AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Del Skrevet 26. mars 2022 En som har vært å levert mat hos meg flere ganger. Jeg syns nesten aldri noen menn er interessante men han er utrolig kjekk og sjarmerende En gang brukte han privattelefonen sin som jeg googlet navnet hans fra så jeg har funnet han på fb og tlf, men som regel ringer han fra jobbtelefon som deles med flere bud Vi snakker ikke noe annet enn takk og god helg når han leverer mat her men sist sa jeg "er det deg igjen :)" når han kom. Mulig han er en del yngre enn meg men... Er det uakseptabelt å sjekke han opp? Hvordan ville dere gått frem i såfall? Risikerer jo at han avviser og får nytt oppdrag om å levere mat her igjen så jeg tenkte at å ta det gradvis er safest for å se an responsen men vet ikke hva jeg kan si? Vanligvis på byen går jeg rett på sak å spør om alder og om han er singel og tar det med et smil hvis jeg får nei, men dette blir litt anderledes setting? Anonymkode: 12bb8...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Del Skrevet 26. mars 2022 Ja, hvorfor ikke ta sjansen? Anonymkode: d565a...f23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #3 Del Skrevet 26. mars 2022 Han er på jobb, la han slippe. Anonymkode: 52272...b60 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Del Skrevet 26. mars 2022 Som bud har man undertegnet at man kan miste jobben dersom man har kontakt med kunder på sosiale medier på grunn av en tidligere levering. Har jobbet for to av de store selskapene tidligere. Anonymkode: f408b...ed5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 26. mars 2022 #5 Del Skrevet 26. mars 2022 Om maten er viktig ville jeg kanskje ikke tatt sjansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipyros Skrevet 26. mars 2022 #6 Del Skrevet 26. mars 2022 La den stakkars fyren være! Treffer du ham på byen kan du prøve deg på kontakt men er utrolig irriterende å bli sjekket opp på jobb/av kunder 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #7 Del Skrevet 27. mars 2022 Sånt må være vanvittig irriterende for de stakkars budene. De gjør en jobb, la dem være i fred. De kommer ikke på døren din for å sjekke deg opp, men fordi de har et oppdrag som gjør at de er nødt til å levere hos deg. Antar for øvrig at dette er en av de utallige tulletrådene som florerer. Anonymkode: a3454...d76 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #8 Del Skrevet 27. mars 2022 Hvor gammel er du ts? Hva får deg til å tro at du er interessant i hans øyne og at han kanskje vil gå ut med deg? Er det noe spesielt du har lagt merke til hos ham som du mener er betydningsfullt? De fleste slike mat-på-døra-bud er ganske unge.....deg tipper jeg er rundt 40-50 og overkåt. Anonymkode: 51614...557 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #9 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor gammel er du ts? Hva får deg til å tro at du er interessant i hans øyne og at han kanskje vil gå ut med deg? Er det noe spesielt du har lagt merke til hos ham som du mener er betydningsfullt? De fleste slike mat-på-døra-bud er ganske unge.....deg tipper jeg er rundt 40-50 og overkåt. Anonymkode: 51614...557 Jeg er 27 og blir 28 i år han er nok 23-24 eller kanskje 25.. Har ikke sagt at jeg tror han er interessert i meg. Hvis alle hadde tenkt som deg så hadde aldri noen fått kjærester da for ingen hadde sjekket opp eller vist interesse for noen.. Anonymkode: 12bb8...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #10 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor gammel er du ts? Hva får deg til å tro at du er interessant i hans øyne og at han kanskje vil gå ut med deg? Er det noe spesielt du har lagt merke til hos ham som du mener er betydningsfullt? De fleste slike mat-på-døra-bud er ganske unge.....deg tipper jeg er rundt 40-50 og overkåt. Anonymkode: 51614...557 Skjønner forresten at du bare troller for å skrive noe dritt. Jeg skriver at det er mulig han er fem år yngre enn meg og du tipper at jeg er 50 år! Hvor mange 45 åringer har budjobb som er typisk for førstegangsarbeidstakere uten utdanning egentlig? Knock knock.. Anonymkode: 12bb8...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #11 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er 27 og blir 28 i år han er nok 23-24 eller kanskje 25.. Har ikke sagt at jeg tror han er interessert i meg. Hvis alle hadde tenkt som deg så hadde aldri noen fått kjærester da for ingen hadde sjekket opp eller vist interesse for noen.. Anonymkode: 12bb8...1fb Er du seriøs?! Han er på jobb, og han MÅ til deg fordi du har bestilt mat. Han er ikke der privat, men på vegne av oppdragsgiver. Selvsagt er han smilende og hyggelig, det er en del av servicen. Det er ikke på den måten du skaffer deg kjæreste. Anonymkode: a3454...d76 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #12 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner forresten at du bare troller for å skrive noe dritt. Jeg skriver at det er mulig han er fem år yngre enn meg og du tipper at jeg er 50 år! Hvor mange 45 åringer har budjobb som er typisk for førstegangsarbeidstakere uten utdanning egentlig? Knock knock.. Anonymkode: 12bb8...1fb Du har ikke skrevet noe om at du tipper han er 5 år yngre enn deg? Anonymkode: 51614...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #13 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har ikke skrevet noe om at du tipper han er 5 år yngre enn deg? Anonymkode: 51614...557 Beklager, ser at jeg ikke spesifiserte det i hovedinnlegget nå. Var i en kommentar/svar jeg trodde jeg hadde postet. Uansett heslig å gå ut fra å tenke det værste, tror nok ikke mange damer i 50 åra er for late til å lage mat på lørdagene så de bestiller seg foodora heller. Anonymkode: 12bb8...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #14 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har ikke skrevet noe om at du tipper han er 5 år yngre enn deg? Anonymkode: 51614...557 Dessuten så er du en stalker som driver og søker på nummeret hans og stalker ham på facebook. Så creepy! Her jeg bor er det både unge og eldre menn som leverer mat på døra. Den siste som leverte her hos meg var nok rundt 50 og med giftering og grått hår. Anonymkode: 51614...557 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #15 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du seriøs?! Han er på jobb, og han MÅ til deg fordi du har bestilt mat. Han er ikke der privat, men på vegne av oppdragsgiver. Selvsagt er han smilende og hyggelig, det er en del av servicen. Det er ikke på den måten du skaffer deg kjæreste. Anonymkode: a3454...d76 Ikke skriv som om jeg er dum og ikke forstår at han er på jobb og jobber i et service yrke der man må være hyggelig med alle! Jeg har ikke skrevet noe sted at jeg tror at han er ekstra hyggelig mot meg eller at jeg ikke vil respektere at han er på jobb. Men alle bekjentskaper starter via sosial omgang og mange blir sammen via jobb eller kjent mens de er på jobb. Hvis du klarer å bruke øynene dine så er jeg opptatt av å ikke gjøre noe upassende og det er da heller ikke det å si hei deg igjen eller god helg! Det sies jeg til naboen og kassamannen på nærbutikken også. Du høres bare sjalu ut for at andre finner noen de liker så vennligst ikke svar i tråden min mere Anonymkode: 12bb8...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #16 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dessuten så er du en stalker som driver og søker på nummeret hans og stalker ham på facebook. Så creepy! Her jeg bor er det både unge og eldre menn som leverer mat på døra. Den siste som leverte her hos meg var nok rundt 50 og med giftering og grått hår. Anonymkode: 51614...557 Det er helt normalt å søke etter noen man liker på facebook for å for eksempel finne ut om de er single eller man har felles venner. Man er ikke stalker for det. Du må bo på bondelandet siden gamle gubber er matbud og folk fra landet er alltid så dømmende. Please bare ignorer tråden min fra nå takk Anonymkode: 12bb8...1fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #17 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke skriv som om jeg er dum og ikke forstår at han er på jobb og jobber i et service yrke der man må være hyggelig med alle! Jeg har ikke skrevet noe sted at jeg tror at han er ekstra hyggelig mot meg eller at jeg ikke vil respektere at han er på jobb. Men alle bekjentskaper starter via sosial omgang og mange blir sammen via jobb eller kjent mens de er på jobb. Hvis du klarer å bruke øynene dine så er jeg opptatt av å ikke gjøre noe upassende og det er da heller ikke det å si hei deg igjen eller god helg! Det sies jeg til naboen og kassamannen på nærbutikken også. Du høres bare sjalu ut for at andre finner noen de liker så vennligst ikke svar i tråden min mere Anonymkode: 12bb8...1fb Sjalu på et stakkars pizzabud som blir stalket av en stalker på nett og mobil? Anonymkode: 51614...557 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #18 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er helt normalt å søke etter noen man liker på facebook for å for eksempel finne ut om de er single eller man har felles venner. Man er ikke stalker for det. Du må bo på bondelandet siden gamle gubber er matbud og folk fra landet er alltid så dømmende. Please bare ignorer tråden min fra nå takk Anonymkode: 12bb8...1fb Hva er så spesielt med denne fyren siden du er besatt av ham? Hvordan ser han ut? Jeg bor i storby. Anonymkode: 51614...557 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #19 Del Skrevet 27. mars 2022 Tenker nei. Anonymkode: 5a4e1...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #20 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva er så spesielt med denne fyren siden du er besatt av ham? Hvordan ser han ut? Jeg bor i storby. Anonymkode: 51614...557 Besatt? Ro dere ned. Jeg sa bare at jeg syns han var kjekk. Anonymkode: 12bb8...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå