Gå til innhold

Hva får mannen/sambo/kjærsten i år?

Frk Doodad

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe et smykke til min med noe graverte greier på. Har ikke helt bestemt meg enda. Så skal han få et playstation 2 spill :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min får tråløst headset (altså øreklokker) til pc'n i år.

Da får jeg litt mer fred også når han spiller spill :lol:

Vi valgte å ikke bruke så mye penger i år. Så er det flere som er på utkikk etter et slikt kan jeg tipse dere om tilbud hos Clas Ohlson :-)

(Ehhh var det lov det?? Eller bryter jeg en regel i forumet nå?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kommer til å kjøpe abonement på favorittbladet hans og en liten ting i tillegg. Jeg har gitt deo og parfyme hvert eneste år, så det begynner å bli litt kjedelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min "unge" på 33 år er helfrelst på Star Wars, pc - spill og friluftsliv. Ligger an til at det blir jaktvest eller noe i år. Det trenger han iallefall. Vi bruker ikke så masse penger på hverandre i jula, og ofte kjøper vi noe til huset som vi virkelig trenger. Og så en liten ting i tillegg - som jeg fortsatt må åpne klokka 12 på julaftens morgen :hoho:

Klarer jo ikke å vente helt til kvelden med alt. I fjor kjøpte han "Snorres kongesaga" til meg og da var jeg fordypet i vikinger helt til middagen. Satte jeg veldig pris på......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Min kjære blir 30 år i januar, og da skal han få et digitalt kamera. Siden dette koster litt, må julegaven bli litt billigere... Tror det blir en genser og en Pondus-bok.

Ellers hadde bilbane vært perfekt, og like mye en gave til meg! Det er noe jeg har ønsket meg siden jeg var lita jente! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøper aldri gaver til hverandre vi men noe vi trenger.I fjor kjøpte vi oss Benkoppvaskmaskin(har ikke plass til noe større på kjøkkenet :cry: )

I år har vi snakket om å kjøpe oss Ny seng,har bestandig ønsket meg madrass seng så det blir vel at vi kjøper oss det til julegave til oss selv i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger hjelp i år også...

Min kjäre er 23 år, han fyller faktisk 23 på julaften (jepp, heldige meg..) og han er HÅPLÖS å kjöpe gaver til så jeg trenger tips..

Litt om oss/han: vi har nettopp flyttet sammen i ny leilighet, som sagt har han bursdag på julaften, han er hockeyspiller og ellers gal etter all sport, han spiller ikke playstation eller pc-spill, han er heller ikke noe friluftsmenneske, han abonnerer allerede på sitt favoritt-magasin, han har tilgang på alle former for massasje/avkopling...tja, var det noe mer?

Min ökonomiske situasjon er forferdelig denne julen, men jeg skal likevel legge litt penger på dette, og han har jo også bursdag så rundt 1000-2000 vurderer jeg (om noen har noen geniale, gratis ideer så er de hjertlig velkomne :wink:)

Jeg kunne alltids kjöpt klär eller noe annet han trenger (om det bare var noe), men jeg vil liksom at det skal väre litt personlig og at det skal vise min kjärlighet til ham... tja dere vet hva jeg mener.

Som dere forstår trenger jeg hjelp og alle råd tas imot med kjempetakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter idee herifra :wink:

Jeg laget gavekort for et helt år. Laget et gavekort til hver mnd, altså 12 stykker. Det var veldig forskjellige gavekort, noen nesten gratis "innhold" og noen dyrere. Her kan en gjøre set så morro og personlig som en selv vil. Jeg hadde bla. guttekvelder i flere ulike varianter (altfor skjelden han er sammen med gutta aleine nå...) ulike gaver/overaskelser, "hjemmelaga middag" (siden han ikke liker så godt restauranter) Han fikk også "gavekort" på ulike butikker... osv osv

Han ble kjempeglad!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den første Julen på flere år hvor jeg virkelig har julestemning!

Føler nesten at det kribler litt ekstra i kroppen av å tenke på det!!

Har tenkt å gjøre litt ekstra stas på samboeren min i år, så her er noen av mine egne forslag:

DVD(film eller musikk han liker)

CD

Bag

Genser + diverse klær

Caps (han bruker det nesten hele tiden)

Smykke

Abonnement på Donald eller Vi Menn etc.

Hockey skøyter (så kan vi finne på litt sammen i romjulen)

Parfyme (Jean Paul,nesten tom og den lukter såå godt på han) :rodme:

Playstation 2 (vet han ville blitt kjempeglad da)

kokebok (han ville kanksje fått litt inspirasjon til å prøve noe nytt i matveien)

Gleder meg iallefall å kjøpe noe til han!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle jo så svært bare kjøpe romaskin til hverandre nå da...men han klarer jo ikke å nøye seg med det...han MÅ bare få kjøpe ein liiiiiten ting i tillegg...mannfolk altså..han elsker å kjøpe gaver!(til meg) Ikke det at jeg er sur for det altså! :ler:

men det blir så himmla dyrt! jeg tenkte kanskje å kjøpe ham en bok om et eller annet matnyttig...de har så mange finne slike "hobbybøker" for menn i bokhandelen nå..om taktekking og muring og slikt! og da blir det kanskje gjort noe nyttig i heimen!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei

Hvor får du tak i en ok bilbane da???? :o

Mannen min har alltid ønsket seg det, men i år har jeg ikke tid til å lete etter det pga mange faktorer.

Kan dere ikke fortelle på hvilken butikk dere har kjøpt de på, og hva de heter slik at jeg unngår å kjøpe noe dritt som går i stykker.

Svibel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann kjøpte bilbane (ca. 400 kr.) til vår 5-åring i bursdagspresang. Gjett hvem som bruker den mest? Det er en ganske stor, med loop og to biler som kjører mot hverandre. Kjøpt på Toys`r us, merke: "Super Racing - 3800". Tror nok en barnedrøm endelig gikk i oppfyllelse der ja.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva kjøper man til en mann som ikke liker bilbane, er flink til å vaske (for det meste så :roll: ), ikke har noe spesielle hobby, ikke leser....osv..

Noen som har kjøpt noe veldig billig i år til kjæresten?

Jeg har kjøpt ene "halvparten"... men finner liksom ikke "andre" halvdelen. Kanskje musikk av noen han likte veeldig godt før, men ikke har plata av?

Eller er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...