Gjest Diva Skrevet 15. oktober 2002 #1 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hvor får man egentlig se disse listene på nettet da ? Skatteetaten.no blir jeg ikke klok på. Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #2 Del Skrevet 15. oktober 2002 http://www.bt.no/skatt/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 15. oktober 2002 #3 Del Skrevet 15. oktober 2002 Blant annent her http://kvasir.sol.no/guider/skatt/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 15. oktober 2002 #4 Del Skrevet 15. oktober 2002 TAKK OG TAKK SKAL DERE HA :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. oktober 2002 #5 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hvor interresant er d egentlig å se hva andre tjener og betaler i skatt??? D virker ganske farlig å legge ut disse sidene da de kan muligens fungere som veiviser for folk som ikke har rent mel i posen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 15. oktober 2002 #6 Del Skrevet 15. oktober 2002 Det er egentlig ikke det tråden er om, bare spurte hvor folk får vite dette. Det er stort sett for å sjekke hva som står om meg og min samboer + at jeg ALDRI har lest noe på disse listene før. Kan alle andre, så kan jeg! Dette er vel såvidt jeg vet tatt opp i den opprinnelige tråden om skattelistene???? Listene er på nettet og de er i media. Jeg kan ikke gjøre for det! Det gjør meg ingenting at listene er der, det gjør meg heller ikke noe hvis de forsvinner / at de fjerner denne ordningen fra neste gang. NEMLIG! Jeg har ihvertfall rent mel i pose og sekk Var det svar godt nok for deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. oktober 2002 #7 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hvorofor ble du så sint nå da??? Jeg har ikke lest den andre tråden om skattelistene jeg skjønner du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå