Gå til innhold

Vil ligge med andre!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ABM skrev (1 minutt siden):

Hvorfor lar du han være sjefen din da? Hva om du sier at enten puler du meg hver dag ellers er det slutt? Alternativt at du får kose deg med andre menn..?

Hvorfor er hans behov viktigere enn dine?

Godt spørsmål. Synes bare det er vanskelig å finne ut av hvordan jeg kan ta den samtalen? Og lurer på hvorfor det må være enten eller som de fleste over her sier. Blir alt ødelagt om han hadde sagt greit kjør på? For da har jeg jo ikke så mange alternativer. Og tror at om jeg hadde hatt «lov» så hadde det ikke fristet like mye. 

Anonymkode: 4c56c...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Godt spørsmål. Synes bare det er vanskelig å finne ut av hvordan jeg kan ta den samtalen? Og lurer på hvorfor det må være enten eller som de fleste over her sier. Blir alt ødelagt om han hadde sagt greit kjør på? For da har jeg jo ikke så mange alternativer. Og tror at om jeg hadde hatt «lov» så hadde det ikke fristet like mye. 

Vel..det er ditt liv og det varer ikke evig...

Som de gamle romerne sa....fortune favours the bold..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hans manglende interesse er allerede utrolig kjip. Han sier han bryr seg men viser det overhode ikke. Jeg kan være ute hele natten og komme hjem om morgningen/ formiddagen etter og det kommer ikke ett spørsmål om hvor jeg har vært eller med hvem. Jeg har aldri vært utro men det hadde ikke vært vanskelig for å si det sånn.  Vi er utrolig forskjellig og set merker vi godt. Men vi trives i lag på så mange måter. Han er veldig fornøyd med hvordan ting er mens jeg kjeder meg. Det er mitt problem for jeg da beskjed om. 

Tja.

Har dere barn sammen?

Hvis nei hadde jeg nok vurdert et brudd. Det at han ikke spør og svarer «ditt problem» er jo bare et veldig tydelig tegn på null interesse tenker jeg 🤷‍♀️

En ting er at du veldig lett får et bredt utvalg menn som er mer enn interessert i uforpliktet sex. Det er en relativ garanti.

Men jeg tenker du ikke vil føle deg mer sett i forholdet av å ta den veien. Det vil være spennende en periode - og selvsagt veldig fint med bekreftelser, men så tror jeg du vil føle deg veldig ensom i forholdet ditt. 

Det fører jo til brudd for mange, man orker ikke mer.

Men tja. Skal vel innrømme jeg hadde forsøkt meg utenfor forholdet ja om det er premisset han setter. Ikke for å straffe han eller noe, men bare for å kunne få fysisk og mental nytelse innimellom. Mange menn er jo i nøyaktig lik situasjon som deg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker meg selv. Jeg var egentlig ikke redd for å ende opp med samme person resten av livet, men i et sexløst forhold med samme person. Det føles som man har lyst flere ganger om dagen,  men egentlig hadde det holdt med gjensidig, god sex, en gang i uka. Når det havner på pliktsex en gang i måneden, så er det egentlig over for lenge siden. 

Anonymkode: ee8b9...bb1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (18 timer siden):

Cuckolding begynner jo å bli overraskende populært.

Jeg er mer enn helt overbevist om at hvis partner her er relativt lunken til et åpent forhold, så er det å dra inn cuckolding en god måte å jage ham vekk på.

Det er jo for all del et veldig givende kink, men ganske så spesifikt rettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en titt innom her og syntes historien til TS var interessant.  Jeg tenkte derfor å kort fortelle historien til kona mi og meg. 

Vi ble sammen i 2000, giftet oss i 2011 og fikk barn sammen i 2008 og 2014. Etter å ha vært sammen i så mange år, så merket vi etterhvert at vi ønsket noe mer enn et rent monogamt forhold. Det var egentlig ikke noe problem eller noe som skurra mellom oss, men ønsket og behovet for noe mer hadde begynt å melde seg hos begge. Så vi prata en del om det og fant ut at vi skulle prøve å ha et åpent forhold. Det her var da tilbake i mars 2018, altså 4 år siden nå, og det er bare en ting vi begge har angret på når det gjelder å ha et åpent forhold, og det er at ikke vi begynte tidligere.  Å ha et åpent forhold har gitt oss begge utrolig mange fine opplevelser, samt at vi også har fått det enda bedre seksuelt med hverandre.

Åpent forhold er nok ikke noe som er for alle, men tror det i mange tilfeller kan være et bedre alternativ enn utroskap og å gå bak ryggen til den man sier " Jeg elsker deg" til, så til TS, ta en prat med mannen din igjen og fortell han at du keen på mer enn han kan gi deg, skal ikke se bort i fra at han kanskje blir med på tankegangen likevel 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pettersen77 skrev (1 time siden):

Tok en titt innom her og syntes historien til TS var interessant.  Jeg tenkte derfor å kort fortelle historien til kona mi og meg. 

Vi ble sammen i 2000, giftet oss i 2011 og fikk barn sammen i 2008 og 2014. Etter å ha vært sammen i så mange år, så merket vi etterhvert at vi ønsket noe mer enn et rent monogamt forhold. Det var egentlig ikke noe problem eller noe som skurra mellom oss, men ønsket og behovet for noe mer hadde begynt å melde seg hos begge. Så vi prata en del om det og fant ut at vi skulle prøve å ha et åpent forhold. Det her var da tilbake i mars 2018, altså 4 år siden nå, og det er bare en ting vi begge har angret på når det gjelder å ha et åpent forhold, og det er at ikke vi begynte tidligere.  Å ha et åpent forhold har gitt oss begge utrolig mange fine opplevelser, samt at vi også har fått det enda bedre seksuelt med hverandre.

Åpent forhold er nok ikke noe som er for alle, men tror det i mange tilfeller kan være et bedre alternativ enn utroskap og å gå bak ryggen til den man sier " Jeg elsker deg" til, så til TS, ta en prat med mannen din igjen og fortell han at du keen på mer enn han kan gi deg, skal ikke se bort i fra at han kanskje blir med på tankegangen likevel 😉

Takk! Jeg tror nemlig at det kan være ett alternativ. Har luftet det en gang tidligere og så på han at det var noe han kun vurdert. Men han er utrolig usosial og holder seg for det meste alene. Jeg er den som er sjalu i forholdet og det helt totalt uten grunn. Men tror mangelen på interesse fra hans side har gjort meg skeptisk. Nå er det nesten sånn jeg håper på at han er utro først slik at jeg har en grunn til å si at ok, jeg tilgir. Så kan vi fortsette videre med ett åpent forhold. 

Kan du si noe om hvordan dette funker i praksis? Hvilken regler dere evt har? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (2 timer siden):

Tja.

Har dere barn sammen?

Hvis nei hadde jeg nok vurdert et brudd. Det at han ikke spør og svarer «ditt problem» er jo bare et veldig tydelig tegn på null interesse tenker jeg 🤷‍♀️

En ting er at du veldig lett får et bredt utvalg menn som er mer enn interessert i uforpliktet sex. Det er en relativ garanti.

Men jeg tenker du ikke vil føle deg mer sett i forholdet av å ta den veien. Det vil være spennende en periode - og selvsagt veldig fint med bekreftelser, men så tror jeg du vil føle deg veldig ensom i forholdet ditt. 

Det fører jo til brudd for mange, man orker ikke mer.

Men tja. Skal vel innrømme jeg hadde forsøkt meg utenfor forholdet ja om det er premisset han setter. Ikke for å straffe han eller noe, men bare for å kunne få fysisk og mental nytelse innimellom. Mange menn er jo i nøyaktig lik situasjon som deg. 

Ja vi har ett barn sammen. Nei jeg vet jo at det bare hadde vært sex og nærhet. Dette er noe som ikke ligger naturlig hos han. Ikke nærhet hvertfall. Men på alle andre plan har vi det fint, hverdagen går strålende. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

once a hoe always a hoe.. 

Anonymkode: a30a7...04d

Kalle en kvinne hoe fordi hun har høy sex-drift 👏👏👏👏

Anonymkode: e5026...979

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kalle en kvinne hoe fordi hun har høy sex-drift 👏👏👏👏

Anonymkode: e5026...979

Ja hvis jeg er løs som har lagt med samme mannen i ti år vil jeg ikke tenke på hva jeg hadde blitt kalt hadde jeg vært singel😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For jeg vil ha begge deler? Forhold og sex? Er det så merkelig?

Da kan du ha forhold med noen andre. Du kan ikke være i forhold med ham, sex med ham, og sex med noen andre. 

Anonymkode: f0c7a...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da kan du ha forhold med noen andre. Du kan ikke være i forhold med ham, sex med ham, og sex med noen andre. 

Fordi? Det har du bestemt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi? Det har du bestemt?

Nei, han bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, han bestemmer.

Jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alle svarene, men mitt råd er: si at dere må prate. Fortell at du har behov for mer sex. Foreslå åpent forhold. Vær ærlig, er det en mulighet for at det blir slutt om det ikke blir mer sex (enten med eller andre) så si det. Hvis du ikke er ærlig blir forholdet dårligere på sikt uansett. Lykke til! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg da?

Hvis dette er det han bestemmer da m du vel ta et valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjør du like mye arbeid som han ellers og allikevel opplever at han vil ha mindre sex enn før må du avtale med han at du får det et annet sted. Finn en fast partner som ikke har sex med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frkrosa skrev (2 minutter siden):

Har ikke lest alle svarene, men mitt råd er: si at dere må prate. Fortell at du har behov for mer sex. Foreslå åpent forhold. Vær ærlig, er det en mulighet for at det blir slutt om det ikke blir mer sex (enten med eller andre) så si det. Hvis du ikke er ærlig blir forholdet dårligere på sikt uansett. Lykke til! ❤️

Har prøvd men skal prøve igjen! Takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi løste dette med å ha med andre på sexen, trekant som regel. Jeg og min mann fikk et nytt sexliv etterpå... :) 

Ikke ofte vi gjør dette, vi har også vært på swingersclubs i europa. Der vi har sex med andre, har vært på seriøse steder.

Kan leve på slike ting lenge, så tipset er å IKKE OVERDRIVE det....da dreper du spenningen.

Anonymkode: d4ab2...04e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3/26/2022 den 20.58):

Har vært i ett stabilt og fint forhold i snart ti år. Vi har det fint sammen men jeg har ett mye større behov for nærhet, sex og bekreftelse enn det min samboer har. Jeg elsker å flørte og å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, noe min samboer vet om og ikke bryr seg noe særlig om. Jeg liker livet jeg har og det vi har sammen, men jeg kjeder meg noe enormt på sex fronten. Jeg kunne hatt sex flere ganger om dagen mens han synes ett par ganger i måneden holder.  Jeg har tidligere tatt det opp med samboer om det kunne vært interessant å prøve. Men han bare ler det vekk og tar det ikke helt seriøst. Også er jeg litt redd for at når en først kanskje krysser den grensen og den andre ikke synes det var greit likevel så kan alt være ødelagt? 

Noen som har sittet inne med samme tanke og gjort det? 

Jeg elsker sex, og tanken på å skulle ha sex med bare en person resten av livet skremmer meg. 

Det er helt normalt å ha fen følelsen i et langvarig forhold.

Min erfaring er at den følelsen enten går over med at man finner seg til ro med at det bare blir oss to ellers tar man det videre og utforsterk sammen - ingen god ide å kjøre soloprosjekt.

Anonymkode: 47382...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...