saken. Dette er ekstremt egoistisk fra deres side. Folk har jobba ekstremt hardt og kvelden er viktig for bransjen. Hvis Jada vil være en aktivist så kan hun og Will gå å gjøre det på en annen platform til en annen tid, men ikke fucka opp for all andre! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. mars 2022 #543 Del Skrevet 30. mars 2022 Thaila skrev (6 minutter siden): Det var en filmvits under en stor filmkveld! At Jada tolka det som noe annet er til dels hennes egnen feil. Der er latterlig at man skal ødelegge kvelden på grunn av en feiltolkning av en vits. Jeg er enig med hva Jim Carrey sa om saken. Dette er ekstremt egoistisk fra deres side. Folk har jobba ekstremt hardt og kvelden er viktig for bransjen. Hvis Jada vil være en aktivist så kan hun og Will gå å gjøre det på en annen platform til en annen tid, men ikke fucka opp for all andre! mulug det men nå har han som sagt bedt om unnskyldning. Hva mer kan han gjøre? Han kan ikke skru tilbake tiden 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 30. mars 2022 #544 Del Skrevet 30. mars 2022 Synes det er merkelig at ingen brøt inn når Will trampet opp på scenen, uten at det var planlagt. Sitter vel en god del folk som styrer showet og har full oversikt over hva som skal skje til enhver tid? Tro om Kanye med sin noe «frynsete» psyke kunne gjort det samme? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 30. mars 2022 #545 Del Skrevet 30. mars 2022 Maleficenta skrev (9 minutter siden): mulug det men nå har han som sagt bedt om unnskyldning. Hva mer kan han gjøre? Han kan ikke skru tilbake tiden Vi vet ikke om han har bedt om unnskyldning. For å be om unnskyldning så må han kontakte Chris Rock. Å skrive noe på Instagram er ikke å be om unnskyldning til personen han slo. Instagrammeldingen er kun for å bedre hans image. Nei Smith kan ikke skru tiden tilbake. Men han kan innrømme at han lo av vitsen, han kan innrømme at Chris Rock ikke har gjort noe galt og at han kun slo fordi han er i et dysfunksjonelt forhold og ekstremt usikker på seg selv. Han kan innrømme at han har oppdratt en sønn som synes det er kult at faren slår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. mars 2022 #546 Del Skrevet 30. mars 2022 Nimbus2000 skrev (5 minutter siden): Vi vet ikke om han har bedt om unnskyldning. For å be om unnskyldning så må han kontakte Chris Rock. Å skrive noe på Instagram er ikke å be om unnskyldning til personen han slo. Instagrammeldingen er kun for å bedre hans image. Nei Smith kan ikke skru tiden tilbake. Men han kan innrømme at han lo av vitsen, han kan innrømme at Chris Rock ikke har gjort noe galt og at han kun slo fordi han er i et dysfunksjonelt forhold og ekstremt usikker på seg selv. Han kan innrømme at han har oppdratt en sønn som synes det er kult at faren slår. joo de leste instagrammld han hadde skrevet på radioen i morges. Det hørte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 30. mars 2022 #547 Del Skrevet 30. mars 2022 Maleficenta skrev (2 timer siden): joo de leste instagrammld han hadde skrevet på radioen i morges. Det hørte jeg Greit, da tok jeg feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 30. mars 2022 #548 Del Skrevet 30. mars 2022 miss summers skrev (3 timer siden): UANSETT hva man har opplevd i livet, så rettferdiggjør ikke det at man oppfører seg som en rabiat idiot og tar seg til rette slik. Og de som applauderer og hyller han i etterkant er bare kvalme dobbeltmoralistiske rævslikkere. Absolutt. De som applauderte har vært med på angrepet mot Chris Rock. Det er klart det er en ny krenkelse og salt på såret å se publikum gi applaus til mannen som nettopp ga deg et slag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Detvardetda Skrevet 30. mars 2022 #549 Del Skrevet 30. mars 2022 Jeg har ikke lest hele tråden, men jeg som selv er tante til en jente på 19 med alopeci synes dette var helt fryktelig å se på. Jeg vet hvor sårt det kan være, og foreldrene til denne jenta har gjort hva de kan for at hun skal være stolt av den hun er. Hun er nydelig selv om hun ikke har hår og har blitt en jente med både selvtillit og humor rundt hårtapet. Kona til Will Smith er jo helt nydelig ( Det samme er Demi Moore i den filmen Jada sammenlignes med. En slik reaksjon av the Smiths som på Oscar viser jo bare disse unge jentene og guttene med alopeci at de bør skamme seg. Hun har valgt å vise fram til verden at hun ikke har hår, noe som egentlig er veldig fint. Men istedet for å kanskje gi andre med samme lidelse stolthet og mot til å vise seg selv som den man er, synes jeg dette ble bare trist. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. mars 2022 #550 Del Skrevet 30. mars 2022 Synd Will ikke kunne se denne før Oscar utdelingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest June1996 Skrevet 30. mars 2022 #551 Del Skrevet 30. mars 2022 Oscar-akademiet sier at skuespiller Will Smith ble bedt om å forlate salen etter å ha slått til komiker Chris Rock under utdelingen søndag, men at Smith nektet. Styret i akademiet møttes onsdag for å innlede den disiplinære prosessen mot Smith for slaget, som er brudd på akademiets retningslinjer. Akademiet sier at konsekvensene for Smith kan bli utestengelse, utvisning eller andre former for straff. Mange har lurt på hvorfor Smith fikk fortsette å sitte på første rad etter opptrinnet. - Ting utspilte seg på et vis vi ikke kunne ha forutsett. Vi ønsker å gjøre det klart at Smith ble bedt om å forlate seremonien og nektet, men vi erkjenner også at vi kunne ha håndtert situasjonen annerledes, heter det i en uttalelse fra akademiet. Nyhetsstudio - - Nektet å forlate Oscar-utdelingen (dagbladet.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altius Skrevet 31. mars 2022 #552 Del Skrevet 31. mars 2022 Jaja. Han nektet altså å forlate lokalet. Temmelig desperat etter å få den Oscar-prisen. Hadde de ikke bouncere der? Sikkerhetsfolk. Hva om en fra publikum eller ukjent skuespiller angrep verten fysisk? …Og etterpå gir de Will Smith stående applaus når han mottar den Oscar han og familien har mast om i alle år. Så falskt.. Skjønner godt Jim Carrey. Hollywood viser seg fra sin mest falske side. 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 31. mars 2022 #553 Del Skrevet 31. mars 2022 miss summers skrev (20 timer siden): Totalt uakseptabel oppførsel, både brølingen i salen og ørefiken. Snakk om å ta seg til rette. Will Smith har solgt seg inn som tøysete og fjollete morsom kar i alle år, mens han har blitt totalt frarøvet all manndom av sin gaslighting dronning av en kone, som er støpt ut i scientologiens sprø form. Han viser all denne usikkerheten i brølingen sin. Og menn som brøler sånn er på nippet til å tilte, til å klikke og gjøre langt verre enn dette. Mistet det siste lille jeg hadde for hele den familien. Jada er giftig, men det er pokker meg Will Smith også. Ungene er også for lengst skada. UANSETT hva man har opplevd i livet, så rettferdiggjør ikke det at man oppfører seg som en rabiat idiot og tar seg til rette slik. Og de som applauderer og hyller han i etterkant er bare kvalme dobbeltmoralistiske rævslikkere. Jeg er så enig med deg i hvordan du beskriver denne familien. Jeg har definitivt vært en Will Smith fan, vokste opp med Fresh Prince og musikken hans. Har aldri hatt noe til overs for Chris Rock, synes han har vært slitsom og gnålete. Har sett flere video av nyere dato med Will Smith hvor han blant annet har snakket om forskjellen på skyld og ansvar: «det er kanskje ikke din skyld men du må ta ansvar» Han har fremstått så moden og reflektert. Jeg tror at for mange falt dette tungt fordi man har en slags forventning til Will Smith; akkurat som da Bill Cosby viste seg å være en overgriper, så blir det nesten uvirkelig, fordi han har kommet inn i stua og hjemmet til folk som den sympatiske omsorgsfulle pappafiguren. Will S. har gjort det samme, men da som den kule, sympatiske og omsorgsfulle storebroren/nabogutten. Nå slår fasaden store sprekker. Jeg synes Jada sin «time to heal» post blir så glasert og overfladisk at det virker lite troverdig, venninna hennes (som ingen har hørt om før nå..?) går ut å støtter adferden via å beskrive den som «det vakreste hun har sett» osv. at de nekta å dra etter å bli bedt om det, forverrer hele greia enda mer. Det vitner om et fullstendig fravær av selvinnsikt. Chris Rock på sin side, som fra mitt perspektiv har vært denne slitsomme fjotten, har tatt det hele med stoisk fatning. Han har gjennomført showet sitt som han er på tur med, uten å velge å si noe særlig om hendelsen. Han må fordøye det har han sagt. Det vitner om noen som virkelig tenker før de handler, i motsetning til Will Smith… 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 31. mars 2022 #554 Del Skrevet 31. mars 2022 Raven.Writingdesk skrev (1 time siden): Har sett flere video av nyere dato med Will Smith hvor han blant annet har snakket om forskjellen på skyld og ansvar: «det er kanskje ikke din skyld men du må ta ansvar» Han har fremstått så moden og reflektert. Mye lettere å snakke om å ta ansvar når til meg går bra enn når ting går til helvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 31. mars 2022 #555 Del Skrevet 31. mars 2022 Raven.Writingdesk skrev (1 time siden): Jeg er så enig med deg i hvordan du beskriver denne familien. Jeg har definitivt vært en Will Smith fan, vokste opp med Fresh Prince og musikken hans. Har aldri hatt noe til overs for Chris Rock, synes han har vært slitsom og gnålete. Har sett flere video av nyere dato med Will Smith hvor han blant annet har snakket om forskjellen på skyld og ansvar: «det er kanskje ikke din skyld men du må ta ansvar» Han har fremstått så moden og reflektert. Jeg tror at for mange falt dette tungt fordi man har en slags forventning til Will Smith; akkurat som da Bill Cosby viste seg å være en overgriper, så blir det nesten uvirkelig, fordi han har kommet inn i stua og hjemmet til folk som den sympatiske omsorgsfulle pappafiguren. Will S. har gjort det samme, men da som den kule, sympatiske og omsorgsfulle storebroren/nabogutten. Nå slår fasaden store sprekker. Jeg synes Jada sin «time to heal» post blir så glasert og overfladisk at det virker lite troverdig, venninna hennes (som ingen har hørt om før nå..?) går ut å støtter adferden via å beskrive den som «det vakreste hun har sett» osv. at de nekta å dra etter å bli bedt om det, forverrer hele greia enda mer. Det vitner om et fullstendig fravær av selvinnsikt. Chris Rock på sin side, som fra mitt perspektiv har vært denne slitsomme fjotten, har tatt det hele med stoisk fatning. Han har gjennomført showet sitt som han er på tur med, uten å velge å si noe særlig om hendelsen. Han må fordøye det har han sagt. Det vitner om noen som virkelig tenker før de handler, i motsetning til Will Smith… Helt enig. Chris Rock har vist seg å være den voksne i denne situasjonen. Jim Carrey har vært ute og uttalt seg, og han var rett på og veldig god på å uttrykke selve hendelsen. At Will Smith er en tøysekopp som alle elsker, er nok mye med på å bygge det forsvaret som er rundt omkring. At han "sto opp for kona si" er bare sludder og vås, dette var det hun som ba om. På det som burde være hans karrieres høydepunkt ( å få Oscar). I stedet la de skygger over ALLE de som faktisk har jobbet hardt for å i det hele tatt bli invitert dit. Questlove ble jo helt glemt, det var han som skulle få Oscar i det øyeblikket. Så forbanna selvhøytidelig. Hvem tror han at han er? Som kan gå opp på scenen og SLÅ et annet menneske? Er det slik man står opp for andre? Sitte i salen og rope ukvemsord? 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. mars 2022 #556 Del Skrevet 31. mars 2022 18 minutter siden, miss summers said: Helt enig. Chris Rock har vist seg å være den voksne i denne situasjonen. Jim Carrey har vært ute og uttalt seg, og han var rett på og veldig god på å uttrykke selve hendelsen. At Will Smith er en tøysekopp som alle elsker, er nok mye med på å bygge det forsvaret som er rundt omkring. At han "sto opp for kona si" er bare sludder og vås, dette var det hun som ba om. På det som burde være hans karrieres høydepunkt ( å få Oscar). I stedet la de skygger over ALLE de som faktisk har jobbet hardt for å i det hele tatt bli invitert dit. Questlove ble jo helt glemt, det var han som skulle få Oscar i det øyeblikket. Så forbanna selvhøytidelig. Hvem tror han at han er? Som kan gå opp på scenen og SLÅ et annet menneske? Er det slik man står opp for andre? Sitte i salen og rope ukvemsord? Enig med deg. Likte selv Will Smith frem til nå. Men han er ikke personen jeg trodde han var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 31. mars 2022 #557 Del Skrevet 31. mars 2022 SVK skrev (1 time siden): Enig med deg. Likte selv Will Smith frem til nå. Men han er ikke personen jeg trodde han var. nå må folk slutte. EN hendelse så skal han hates for alltid og aldri noensinne tilgis... Er det mulig.... 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. mars 2022 #558 Del Skrevet 31. mars 2022 Maleficenta skrev (6 minutter siden): nå må folk slutte. EN hendelse så skal han hates for alltid og aldri noensinne tilgis... Er det mulig.... Hvem har sagt noe om å hate han for alltid? Han gjorde noe ufint og folk reagerer på det, så samt dette ikke blir en vane for Will Smith så er det ingen som kommer til å avskrive han for godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 31. mars 2022 #559 Del Skrevet 31. mars 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Hvem har sagt noe om å hate han for alltid? Han gjorde noe ufint og folk reagerer på det, så samt dette ikke blir en vane for Will Smith så er det ingen som kommer til å avskrive han for godt det høres jo sånn ut: Jeg kommer aldri til å se på han på samme måte igjen". Tenk om han mister filmroller pga dette? De vurderte å ta fra han oscarprisen. Altså den oscaren han fikk har da ingenting med hans skuespillerprestasjoner å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 31. mars 2022 #560 Del Skrevet 31. mars 2022 Ville vel heller ha kalt det en serie av hendelser fremfor ÉN hendelse, der summen av alt ikke setter han (eller arrangøren) i særlig godt lys. Jeg fatter ikke at han i det hele tatt kom seg så langt som opp på scenen i utgangspunktet uten å bli stoppet av noen. Og at han/de fikk beskjed om å forlate stedet, men nektet. Begge deler vitner om dårlig sikkerhet og dårlig lederskap fra arrangørens side. Det skrives fremdeles mye om saken, nye ting kommer frem. Jeg synes fremdeles dette er den beste som er skrevet så langt https://www.nrk.no/ytring/hva-fikk-will-smith-til-a-odelegge-sin-egen-store-kveld_-1.15912135 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå