Gå til innhold

Hva får mannen/sambo/kjærsten i år?


Frk Doodad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skal man finne på ? Jeg kom over en ny side på nettet, www.presanger.no Der kan du oppfordre den du ikke vet hva ønskeer seg til å legge inn sin egen ønskeliste, Når det er gjort, har du litt av hvert å velge blandt.

Vareutvalget er ganske bra, og de leverer gavene rett hjem, eller direkte til den som skal ha den med ditt eget kort og hilsen.

Jeg prøvde å handle en DVD film der, og fikk den levert på kontoret 4 timer etterpå .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eminel: Oh,Yeah baby. Jeg vet. Skal gå å kjøpe i morgen..

Kjære Tore, hvor mye koster en dvd nå før jul? Og hvor mange dager tar det for meg som ikke bor i nærheten av Oslo i det hele?

Håper du svar i kveld :wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboeren min får ingenting av meg i julegave! og jeg får heller ingenting av ham! av den enkle grunn at vi er arbeidsledige og alle pengene bruker vi til å komme oss til norge for å feire jul hos familien min og kjøpe gaver til dem... ganske trist ja... å ikke få gaver av sin kjære til jul! men vi kjøper iallefall et par til hverandre på bursdagen vår men aldri for mer enn 200 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen...det er meg med den utrolig vanskelige kjäresten, er det virkelig ingen som har noen gode ideer til meg??

Jeg skal også lage julekalender til ham så jeg har satt meg selv i litt av en knipe, men hva gjör man ikke for sin kjäre? :wink:

Ideen med "gavekort" er faktisk veldig bra, noen som har tips til gode gavekort i min (hans) situasjon? Vi har jo ikke barn så barnefri kveld er uaktuellt...

Jeg tenkte å kjöpe massasjeolje og gi ham gavekort på massasje, det kommer han nok til å like... En annen ting jeg tenkte på er å gi ham gavekort på stripping, hvor jeg er stripperen selvfölgelig :o, jeg vet han ville blitt ellevill, men jeg vet rett og slett ikke om jeg tör, synes liksom det er så pinlig, også skal det jo helst väre litt impulsivt da...

Men jeg skulle veldig gjerne hatt flere gode tips, det fantes en tråd her i fjor tror jeg, hvor det var ramset opp massevis av bra gavekort-tips, noen som vet hvor jeg finner igjen den?

(Hva med å legge ut en link til fjorårets jule-forum?)

Alle tips tas i mot med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal virkelig slå på stortromma i år vi. Skal bruke godt og vel over 1000 kr i gaver til hverandre. Tidligere år har vi hatt dårlig råd, så vi skal skeie ut!Kjempedeilig :D

Han skal få mange små gaver: treningsdress + trenings T-skjorte, pensokker, colabokser, Toffifee (sjokkis!), skinnhansker som ikke kan kuttes opp(solide saker...), bok han ennå ikke vet han ønsker seg, og kommer til å bli kjempeglad for, :wink: samt en colaboks holder eller hva jeg skal kalle det,så colaen kan stables uten at de ramler utover.

Er glad i Cola på boks typen! Og jeg er drifornøyd fordi jeg vet

at dette er ting han ønsker seg og

han kommer til å bli så glad! Hurra :hoho: !!!

+* . , *+ ..* + * . . *+ ,

* +.Gleder meg til jul!* + *

*+.. * .. +*. , + * ..* .+ *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort forslag:

- ta en av hans plikter: oppvasken, bilvask, støvtørking, snømåking...

- yndlingsmiddagen hans

- helgetur på hytte eller utlandet, alt etter lommebok...

- vask på ryggen i badekaret/dusjen (kan jo lede til hyggelige ting...)

Ellers er abonnement på et blad en god gaveidé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min får enten bilspill til playstation eller overtrekks/boble/ski bukse, så han har noe å ha på seg når vi skal ut og ake.. :D

(For ordens skyld; han har ønsket seg en sånn bukse asså...)

Frk. Busybody :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære har nevnt at han ønsker seg PS2 el....men i sommer nevnte han også ishockeyspill...

Så da blir det ishockeyspill (han bruker nok tid foran TV fra før...og ishockey kan vi spille sammen :wink: )....og så blir det litt klær...titta på ei litt tøff "olabukse" med ei tøff skjorte til...det er iallefall planene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...