Gå til innhold

Vil ligge med andre!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært i ett stabilt og fint forhold i snart ti år. Vi har det fint sammen men jeg har ett mye større behov for nærhet, sex og bekreftelse enn det min samboer har. Jeg elsker å flørte og å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, noe min samboer vet om og ikke bryr seg noe særlig om. Jeg liker livet jeg har og det vi har sammen, men jeg kjeder meg noe enormt på sex fronten. Jeg kunne hatt sex flere ganger om dagen mens han synes ett par ganger i måneden holder.  Jeg har tidligere tatt det opp med samboer om det kunne vært interessant å prøve. Men han bare ler det vekk og tar det ikke helt seriøst. Også er jeg litt redd for at når en først kanskje krysser den grensen og den andre ikke synes det var greit likevel så kan alt være ødelagt? 

Noen som har sittet inne med samme tanke og gjort det? 

Jeg elsker sex, og tanken på å skulle ha sex med bare en person resten av livet skremmer meg. 

Anonymkode: 4c56c...95c

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

once a hoe always a hoe.. du burde vært åpen om dette fra dag 1

Anonymkode: a30a7...04d

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er der i tankene så er det like greit å gjøre det slutt, du kommer aldri til å bli tilfredsstilt av samboeren din når forskjellen på sexlyst er så stor. 

Anonymkode: 946bd...3cc

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil bli singel? 

Anonymkode: ff548...b2b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så du vil bli singel? 

Anonymkode: ff548...b2b

Nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvordan være åpen om noe fra dag 1 når trangen for det ikke har kommet før etter 10 år?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste ville valgt i både pose og sekk om det ikke hadde konsekvenser. Du må nesten bare akseptere konsekvensene.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.

Om hans behov kun er et par ganger i måneden er vel svaret et par elskere da? 

Kan ikke helt se hvordan dette er kompatibelt dessverre. 

Men ja, grensen vil overskrides på en eller annen måte. Enten ved at han blir sjalu og ikke takler det, eller, at du opplever han bryr seg såpass lite at årsaken bak hans manglende sexlyst muligens blir mer synlig/kjip for deg. 

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Fordi hun ønsker sex mer enn 2 ganger i måneden? :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan dessverre ikke få både i pose og sekk. Dvs du kan selvsagt få deg en elsker eller flere, men du kan være sikker på at det vil forandre forholdet, på den ene eller andre måten. 

Åpner du døra for dette, velger du å risikere forholdet. Det kan være at det er det riktige, bare du vet.

Anonymkode: 7ccfe...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du kan dessverre ikke få både i pose og sekk. Dvs du kan selvsagt få deg en elsker eller flere, men du kan være sikker på at det vil forandre forholdet, på den ene eller andre måten. 

Åpner du døra for dette, velger du å risikere forholdet. Det kan være at det er det riktige, bare du vet.

Anonymkode: 7ccfe...f6f

Hvorfor kan en ikke få i pose og sekk? Og hvordan tenker du det forandrer forholdet? Lurer oppriktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (15 timer siden):

Hvorfor er du i forholdet? Vær singel og ha sex med hvem du vil?

For jeg vil ha begge deler? Forhold og sex? Er det så merkelig?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fløff skrev (15 timer siden):

Tja.

Om hans behov kun er et par ganger i måneden er vel svaret et par elskere da? 

Kan ikke helt se hvordan dette er kompatibelt dessverre. 

Men ja, grensen vil overskrides på en eller annen måte. Enten ved at han blir sjalu og ikke takler det, eller, at du opplever han bryr seg såpass lite at årsaken bak hans manglende sexlyst muligens blir mer synlig/kjip for deg. 

Fordi hun ønsker sex mer enn 2 ganger i måneden? :P 

Hans manglende interesse er allerede utrolig kjip. Han sier han bryr seg men viser det overhode ikke. Jeg kan være ute hele natten og komme hjem om morgningen/ formiddagen etter og det kommer ikke ett spørsmål om hvor jeg har vært eller med hvem. Jeg har aldri vært utro men det hadde ikke vært vanskelig for å si det sånn.  Vi er utrolig forskjellig og set merker vi godt. Men vi trives i lag på så mange måter. Han er veldig fornøyd med hvordan ting er mens jeg kjeder meg. Det er mitt problem for jeg da beskjed om. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Anonymkode: 9d9eb...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

For jeg vil ha begge deler? Forhold og sex? Er det så merkelig?

Sex kan du ha når som helst med hvem som helst. Det du trenger fra et forhold kan du få i langt større og bedre grad fra gode venner.

Konklusjon; Singel > forhold!

Anonymkode: de5fc...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært i samme situasjon som deg, TS. Du må nesten velge hva som er viktigst for deg - din nåværende kjæreste eller mulighet til å ha sex med hvem du vil. For min del er kjæresten min viktigst, så da var det bare å kjøpe seg et par ekstra sexleketøy og gjøre det jeg kan for å hjelpe han med å øke hans sexlyst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hans manglende interesse er allerede utrolig kjip. Han sier han bryr seg men viser det overhode ikke. Jeg kan være ute hele natten og komme hjem om morgningen/ formiddagen etter og det kommer ikke ett spørsmål om hvor jeg har vært eller med hvem. Jeg har aldri vært utro men det hadde ikke vært vanskelig for å si det sånn.  Vi er utrolig forskjellig og set merker vi godt. Men vi trives i lag på så mange måter. Han er veldig fornøyd med hvordan ting er mens jeg kjeder meg. Det er mitt problem for jeg da beskjed om. 

Jeg forstår ikke helt hvordan du kan unngå å forstå at han driter i deg? Tror du en mann som elsket deg hadde latt deg fly på byen om nettene...uten et eneste spørsmål? 🙈

Du er et møbel for ham...finn deg en mann som virker du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår ikke helt hvordan du kan unngå å forstå at han driter i deg? Tror du en mann som elsket deg hadde latt deg fly på byen om nettene...uten et eneste spørsmål? 🙈

Du er et møbel for ham...finn deg en mann som virker du..

Jeg forstår jo det. Og han gjør det til ett visst punkt. Han har sagt at om jeg er utro så er det slutt. Derfor skjønner jeg ikke helt problemet😂 Om han bare vil ha meg i livet for å ha meg der, hvorfor kan jeg da ikke ligge med andre også fortsetter vi som vi gjør? Hadde så mye blitt ødelagt om jeg hadde gjort det? 
ja forholdet våres er rart men vi liker det. Og han er en sær type som egentlig bare vil være i fred men vite at jeg er der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg forstår jo det. Og han gjør det til ett visst punkt. Han har sagt at om jeg er utro så er det slutt. Derfor skjønner jeg ikke helt problemet😂 Om han bare vil ha meg i livet for å ha meg der, hvorfor kan jeg da ikke ligge med andre også fortsetter vi som vi gjør? Hadde så mye blitt ødelagt om jeg hadde gjort det? 
ja forholdet våres er rart men vi liker det. Og han er en sær type som egentlig bare vil være i fred men vite at jeg er der. 

Hvorfor lar du han være sjefen din da? Hva om du sier at enten puler du meg hver dag ellers er det slutt? Alternativt at du får kose deg med andre menn..?

Hvorfor er hans behov viktigere enn dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...