DinaD Skrevet 25. mars 2022 #1 Del Skrevet 25. mars 2022 Hei.. jeg lurte på om det er flere som har opplevd samme? Jeg hadde nylig mitt 3 uttak med mange "tomme" eggposer og umodne egg.. mitt tredje forsøk som ble avbrutt.. trenger å få litt innputt om andre i lignende situasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 25. mars 2022 #2 Del Skrevet 25. mars 2022 (endret) Har ikke erfaring med det selv, men ser andre som opplever dette kan ha stor bedring ved dobbel trigger og eller kombinasjon ovitrelle og gonapetyl. Har du prøvd dette ? Endret 25. mars 2022 av Neutral90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DinaD Skrevet 25. mars 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 25. mars 2022 Neutral90 skrev (36 minutter siden): Har ikke erfaring med det selv, men ser andre som opplever dette kan ha stor bedring ved dobbel trigger og eller kombinasjon ovitrelle og gonapetyl. Har du prøvd dette ? Ja, det var det jeg gjorde før dette forsøket.. ble 5 egg istedenfor 3 men de er fortsatt umodne.. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 25. mars 2022 #4 Del Skrevet 25. mars 2022 DinaD skrev (14 minutter siden): Ja, det var det jeg gjorde før dette forsøket.. ble 5 egg istedenfor 3 men de er fortsatt umodne.. 😕 Hvor store er eggene når de tas? Kanskje eggene rett og slett ikke er modne før de er over "gjennomsnittet" på 18-20 mm. Veldig kjedelig er det uansett, føler med seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DinaD Skrevet 25. mars 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 25. mars 2022 Neutral90 skrev (14 minutter siden): Hvor store er eggene når de tas? Kanskje eggene rett og slett ikke er modne før de er over "gjennomsnittet" på 18-20 mm. Veldig kjedelig er det uansett, føler med seg! Sist hadde jeg flere på 16 mm + dagen før jeg setter Ovitrelle.. men tror planen blir dobbel Ovitrelle og dobbel gonalpeptyl.. men håpte noen hadde noen solskinnshistorier for er veldig demotiverende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 25. mars 2022 #6 Del Skrevet 25. mars 2022 DinaD skrev (1 time siden): Sist hadde jeg flere på 16 mm + dagen før jeg setter Ovitrelle.. men tror planen blir dobbel Ovitrelle og dobbel gonalpeptyl.. men håpte noen hadde noen solskinnshistorier for er veldig demotiverende! Håper solskinnshistoriene kommer 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå