AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #21 Skrevet 27. mars 2022 Du får gå privat. Latterlig å oppta plass i det offentlige som så sårt er tiltrengt av noen andre. Få dem til å rekvirere generelle blodprøver til deg, og MR av hodet om du tror du har hjernesvulst, noe du garantert ikke har. Når jeg fikk hjernesvulst var jeg skikkelig, skikkelig syk og fikk nevrologiske utfall og måtte hasteopereres. Så please, la den MR’en gå til noen andre. Tror ikke du forstår hvor lang ventetid det er på disse undersøkelsene. Blir utrolig provosert av innlegget ditt. Anonymkode: f9b3d...f49 1
Safiye Skrevet 28. mars 2022 #22 Skrevet 28. mars 2022 Tråden er ryddet for brudd på forumrommets retningslinjer -Safiye, mod
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #23 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 27.3.2022 den 15.16): Du får gå privat. Latterlig å oppta plass i det offentlige som så sårt er tiltrengt av noen andre. Få dem til å rekvirere generelle blodprøver til deg, og MR av hodet om du tror du har hjernesvulst, noe du garantert ikke har. Når jeg fikk hjernesvulst var jeg skikkelig, skikkelig syk og fikk nevrologiske utfall og måtte hasteopereres. Så please, la den MR’en gå til noen andre. Tror ikke du forstår hvor lang ventetid det er på disse undersøkelsene. Blir utrolig provosert av innlegget ditt. Anonymkode: f9b3d...f49 Det var da voldsomt? TS spør et spørsmål, som han genuint lurer på. Det må være lov! Han har fått mange fine svar, som stort sett et ulike varianter av «neida, slapp av, det er ikke nødvendig». Ingen steder gir han uttrykk for at han ønsket å insistere på undersøkelser? Ingen grunn til å bli provosert, TS: anbefaler deg boka «Sånn tenker fastlegen din», veldig lettlest og et kapittel om nettopp slike ting. Det er visst ikke uvanlig at pasienter dukker opp for «EU-kontroll», og han skriver veldig fint om både grunnen til at det stort sett ikke er nødvendig 😅 boka ligger også som lydbokform på Podcasten «KVALLM». Anonymkode: e795c...bc6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå