Vinky Skrevet 10. april 2022 #21 Del Skrevet 10. april 2022 Box 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 10. april 2022 #22 Del Skrevet 10. april 2022 Heisann12345 skrev (På 6.4.2022 den 9.46): Prison break og Orange is the new Black er hvertfall i samme sjanger Fengsel er jo eneste fellesnevneren her. Prison Break er jo ikke komedie, slik OITNB er. Sistnevnte har jo en syltynn handling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann12345 Skrevet 10. april 2022 #23 Del Skrevet 10. april 2022 Hannah80 skrev (2 timer siden): Fengsel er jo eneste fellesnevneren her. Prison Break er jo ikke komedie, slik OITNB er. Sistnevnte har jo en syltynn handling. Wiki sier oinb- Action Drama komedie Prison break - Action Drama Krim Så joda, de er litt i samme sjanger. Jeg ville bare tenkt at hvis Ts likte Prison Break, kan det godt være at Ts også liker Orange is the new Black. Det gjorde hvertfall jeg og flere av venninner av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #24 Del Skrevet 12. april 2022 Heisann12345 skrev (På 4/10/2022 den 19.24): joda, de er litt i samme sjanger. Jeg ville bare tenkt at hvis Ts likte Prison Break, kan det godt være at Ts også liker Orange is the new Black Ja det gjorde jeg 😊 har sett alle episodene av Orange, så det var helt klart noe for meg. Selv om det ble en litt annen type spenning enn Prison break. Anonymkode: e8ad3...75d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå