HarlemsNocturne Skrevet 27. mars 2022 #21 Del Skrevet 27. mars 2022 I mine øyne har det lite med hvor mye man har å gjøre. Det er mer den "jeg skal ha" som gjør et barn bortskjemt i mine øyne. At foreldrene har lært barnet at dets behov går foran andres, slik at det blir en forventning om nettopp det. Et barn som er for sjenert til å takke vil vel neppe forlange særlig mye heller, så de faller utenfor etter min mening. Men om det sjenerte barnet sier "jeg skal ha is" men ikke kan takke for den pga sjenanse, er det jo bortskjemt😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #22 Del Skrevet 27. mars 2022 For meg handler det om vedkommendes holdning og jeg tenker at "ildprøven" går på hvordan de reagerer hvis de får et nei, eller møter krav. Det er for mange lett å være blid og fornøyd så lenge de alltid får viljen sin og kan i noen tilfeller være en form for å snurre folk rundt fingeren sin. (Nå snakker jeg ikke om små barn som ikke har lært seg å regulere følelser ennå). Anonymkode: ecdd2...fc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 27. mars 2022 #23 Del Skrevet 27. mars 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring og siteringer av slettet innhold. -Rhodiola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå