AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #41 Del Skrevet 28. mars 2022 Tråder som dette gir meg hodepine! Han sier at hvis du er utro så er det slutt. Du vil så snakke med han om åpent forhold!? Det vil ikke fungere på noen som helst måte. Hvis du på død og liv må ligge med andre så får du avslutte forholdet så kan du surre rundt som du vil. Hvor lenge dere har vært sammen er helt urelevant for problemstillingen. Per nå vil dere ha forskjellige ting i livet. Du vil ligge rundt, mens han vil ha et monogamt forhold. Problemstillingen din er for øvrig lik de fleste trådene om at menn får for lite sex i forholdet, men fra en kvinnes perspektiv. For å konkludere svaret i disse trådene: dette er ditt problem, ta en "runk". Anonymkode: 2bbf1...cfe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrKennedy75 Skrevet 28. mars 2022 #42 Del Skrevet 28. mars 2022 48 minutter siden, AnonymBruker said: Tråder som dette gir meg hodepine! Han sier at hvis du er utro så er det slutt. Du vil så snakke med han om åpent forhold!? Det vil ikke fungere på noen som helst måte. Hvis du på død og liv må ligge med andre så får du avslutte forholdet så kan du surre rundt som du vil. Hvor lenge dere har vært sammen er helt urelevant for problemstillingen. Per nå vil dere ha forskjellige ting i livet. Du vil ligge rundt, mens han vil ha et monogamt forhold. Problemstillingen din er for øvrig lik de fleste trådene om at menn får for lite sex i forholdet, men fra en kvinnes perspektiv. For å konkludere svaret i disse trådene: dette er ditt problem, ta en "runk". Anonymkode: 2bbf1...cfe Veldig godt poeng. De samme råden menn får gjelder også for deg. Slå et slag for likestillingen, og gjør som dine medsøstre råder menn som ikke er fornøyd med sex-frekvensen. @TS: Du må akseptere at han kanskje har et litt annet behov for sex enn deg, og kanskje skal du hjelpe ham litt med daglige gjøremål, så han ikke sliter seg ut. Menn har ikke en av/på knapp når det kommer til sex, og du må også bidra til at han skal ha overskudd og lyst til å ha sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #43 Del Skrevet 28. mars 2022 Du har sikkert ikke vært der hele tiden du heller, du er kommet dit at dette er noe du ønsker, da kan du være tålmodig og håpe at han kommer dit han også. Hvis ikke er det uaktuelt. Dersom han ikke tenner på at du har sex med andre kan du ikke presse gjennom noe slikt i et forhold. Anonymkode: 96844...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #44 Del Skrevet 28. mars 2022 Når en får forlite sex hjemme, er det vanlig å skaffe seg noen på si. Iallefall menn. Enklere og billigere være utro, enn å skille seg. Anonymkode: d1bc8...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #45 Del Skrevet 28. mars 2022 MrKennedy75 skrev (1 time siden): Veldig godt poeng. De samme råden menn får gjelder også for deg. Slå et slag for likestillingen, og gjør som dine medsøstre råder menn som ikke er fornøyd med sex-frekvensen. @TS: Du må akseptere at han kanskje har et litt annet behov for sex enn deg, og kanskje skal du hjelpe ham litt med daglige gjøremål, så han ikke sliter seg ut. Menn har ikke en av/på knapp når det kommer til sex, og du må også bidra til at han skal ha overskudd og lyst til å ha sex. Jeg gjør ALT av husarbeid selv om jeg jobber mest OG tjener mest. Anonymkode: 4c56c...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #46 Del Skrevet 28. mars 2022 Bli singel Case closed. Anonymkode: c34fe...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #47 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 26.3.2022 den 20.58): Har vært i ett stabilt og fint forhold i snart ti år. Vi har det fint sammen men jeg har ett mye større behov for nærhet, sex og bekreftelse enn det min samboer har. Jeg elsker å flørte og å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, noe min samboer vet om og ikke bryr seg noe særlig om. Jeg liker livet jeg har og det vi har sammen, men jeg kjeder meg noe enormt på sex fronten. Jeg kunne hatt sex flere ganger om dagen mens han synes ett par ganger i måneden holder. Jeg har tidligere tatt det opp med samboer om det kunne vært interessant å prøve. Men han bare ler det vekk og tar det ikke helt seriøst. Også er jeg litt redd for at når en først kanskje krysser den grensen og den andre ikke synes det var greit likevel så kan alt være ødelagt? Noen som har sittet inne med samme tanke og gjort det? Jeg elsker sex, og tanken på å skulle ha sex med bare en person resten av livet skremmer meg. Anonymkode: 4c56c...95c Har sjølv vert i eit stabilt forhold i mange år, og behovet for nærhet, og sex er borte, og føler meg etterhevrt mer som en omsorgsperson. Utad er det nok de fleste som anser forholdet vårt som harmonisk, og bra, men skinnet bedrar. Anonymkode: ccb2e...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #48 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): For jeg vil ha begge deler? Forhold og sex? Er det så merkelig? Anonymkode: 4c56c...95c Hei ts Jeg har det samme problemet som deg at jeg har mer sexbehov enn min mann. Jeg ønsker ikke å forlate mannen siden vi har det greit. Nå har jeg fått meg elsker. k34 Anonymkode: 7d830...943 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 28. mars 2022 #49 Del Skrevet 28. mars 2022 Jeg tviler ikke på at du er trofast og er en god kvinne i ekteskapet, og jeg tror også du er sosial og treffer mye mennesker. Du kan dra på tur og ikke komme hjem før hanen galer.. Dette har skjedd i mine forhold også.. men det har bestandig vært basert på troskap, og ikke minst å gi "luft" til å leve fritt.. Men du vil ha sex med andre sier du.. Du kan få både pose og sekk TS, for det finnes løsninger for forhold med ulik sexlyst.. "Du kan ha så mye sex du vil, så lenge du ikke erstatter meg med noen andre.. men også fordi jeg elsker deg!" Det er det du skulle ha hørt fra han, TS.. For du tenker vel: at det fordi du trenger litt spenning med sex for nytelse, men også friheten å velge med hvem og når? og ikke minst at du har en mann hjemme som elsker deg, som gir deg den friheten av lyst. Det eneste hinderet ditt er mannen din, hvordan få overtalt han.. kanskje du må gi han en bonus for at han er så elskverdig med deg? Så jo.. I posen er mannen din, og i sekken ligger friheten av nytelsen din😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 28. mars 2022 #50 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hei ts Jeg har det samme problemet som deg at jeg har mer sexbehov enn min mann. Jeg ønsker ikke å forlate mannen siden vi har det greit. Nå har jeg fått meg elsker. k34 Anonymkode: 7d830...943 Det ser ut som det var mannen din som hadde gitt deg en elsker, og du virker så stålende fornøyd😁 men på en måte har han jo gitt deg det da. Jeg ville bare rose mannen din for at han er så forståelsesfull.. Gå aldri ifra han, gift deg om nødvendig💝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #51 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei ts Jeg har det samme problemet som deg at jeg har mer sexbehov enn min mann. Jeg ønsker ikke å forlate mannen siden vi har det greit. Nå har jeg fått meg elsker. k34 Anonymkode: 7d830...943 Vet din mann om det? Anonymkode: 4c56c...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #52 Del Skrevet 28. mars 2022 Det at han virker å ikke bry seg om hva du gjør og dine behov er ikke bra. Man føler seg tatt for gitt, og for min del (er mann) følte jeg det som at det var hun som svek meg. Har vært der. Som din mann burde han ta ditt behov for sex på alvor. Det virker som at du egentlig har bestemt deg for at det å ligge med andre er noe du vil. Kan godt hende du burde prøve det ut. Kvinner er som regel veldig flinke til å ikke bli tatt, og din mann gir deg jo en del spillerom. Vær forsiktig, og vær klar over hva du setter på spill. For all del ikke utsett din mann for kjønnssykdommer. Det kan nok være en ide å skaffe seg en fast elsker eller to. Noen som ikke ligger rundt med mange andre. Jeg fant meg tilfeldigvis en kvinne i en tilsvarende situasjon. Da slipper man at den ene vil noe mer, og vi har like stor interesse av å holde det skjult. Anonymkode: 13bca...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaptein Klein Skrevet 28. mars 2022 #53 Del Skrevet 28. mars 2022 Sex to ganger i måneden? Kanskje han burde sjekket ut hormonprofilen hos fastlegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #54 Del Skrevet 28. mars 2022 Har faktisk ikke samvittighet til å gå bak ryggen hans og ligge med andre uten at jeg vet det er ok for han. Om han hadde sagt det ikke var greit så må jeg forholde meg til det. Hvor lenge forholdet da varer er en annen sak.. ts Anonymkode: 4c56c...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå