Gå til innhold

Hva får mannen/sambo/kjærsten i år?


Frk Doodad

Anbefalte innlegg

Lurer fælt på dette selv.

Har vurdert bilbane ettersom han omtrent måtte dras hjem når vi besøkte noen venner med barn OG bilbane....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har store planer om å kjøpe gavekort til ham på en sånn salong for ryggmassasje. Eller kanskje full-kropps-massasje. Hadde vært deilig! Men jeg lurer på hvor mye dette kan koste.... Hvis det ikke er all verden til pris, så ville jeg veldig gjerne ha kjøpt to stk massasjer, så kan vi gå samtidig og bli knadd. AAAHHHH, så godt det høres ut!! Har aldri vært på sånn proff massasje før. Men i januar går vi masse på ski, og vi er sikkert litt stive her og der etter at sesongen kommer igang etter jul, så da passer det jo perfekt med en massasje tidlig i januar.

Noen som vet ca hva dette koster, og hvor man får gjort dette i trondheim sentrum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei du!

Jeg kjøpte bilbane til min samboer i fjor (han er 24 år), og det ble sååååå godt mottatt!!

Må vel innrømme at mine venninner var litt skeptiske først - de synes ikke det var en "ordentlig" gave, tror jeg. Men jeg satset på bilbane, og fant en helt ok modell til 550,-. Den hadde loop, svinger, og var på ganske mange meter, og med to biler som kjørte mot hverandre.

... og nå er jeg omtrent forgylt av resten av kameratgjengen. De synes det var en fantastisk gave, og utover romjulen i fjor kom det fram at det var flere av dem som også kunne ha tenkt seg en slik bilbane...

Dessuten har vi hatt en del billøp hele gjengen i løpet av året - jeg er også bitt av basillen nå!

Så jeg anbefaler deg virkelig å kjøpe en sånn bilbane - det koster ikke altfor mye, og du kan til nød legge ved en liten ting ved siden av. Men jeg lover deg - du kommer til å score stort!!

...... Og hvis noen av dere vet hva i all verden jeg skal finne på som kan toppe den bilbanen, så er jeg meeeeget takknemlig for tips!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis har jeg en mann som elsker å få verktøy, så i år får han slagbor...!! Men nå syns jeg jo at bilbane var et godt forslag også! Det forventer han seg iallefall ikke og han hadde vel hoppa i taket av lykke!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreløpig bestilt ringens herre på x-box.

Det kommer i november,nåde dem om det blir utsatt.

Men skal kjøpe en ting til.

Men aner ikke hva..?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke pleid å kjøpe noe særlig til hverandre, og heller gjort som så mange andre, kjøpt noe vi har trengt på salg i januar.

I år er det ikke så mye vi absolutt trenger, og har bestemt oss for å kjøpe gave til hverandre.

Min mann elsker båtlivet, og oppholder seg endel på sjøen. Han er også en flink mann som bruker flytevest hele tiden, til og med når barna ikke er med (flinke gutten min). Så i år har jeg tenkt å kjøpe en slik "pølse" som ligger rundt halsen, og blåser seg opp hvis en faller i vannet. Disse er litt mer behagelige en de store flytevestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun smykkekunstneren fremdeles har dem, så blir det nok noen mansjetter eller slipsnål laget av kretskort og sølv, til min nerdekjæreste. Evt. nye klær. Har ikke tenkt så mye på det enda.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke.... :-?

Han får jo en sønn i februar, hehe, men jeg skal kjøpe julegave til han også da :wink:

Får se. Kanskje vi dropper de dyre julegavene til hverandre i år og heller bruker penga på babyutstyr? Må bli enige om noe.

Det er ikke så lett å finne noe til kjæresten. Ikke skal det være billig, ikke skal det være for dyrt, men mest av alt skal det være en gave gitt av hjertet og fylt med kjærlighet.

*tenke så det knaker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg vet faktisk ikke, men hvis det bli fast jobb på gubben, må han jo få seg ny bopel, og kjøkkendingser er vi begge svake for. Tebaljer har han etterlyst, og jeg vil se ham i forkle.

Eller kanskje jeg skal fortsette mitt evinnelige forsøk på å få ham til å lese ved å gi en bok dette året og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å kjøpe gave til oss selv sammen i år vi. Er en del ting vi trenger i denne "familien" :D

Blir kanskje en liiiiiiten liiiiiiten ting ved siden av da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tente dønn på dette med bilbane...vet at det vil være midt i blinken....

Har forøvrig gått å tenkt på å gi han fjellstøvler. Eller i alle fall et par skikkelige solide tursko.

Er ikke sikker på om det faller i like god smak...

Har forresten alt begynt å handle julegaver til resten av familien++. Det er noe av det beste med jula - bare gå å kikke og se at JA! -Det er helt riktig til den og den personen.

Like it alot :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min får en halv kjøkkenvask. Gjett hva jeg får hos han: En halv kjøkkenvask. :ler: Økonomien er ikke av de beste og vi trenger ny vask på kjøkkenet. Lurer på om vi får en vannkran hos mamma. Hun er alltid med på spleiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min skal få en dildo!

Har lest både her og i avisen at dette er svært in og veldig utbredt blant damene, så det er på tide hun kommer ut av skapet synes jeg.

Hun trodde selvfølgelig at jeg ville blitt sjalu på alle disse store plast-dingsene og derfor kastet hun dem, før hun flyttet inn hos meg.

Men det hadde jo vært greit å få litt avlastning en gang iblant :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en samboer som er totalt hekta på Star Wars.

Med andre ord, i år blir det nok ikke gave fyllt av kjærlighet og varme, og som er kjempepersonlig (slik han har fått før),

Dette er 3 jula han maser om denne legoen (jepp, jeg er sammen med verdens største barn på snart 30 :hoho: )

Så nå er det vel på tide at han får det!

*KLem*

-Kosepia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballtur til England. En venninne av meg gir det samme til sin sambo, så de kan reise sammen.

/Tvilling76 :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Abonnement på Donald Duck, sånn at jeg slipper å dra ham ut av ventevärelset til legen hver gang vi tilfeldigvis går forbi der....

Har for lenge siden byttet ut blomster som hverdagsoverraskelse, til noe mer, i hans öyne, nyttig: tegnefilmer og Donald-böker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I år gjorde vi det veldig enkelt, vi kjøpte hver vår sesong av Angel (spin-off-serien av Buffy) og gir det til hverandre. Syntes egentlig Buffy ikke var noe særlig, men har overraskende nok blitt hektet på Angel. Så gjett hva vi skal i julen; se altfor mange timer med Angel-episoder :D

ringblomst, ikke-innlogget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære sambo har alt sier han. Ønsker seg bare sokker og boxere hver gang. Jeg synes dette blir kjedelig, så jeg har tenkt å kjøpe han et pc- spill i år. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...