AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #41 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ser to litt forskjellige "leire" her: De som mener tungpult betyr at kvinnen er umulig å tilfresstille fordi hun enten er seksuelt lat/uinteressert eller krever en slagborr på klitoris for å komme, og de som mener det betyr at fyren har sine seksuelle erfaringer og forventninger mest fra film, og tror det bare er å putte tissen inn og kanskje en finger sånn i det generelle området hvor kvinnens kjønnsorgan er, så skal kvinnen komme som et fyrverkeri på noen sekunder. Begge leire har jo forsåvidt rett, da det nok blir et litt subjektivt begrep. Når en mann sier at en kvinne er tungpult, så kan du egentlig ikke vite om det er han som er elendig i senga eller ei. For min del tenker jeg at det nok betyr at kvinnen ikke kommer sånn kjempelett iallfall, eller eventuelt ikke er ekstremt engasjert i akten. Samtidig så kan jo fremdeles menn ta noe selvkritikk her også. At kvinnen er tungpult eller "vanskelig" å ligge med for dem, betyr ikke at det gjelder alle andre. Anonymkode: 20982...892 Akkurat. Upresist og utvannet begrep. Noen KG-menn vil si at jeg er tungpult fordi jeg må ha en finger på klitoris for å komme over kanten. Mens en kvinne som ikke får orgasme under samleie i det hele tatt kanskje vil si jeg kommer lett. Anonymkode: dd38e...10b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #42 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, men det har ikke disse mennene tålmodighet til å vente på. Anonymkode: 40a22...74e Mange har det. Jeg blant annet. Er ikke alle som får orgasme ved puling, altså tungpult, men da bruker jeg tunge eller fingre. Men det finnes da grenser for lenge man skal holde på. Anonymkode: 9e211...c3b 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #43 Skrevet 24. mars 2022 Her var det mye mangel på kunnskap, og forutinntatte holdninger om kvinner Anonymkode: ca359...0d4 3
Thanos Skrevet 24. mars 2022 #44 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ser to litt forskjellige "leire" her: De som mener tungpult betyr at kvinnen er umulig å tilfresstille fordi hun enten er seksuelt lat/uinteressert eller krever en slagborr på klitoris for å komme, og de som mener det betyr at fyren har sine seksuelle erfaringer og forventninger mest fra film, og tror det bare er å putte tissen inn og kanskje en finger sånn i det generelle området hvor kvinnens kjønnsorgan er, så skal kvinnen komme som et fyrverkeri på noen sekunder. Begge leire har jo forsåvidt rett, da det nok blir et litt subjektivt begrep. Når en mann sier at en kvinne er tungpult, så kan du egentlig ikke vite om det er han som er elendig i senga eller ei. For min del tenker jeg at det nok betyr at kvinnen ikke kommer sånn kjempelett iallfall, eller eventuelt ikke er ekstremt engasjert i akten. Samtidig så kan jo fremdeles menn ta noe selvkritikk her også. At kvinnen er tungpult eller "vanskelig" å ligge med for dem, betyr ikke at det gjelder alle andre. Anonymkode: 20982...892 Jeg tenker litt sånn på det: om vi bruker et eksempel på en fiktiv mann ved navn Lars. Lars har god seksuell erfaring. Han får mye positivt tilbake fra damene han ligger med. Han er flink til å slikke og har hatt meget gode resultater med de fleste andre kvinnene. Han kjenner de erogene sonene og vet godt hvordan han varmer henne opp før selve samleie. Altså en det de fleste vil beskrive som en god sexpartner. Men plutselig en kveld havner han i seng med Jorunn. Lars gjør det han pleier å gjøre. Teaser litt. Stryker over henne, får henne i stemning. Skryter av hvor fin og deilig hun er. Han får lite tilbakemeldinger, både fysisk og verbalt. Han prøver å slikke, men også der møter han lite godlyder og reaksjoner. Lite rykninger. Ja så etter mye og men, prøver han penetrering. Jorunn ligger der med lukkede øyne og halvåpen munn. Fortsatt lite tilbakemeldinger. Han øker tempoet men lite skjer. Han spør kanskje om det er godt og hun mumler "mmhmm". Hun bruker ikke hendene på ham. Hun slikker ikke på ham. Hun ligger der. Pikken blir sår etter 20 minutters pumping og frenetisk stimulering på klitten hennes. Nærmer hun seg tro? Er Lars en dårlig sexpartner? Eller er Jorunn tungpult? Jeg vet hva jeg ville svart. 3 1
Thanos Skrevet 24. mars 2022 #45 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Akkurat. Upresist og utvannet begrep. Noen KG-menn vil si at jeg er tungpult fordi jeg må ha en finger på klitoris for å komme over kanten. Mens en kvinne som ikke får orgasme under samleie i det hele tatt kanskje vil si jeg kommer lett. Anonymkode: dd38e...10b En kvinne som sliter med å få orgasme, eller bruker lang tid, er ikke tungpult. Det er langt mer sammensatt enn det. 1
Bamseklemmer Skrevet 24. mars 2022 #46 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg husker at begrepet 'tungpult' var i omløp i Trøndelag allerede på 80-tallet. Det var vel før den gjengse dame hadde tilgang på vibratorer og leketøy i utstrakt grad. Ikke var det særlig fokus på kvinnens orgasme heller. Kanskje begrepet har skiftet innhold siden da? Anonymkode: 7551a...ba9 Jo jeg tror vi som opplevde 80-tallet har utviklet oss med alderen... jeg har fått så mye deilig seksuellt juling av kvinner, at jeg har blitt mykere i uttalelsene mine. Så det å knulle vettet ut av folk har også blitt et positivt begrep. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #47 Skrevet 24. mars 2022 Thanos skrev (2 minutter siden): Jeg tenker litt sånn på det: om vi bruker et eksempel på en fiktiv mann ved navn Lars. Lars har god seksuell erfaring. Han får mye positivt tilbake fra damene han ligger med. Han er flink til å slikke og har hatt meget gode resultater med de fleste andre kvinnene. Han kjenner de erogene sonene og vet godt hvordan han varmer henne opp før selve samleie. Altså en det de fleste vil beskrive som en god sexpartner. Men plutselig en kveld havner han i seng med Jorunn. Lars gjør det han pleier å gjøre. Teaser litt. Stryker over henne, får henne i stemning. Skryter av hvor fin og deilig hun er. Han får lite tilbakemeldinger, både fysisk og verbalt. Han prøver å slikke, men også der møter han lite godlyder og reaksjoner. Lite rykninger. Ja så etter mye og men, prøver han penetrering. Jorunn ligger der med lukkede øyne og halvåpen munn. Fortsatt lite tilbakemeldinger. Han øker tempoet men lite skjer. Han spør kanskje om det er godt og hun mumler "mmhmm". Hun bruker ikke hendene på ham. Hun slikker ikke på ham. Hun ligger der. Pikken blir sår etter 20 minutters pumping og frenetisk stimulering på klitten hennes. Nærmer hun seg tro? Er Lars en dårlig sexpartner? Eller er Jorunn tungpult? Jeg vet hva jeg ville svart. Dette er det ene ytterpunktet, om det andre er han som tror at å ta av tøyet og putte p i v er høydepunktet av erotikk. Anonymkode: ec1d8...71a 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #48 Skrevet 24. mars 2022 Thanos skrev (Akkurat nå): En kvinne som sliter med å få orgasme, eller bruker lang tid, er ikke tungpult. Det er langt mer sammensatt enn det. Ok, det er det du legger i begrepet. Men det er ikke slik de fleste menn på KG som er opptatt av tungpulte damer bruker ordet, er mitt inntrykk. At det er så kjedelig og lite givende å ligge med en dame som bruker lang tid på å komme. Knapt et ord om deltagelse eller godlyder eller tilbakemelding, kun orgasmen som lar vente på seg eller som ikke er mulig å lokke frem av penetrering alene. Anonymkode: dd38e...10b
Bamseklemmer Skrevet 24. mars 2022 #49 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Her var det mye mangel på kunnskap, og forutinntatte holdninger om kvinner Anonymkode: ca359...0d4 Haha, jo jeg ser gærnskapen.. Vi kan vel like gjerne slå fast at menn som bruker "tungpulte", mangler seksuell forståelse og kvinnesyn. 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #50 Skrevet 24. mars 2022 14 minutter siden, Thanos said: Er Lars en dårlig sexpartner? Eller er Jorunn tungpult? Jeg vet hva jeg ville svart. Jorunn er kanskje usikker, kanskje er hun bekymret for noe, kanskje er hun uerfaren, kanskje er hun lat eller kjedelig, jeg vet ikke. Men at hun er tungpult er det jo ingenting her som tilsier. Lars fikk jo pult henne. At sexen var dårlig er jo en helt annen sak. Denne tråden viser bare at tungpult er et begrep som brukes på veldig ulike måter, og dermed helt ubrukelig begrep. Og at enkelte menn innbiller seg at det er sexleketøy som er årsaken til at kvinner bruker tid på å få orgasme. Anonymkode: 29dd6...87a 5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #51 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange har det. Jeg blant annet. Er ikke alle som får orgasme ved puling, altså tungpult, men da bruker jeg tunge eller fingre. Men det finnes da grenser for lenge man skal holde på. Anonymkode: 9e211...c3b Ja men slettes ikke alle. Ja da, men hvis dama di er ærlig så sier hun at det ikke går akkurat i dag. Dessverre faker veldig mange kvinner, det må kvinner skylde på seg selv for. Det er det dummeste man gjør, da har hun ødelagt for seg selv der og da. Anonymkode: 40a22...74e 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #52 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja men slettes ikke alle. Ja da, men hvis dama di er ærlig så sier hun at det ikke går akkurat i dag. Dessverre faker veldig mange kvinner, det må kvinner skylde på seg selv for. Det er det dummeste man gjør, da har hun ødelagt for seg selv der og da. Anonymkode: 40a22...74e Det er riktig. Anonymkode: 9e211...c3b 1
Thanos Skrevet 24. mars 2022 #53 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jorunn er kanskje usikker, kanskje er hun bekymret for noe, kanskje er hun uerfaren, kanskje er hun lat eller kjedelig, jeg vet ikke. Men at hun er tungpult er det jo ingenting her som tilsier. Lars fikk jo pult henne. At sexen var dårlig er jo en helt annen sak. Denne tråden viser bare at tungpult er et begrep som brukes på veldig ulike måter, og dermed helt ubrukelig begrep. Og at enkelte menn innbiller seg at det er sexleketøy som er årsaken til at kvinner bruker tid på å få orgasme. Anonymkode: 29dd6...87a Sexleketøy ér ofte årsak til nedsatt følsomhet på kjønnsorganer. Vibratorer irriterer slimhinnene på klitoris, brukes den overdrevet vil den midlertidig skade følsomheten. Samme med menn som runker for hardr og intenst over tid. Dette er fakta. Den gode nyheten er at det reverseres om man kutter ned på bruken/intensiteten. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #54 Skrevet 24. mars 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Jorunn er kanskje usikker, kanskje er hun bekymret for noe, kanskje er hun uerfaren, kanskje er hun lat eller kjedelig, jeg vet ikke. Anonymkode: 29dd6...87a Dette er forklaringsmodeller på hvorfor hun er tungpult. Men det forandrer ikke det at hun er tungpult. Anonymkode: 0a309...e78 2 1
Resignert Skrevet 24. mars 2022 #55 Skrevet 24. mars 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er forklaringsmodeller på hvorfor hun er tungpult. Men det forandrer ikke det at hun er tungpult. Anonymkode: 0a309...e78 Eksakt. Og sannsynligheten er stor for at hun vil forbli tungpult. Enten har man det, eller så har man det ikke.
Gjest Acer Skrevet 24. mars 2022 #56 Skrevet 24. mars 2022 Ein har tungstarta motorer, og ein har tungstarta kvinnfolk. Dei har begge det fellestrekket at dei oftast har dårleg tenning eller at tenningen rett, og slett er borte.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #57 Skrevet 24. mars 2022 Åh, jeg elsker når jeg klarer å få min samboer til å komme uten å selv stimulere seg, eller at jeg bruker fingrene også. Dog skjer der ikke av bare penetrering, må liksom presse meg mot klitoris og jobbe litt med hoftene også, "gnukke" meg litt mot henne, mens jeg også beveger meg inn og ut. Besvarer absolutt ikke TS's spørsmål, for tungpult vet jeg ikke hva betyr... 😅 Men måtte bare dele det, føler meg nesten litt stolt 😂 gud så deilig...ble kåt bare av tanken gitt... godt det snart er leggetid.. Anonymkode: 84be0...c21 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #58 Skrevet 25. mars 2022 Heterofile damer, damer som bruker sexleketøy, damer som kverulerer i denne tråden. Og jo, de damene som bruker lang tid er tungpult, det vet da alle. Dere mannfolk må slutte å være så godtroende/ettergivende/tøfler, det er jo nettopp derfor enkelte av de tillater seg å være sånn. Jeg tror menns ekstreme tøffeladferd har mye å gjøre med kvinners tungpultadferd å gjøre. Jeg kjenner ikke en kvinne i verden som ville holdt ut med så mye pes som dere. Anonymkode: 6fb0f...2f7 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #59 Skrevet 25. mars 2022 Thanos skrev (16 timer siden): Stemmer nok det, men vi trenger ikke grave det 2 meter dype hullet i hagen med spade når det finnes minigravere? Jo, det gjør dere. Alvorlig talt! To meter? Og venn dere av med GPS i samme slengen. Bare…slutt å være så jævlig pingler! Eventuelt, gå over til å la dere knulle av menn, hvis dere ikke gidder å være menn selv. Anonymkode: 6fb0f...2f7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #60 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Heterofile damer, damer som bruker sexleketøy, damer som kverulerer i denne tråden. Og jo, de damene som bruker lang tid er tungpult, det vet da alle. Dere mannfolk må slutte å være så godtroende/ettergivende/tøfler, det er jo nettopp derfor enkelte av de tillater seg å være sånn. Jeg tror menns ekstreme tøffeladferd har mye å gjøre med kvinners tungpultadferd å gjøre. Jeg kjenner ikke en kvinne i verden som ville holdt ut med så mye pes som dere. Anonymkode: 6fb0f...2f7 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jo, det gjør dere. Alvorlig talt! To meter? Og venn dere av med GPS i samme slengen. Bare…slutt å være så jævlig pingler! Eventuelt, gå over til å la dere knulle av menn, hvis dere ikke gidder å være menn selv. Anonymkode: 6fb0f...2f7 Blitt litt lite på deg i det siste? Anonymkode: ec1d8...71a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå