Callisto83 Skrevet 28. mars 2022 #1 Del Skrevet 28. mars 2022 Hva synes deres om dette sinneutbruddet? Personlig mista jeg litt respekt for Will Smith etter dette, og er skuffet over at han måtte ty til vold pga en spøk som kanskje ikke falt i god jord. Det hele ble litt "cringe", hvis man kan bruke det ordet. Hva tenker du? Her er klippet fra Youtube. 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 28. mars 2022 #2 Del Skrevet 28. mars 2022 Neh. Trodde først det var tull, men kommentaren fra salen viser jo åpenbart at det ikke er det. Det er selvsagt ganske selvopptatt opplegg (man ødelegger jo for ALLE andre som skal motta pris og kunne fått oppmerksomheten) men - fyren hadde jo en rasshøl spøk da. Men asså. Han kunne holdt det til sin egen eventuelle tale, eller, tatt det på sosiale medier etterpå. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hverdagsfrue Skrevet 28. mars 2022 Populært innlegg #3 Del Skrevet 28. mars 2022 Will Smith var aggressiv og utav kontroll. Det var kun en spøk som ikke falt i smak, og det er helt uakseptabelt at Will Smith tydde til vold. 75 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 28. mars 2022 #4 Del Skrevet 28. mars 2022 Vitsen komikeren dro var drøy, men ikke verre enn hva menn må tåle. Jeg tipper kona til Smith tålte det helt fint. I alle fall er det opp til henne å reagere. Hun trenger ikke en voldelig mann til å forsvare seg. 38 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 28. mars 2022 #5 Del Skrevet 28. mars 2022 Nå var det klønete å kødde med sykdommen, så det er vel naturlig at en kan miste besinnelsen. Selv om det ikke er greit å slå. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 28. mars 2022 #6 Del Skrevet 28. mars 2022 Ble unfollow fra meg på IG nå, mistet sansen for han rett og slett. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twister Skrevet 28. mars 2022 #7 Del Skrevet 28. mars 2022 Så der har det klikka for han også. Babler om høyere kall etc. veldig synd 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 28. mars 2022 #8 Del Skrevet 28. mars 2022 (endret) , Endret 28. mars 2022 av Fjompen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wild Eyes Skrevet 28. mars 2022 #9 Del Skrevet 28. mars 2022 Han lo jo godt selv, dette er ikke stabil oppførsel og det skal tydeligvis ikke så mye til før et stort ego blir såret. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 28. mars 2022 #10 Del Skrevet 28. mars 2022 Wild Eyes skrev (4 minutter siden): Han lo jo godt selv, dette er ikke stabil oppførsel og det skal tydeligvis ikke så mye til før et stort ego blir såret. Han skjønte nok ikke vitsen først. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 28. mars 2022 #11 Del Skrevet 28. mars 2022 Wild Eyes skrev (1 minutt siden): Han lo jo godt selv, dette er ikke stabil oppførsel og det skal tydeligvis ikke så mye til før et stort ego blir såret. Han lo helt til han oppdaget at kona ikke lo. Hadde han bare konfrontert Chris Rock verbalt hadde jeg forstått han, men dette var bare en primitiv og pinlig oppførsel. 41 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altius Skrevet 28. mars 2022 #12 Del Skrevet 28. mars 2022 Humor kan være vanskelig. Dette er det man kaller billig kald humor. Minner meg om da en eller annen idiotkomiker køddet med Arve Opsahls amputerte ben for noen år siden. Will Smith kunne med fordel konfrontert Rock med å rope ut om at det ikke er greit å kødde med folks sykdom på den måten. Istedet brukte han vold og står igjen som tullingen. Dette kommer definitivt hvite nasjonalister i USA til å bruke alt det er verdt for. Om gangsta afroamerikanere som oppfører seg som neandertalere. 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. mars 2022 #13 Del Skrevet 28. mars 2022 Han må ha klikket fullstendig. Hun har en hårsykdom, ikke kreft. Han burde vel ikke leve i offentligheten, han er jo farlig. Jeg hadde vært så flau om jeg var Jada. 🙄 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altius Skrevet 28. mars 2022 #14 Del Skrevet 28. mars 2022 Isambard skrev (6 minutter siden): Han skjønte nok ikke vitsen først. Han lo med fordi det var meningen at man skulle le da. Litt sånn på automatikk. Som hør og bør på komishow. Så fikk han tenke seg om noen sekund og skjønte at dette ikke var cool, traff en nerve, og han ble grovt fornærmet. Tror de fleste har opplevd å bli gjort narr av/ledd av og man har bare spilt med og klistret på seg et falskt smil og latter. Men inni deg er du såret og fornærmet. 26 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 28. mars 2022 #15 Del Skrevet 28. mars 2022 Jeg skjønner reaksjonen til en viss grad. Han har vært med sin kone når hun har mistet håret og når det kommer til utseendet så er håret viktig for en kvinne. Han har nok trøstet og stilt opp i flere år så regner med det er det som har boblet opp i fyren. Det betyr ikke at vold er greit og alt det der men jeg kan skjønne reaksjonen, man kunne jo se at kona ikke likte vitsen og når han fikk det med seg så følte han vel at han måtte reagere. 28 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Laraa Skrevet 28. mars 2022 Populært innlegg #16 Del Skrevet 28. mars 2022 Vi har jo light versjonen av dette i Norge også. Aldri har jeg vært så flaut på vegne av noen andre som da Madcon bestemte seg for å første le og som majoriteten av oss, faktisk ta Moccamaster vitsen til Plumbo, til å deretter vise fingeren og drite dem ut. Fy flate så råttent gjort. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvem jeg misliker mest av Madcon som fyrer opp på en vits som kom skeivt ut eller idioten i Kaizers som heller øl over Plumbo ( det er forøvrig en handling som er straffbar og hadde jeg vært Plumbo hadde jeg anmeldt) kanskje lever Madcon og Kaizers opp til navnet, bare med bokstavene byttet om: møkkamenn 68 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonyv Skrevet 28. mars 2022 #17 Del Skrevet 28. mars 2022 Jeg skjønner IKKE reaksjonen hans! Altså hallo!? Kona hans, som faktisk har råd til en 4-5 forskjellige parykker og behandlinger i helt øverste klasse, mister... HÅR....... Unnskyld meg.. Jeg har alltid sett på Will Smith som et friskt pust, ift å være et godt forbilde for svarte. Han har stått i sterk kontrast til "thugs og pimp"-kulturen, som av uante grunner dominerer svart kulturliv. Veldig veldig skuffende! 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catliner Skrevet 28. mars 2022 #18 Del Skrevet 28. mars 2022 Will vant en Oskar og det skulle vært livets øyeblikk. Synd at han lot følelsene ta overhånd. Det ironiske var talen hans. Kokko mann med kokko kone og det patetiske utroskapet hennes. 30 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 28. mars 2022 #19 Del Skrevet 28. mars 2022 Mistet respekten for Will Smith. Hittil har jeg hvert en fan. Synd at hans første Oscar skal bli skygget av hans voldelige oppførsel. Tipper han angrer fryktelig, men viser bare hvor lite kontroll han har. Han tapte mye på dette. Både fans og generelt omdømme. Chris rock slo en dårlig vits, men ta det etter showet. Ikke gå opp på scenen å skap drama i salen på nasjonalt TV. Egoet hans var i veien. Chris rock taklet det på en god måte. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. mars 2022 #20 Del Skrevet 28. mars 2022 Hva het filmen han spilte i som han vant for? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå