Superlammet Skrevet 10. november 2005 Forfatter #21 Del Skrevet 10. november 2005 Men jeg kommer innom snart og henter filmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. november 2005 #22 Del Skrevet 10. november 2005 Men jeg kommer innom snart og henter filmer ← jeg holder på dem bare for sikkerhets skyld vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 10. november 2005 Forfatter #23 Del Skrevet 10. november 2005 Å jasså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. november 2005 #24 Del Skrevet 10. november 2005 ja, da må vi jo treffes igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 15. november 2005 Forfatter #25 Del Skrevet 15. november 2005 Jess, det var bare lunsjen gitt. Og igjen har man klart å lure seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 15. november 2005 #26 Del Skrevet 15. november 2005 Jess, det var bare lunsjen gitt. Og igjen har man klart å lure seg selv. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 15. november 2005 #27 Del Skrevet 15. november 2005 hei vennen, hva skjer? Hvor har det blitt av dagboken din? Hva skal jeg more meg med nå? Ensom og forlatt i England? Tilbake på KG for fullt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 15. november 2005 Forfatter #28 Del Skrevet 15. november 2005 Tja, lite som skjer.. Bare jeg som lurte meg selv til å tro at noe kunne bli bra. Dagboka mi stengte jeg av forskjellige årsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 15. november 2005 #29 Del Skrevet 15. november 2005 Hm.. Man trenger ikke å ha lurt seg selv. Hvis du vil snakke om å lure seg selv, hvor dum tror du jeg følte meg når jeg dro ut for å møte en engelsk gutt som aldri kom? Skjønner hva du mener da, men du har jo oss her på KG, hvis det er noen trøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 15. november 2005 Forfatter #30 Del Skrevet 15. november 2005 Hehe har dratt for å møte folk som ikke dukker opp jeg også.. Det er kjipt. Men i dette tilfellet hadde vi det bra helt til følelsene ikke var der og jeg satt igjen med skjegget i postkassa. Ja jeg falt for henne, men fytte kråka for en landing! Svei godt ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. november 2005 #31 Del Skrevet 15. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå