Gå til innhold

Bridgerton - sesong 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen kommer den på Netflix.

Var usikker på om jeg ville være noe å se på selv om jeg likte sesong 1 veldig godt (kanskje mest pga den kjekke greven?) 

Etter denne anmeldelsen, er jeg ganske sikker på at jeg MÅ se 🤩

https://p3.no/filmpolitiet/2022/03/bridgerton-s2/

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg grugleder meg. 

Jeg likte sesong 1 veldig godt, men jeg tror kanskje det var fordi jeg bare begynte å se helt uten forventninger. Etterpå så jeg litt for mange behind the scenes-videoer og intervjuer med skuespillerne på youtube, jeg er redd magien er borte nå. 

Den kjipe storebroren var favoritten min i sesong 1, virker som han er hovedperson i sesong 2, håper jeg ikke blir skuffa! Ble også glad da jeg så den anmeldelsen. 

Anonymkode: 327e1...40d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg, blir nok binget gjennom helgen. Gråter ikke over greven, synes Anthony er mye kjekkere 😅 herlig, forfriskende serie.

Anonymkode: 63540...be5

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket klokkeslett legges den ut? Jeg binger den nok også gjennom helgen. :)  Vet ingenting om sesong 2, så jeg er spent. 

Anonymkode: 76269...721

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvilket klokkeslett legges den ut? Jeg binger den nok også gjennom helgen. :)  Vet ingenting om sesong 2, så jeg er spent. 

Anonymkode: 76269...721

Den er ute på netflix nå, ble sluppet i dag tidlig! Jeg vet hva jeg skal gjøre i helgen 😄

• Liker 1
Skrevet

Er den kommet allerede? 😱 Får sette meg ned med Netflix når ungen er lagt i kveld! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommet halveis gjennom i dag, liker den veldig godt :) 

• Liker 4
Skrevet

Akkurat startet på første episode. Ser lovende ut 😅

AnonymBruker
Skrevet

For mye P.C.

Anonymkode: c0b74...631

• Liker 3
Skrevet

Nå har jeg sett den ferdig; det tar for lang tid før vi får en hovedhistorie som sparker fra seg litt, syns jeg. Det blir for lenge å koke suppe på en spiker med det paret som til sist fikk hverandre, men når det er sagt så liker jeg fargene, kulissene og det underlige med nåtidens hits omformet til å nesten høres ut som datidens populærmelodier og dansingen ser nesten ut som det de danset da, men det er noe snodige greier, for de har oppfunnet den tidens dans på nytt igjen. Jeg undret meg veldig titt og ofte og kjente at jeg ble underholdt av det jeg så og hørte. Jeg trodde at jeg visste hvordan den sjangerens filmer var, men her har de gjort som de ville og skapt det i sitt bilde. Bra! Jeg savnet "en viss mannlig hovedperson" fra første sesongen, men...en kan ikke få alt heller. Alt i alt en morsom serie og de klarer vel ikke å få mekket en tredje sesong etter dette, kan de vel? :klo: 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett ferdig. Synes det var litt kjedeligere denne gang. Plottet var liksom litt dafft, og som bruker før meg sier: Koke suppe på spiker. Mange scener man bare merker er lagt til foe å dra ut tiden, og ikke har noen mening. Liker også fargene, men synes det ble teit at Wistledown bare gikk i en farge kjoler og nesten samme med Frk. Sharma. Why? Synes kjolene var kjedelige btw. Lurer på hvem en evt. sesong 3 skal handle om?

Anonymkode: dd8da...86b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Nå har jeg sett den ferdig; det tar for lang tid før vi får en hovedhistorie som sparker fra seg litt, syns jeg. Det blir for lenge å koke suppe på en spiker med det paret som til sist fikk hverandre, men når det er sagt så liker jeg fargene, kulissene og det underlige med nåtidens hits omformet til å nesten høres ut som datidens populærmelodier og dansingen ser nesten ut som det de danset da, men det er noe snodige greier, for de har oppfunnet den tidens dans på nytt igjen. Jeg undret meg veldig titt og ofte og kjente at jeg ble underholdt av det jeg så og hørte. Jeg trodde at jeg visste hvordan den sjangerens filmer var, men her har de gjort som de ville og skapt det i sitt bilde. Bra! Jeg savnet "en viss mannlig hovedperson" fra første sesongen, men...en kan ikke få alt heller. Alt i alt en morsom serie og de klarer vel ikke å få mekket en tredje sesong etter dette, kan de vel? :klo: 

Kanskje de spinner videre på Wistledown og Bridgerton sønn nr 3. sin umulige kjærlighetshistorie? Ble jo en veldig dramatisk slutt for de to i ses.2. De kan også trekke inn de to venninnenes ødelagte vennskap og bruke det..

Anonymkode: dd8da...86b

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, Hoppetaujenta said:

Alt i alt en morsom serie og de klarer vel ikke å få mekket en tredje sesong etter dette, kan de vel? :klo: 

Mener å ha hørt det blir minst fire sesonger. Det er åtte bøker, ett for hvert søsken. Colin og Penelopes historie bygges det jo veldig opp til at vi får, så regner med vi får den og Benedicts. Og kanskje Eloise, den er det også lagt opp til uten at jeg skal spoile om hennes fremtid. Det er de søsknene som er mest profilert i serien så langt. Personlig synes jeg de to siste bøkene med de yngste søsknene ikke var like interessante. Det er også laget mange spin-off-bøker, så de kan melke denne kua ganske lenge hvis serien fortsetter å være like populær :) 

AnonymBruker
Skrevet

Så den ferdig nå, og er så irritert på at de ikke fortalte noe om hva dom skjedde med hun elskerinnen som Anthony hadde i 1. sesong. 

Anonymkode: 43c6a...9e9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Så den ferdig nå, og er så irritert på at de ikke fortalte noe om hva dom skjedde med hun elskerinnen som Anthony hadde i 1. sesong. 

Anonymkode: 43c6a...9e9

En ting jeg er skuffet over at de utelot var en scene fra boka der Kate måtte gjemme seg under et bord da Anthony var sammen med elskerinnen 😅 de har endret en god del i denne sesongen, men det hadde kanskje blitt litt mye om Anthony "måtte" gifte seg med Kate på samme måte som hertugen med Daphne. Det er veldig mye sånt i bokserien, lurer på om det virkelig var så vanlig at ekteskap ble inngått fordi man ble oppdaget alene sammen? 

• Liker 1
Skrevet

Leste at det var lite sex i denne sesongen, så bruker heller tiden min på undertøysseksjonen til Ellos-katalogen.

AnonymBruker
Skrevet

alt for lite sex. ser heller sesong 1 om igjen. 

Anonymkode: 6fd2f...0cf

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett helle sesongen ferdig, men synes så langt den er kjedeligere en boka 😕 

Anonymkode: d9549...639

AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig

Anonymkode: c0b74...631

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns sesongen var bra, og paret som endte opp sammen hadde mye kjemi! Bare synd at det tok så lang tid før de fikk hverandre. Hater når folk ender opp sammen rett før slutten, skulle gjerne sett flere scener med de to. Likte dette paret mer enn Daphe og hertugen🥰

Anonymkode: 3f314...5a2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...