AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #41 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 26.3.2022 den 20.34): Jeg hadde aldri gått fra småbarn i bilen, selv ikke for fem minutter. Fem minutter kan bli 15-20 hvis noe skjer som oppholder deg. Hva om du faller i rulletrappa og slår hodet, snubler og slår hodet og begynner å blø og må bli tatt hånd om? Kanskje er du omtåket og kanskje til og med bevisstløs en stund? Når du kommer ut igjen til bilen, står politi og barnevernsvakta foran bilen din som har knust rute, og holder et hylgråtende barn på armen og ser alvorlig på deg.... Anonymkode: cb92e...3ff Snakk om krisemaksimering fra Kvinneguiden, som vanlig... Anonymkode: 92bf7...e11 1
Honey Dew Skrevet 28. mars 2022 #42 Skrevet 28. mars 2022 KristinF skrev (På 26.3.2022 den 19.56): Djiezez folkens. Jeg skulle bare inn i noen minutter! Da hun var kun spedbarn så kunne jeg ta en dusj i underetasjen, mens hun lå oppe i overetasjen- det tok lenger tid! Noen er så hysteriske at de tar ungen med seg innpå badet mens de dusjer.
Sofakona Skrevet 28. mars 2022 #43 Skrevet 28. mars 2022 minister-mio skrev (På 26.3.2022 den 22.03): En historie du hørte.. Ja...men med tanke på hvor mange foreldre som røyker er det stor sjanse for at det ligger lighter eller fyrstikker i bilen...og ting kan skje.
Honey Dew Skrevet 28. mars 2022 #44 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 26.3.2022 den 20.34): Jeg hadde aldri gått fra småbarn i bilen, selv ikke for fem minutter. Fem minutter kan bli 15-20 hvis noe skjer som oppholder deg. Hva om du faller i rulletrappa og slår hodet, snubler og slår hodet og begynner å blø og må bli tatt hånd om? Kanskje er du omtåket og kanskje til og med bevisstløs en stund? Når du kommer ut igjen til bilen, står politi og barnevernsvakta foran bilen din som har knust rute, og holder et hylgråtende barn på armen og ser alvorlig på deg.... Anonymkode: cb92e...3ff Hva hvis du snubler og slår hodet mens du er hjemme med ungen? Hva hvis du snubler og slår hodet mens du er på kjøpesenteret sammen med barnet? Hva hvis det kommer en ufo og kidnapper deg når du ikke er sammen med barnet? 🙄
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #45 Skrevet 28. mars 2022 Sikkert masse fælt som kunne skjedd. Uansett så kunne barnet blitt kjemperedd når hun våknet og ikke skjønte hvor mor var, og når hun kom tilbake, og om hun noensinne kom tilbake.. Anonymkode: af59b...4d3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #46 Skrevet 28. mars 2022 Nei aldri, aldri femåringen heller. Hun blir redd ganske fort. Tenk om hun får panikk, tenk om noen stjeler henne, tenk om hun setter i halsen, tenk om hun kommer seg ut av bilen og går seg bort, blir bortført, påkjørt, tenk om noen tror at hun har sittet der inne lenge og får panikk og hun får panikk. Aldri i livet. Skal døra være låst slik at hun ikke kommer seg ut eller skal døra være åpen slik at hvem som helst kommer seg inn... Heller sovende unge på armen min fremfor andres arm.. Anonymkode: 0d91a...1ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå