Gå til innhold

Noen andre her som prøver?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen andre her som prøver eller snart skal begynne å prøve å bli gravide? Tenkte selv vi skulle begynne i mai, å alltid koselig å prate med noen i samme situasjon 😃 skriv gjerne hvilken prøveperiode du er i 😊

Anonymkode: e7b6c...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei kjekt med flere i samme båt 😄 Vi er i samme situasjon (nesten). Ble overrasket gravid uten å prøve, var vell kun en avtale om å ikke gå på prevensjon og om det skjedde så skjedde det så vi testet aldri for eggløsning eller stresset med det i det hele tatt. En dag så fikk jeg stikkinger nedentil noe jeg aldri hadde kjent før så jeg tok en test og den var positiv! Ble sjokket først fordi det gikk så fort men samtidig veldig glad, men det var en kjemisk/tidlig SA og jeg blødde en uke etterpå. Så etter mye snakking så fant vi ut at vi faktisk ville prøve med eggløsningstester :) så jeg kan si at vi er i pp1 men ser ut som det ikke gikk denne gangen da jeg har fått negative tester frem til nå og det ble litt spotting i dag. 

Anonymkode: 04746...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg 😀 pp 2, hadde eggløsning i helga. Er så redd jeg ikke kan bli gravid så stresser desverre litt med det 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg prøver. PP22 nå, er 4dpo i dag :)

Anonymkode: 515f1...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er prøver 🙂 er i prøveperiode 11, er 8dpo så skal teste i helgen 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi skal begynne å prøve i april. Spennende 😊

Anonymkode: 9b055...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei kjekt med flere i samme båt 😄 Vi er i samme situasjon (nesten). Ble overrasket gravid uten å prøve, var vell kun en avtale om å ikke gå på prevensjon og om det skjedde så skjedde det så vi testet aldri for eggløsning eller stresset med det i det hele tatt. En dag så fikk jeg stikkinger nedentil noe jeg aldri hadde kjent før så jeg tok en test og den var positiv! Ble sjokket først fordi det gikk så fort men samtidig veldig glad, men det var en kjemisk/tidlig SA og jeg blødde en uke etterpå. Så etter mye snakking så fant vi ut at vi faktisk ville prøve med eggløsningstester :) så jeg kan si at vi er i pp1 men ser ut som det ikke gikk denne gangen da jeg har fått negative tester frem til nå og det ble litt spotting i dag. 

Anonymkode: 04746...cf4

Så trist å høre at du mistet, håper det går bra med deg ❤ Selv om det er en fattig trøst, så betyr det hvertfall at du kan bli gravid ❤ Håper vi kan holde denne tråden, å følge hverandre i prøvingen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
LiljaMarie skrev (2 timer siden):

Ja, jeg 😀 pp 2, hadde eggløsning i helga. Er så redd jeg ikke kan bli gravid så stresser desverre litt med det 😳

Er det noe grunn for å tenke at du ikke kan bli gravid? Ser du skrev at du hadde eggløsning i helga, så det er jo hvertfall ett godt tegn ❤ ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en medisinsk abort på søndag grunnet MA oppdaget i uke 9. Fosteret døde i uke 8. Blør fremdeles. Men håper veldig at kroppen er i rute og klar til å prøve på nytt i mai 😊 Føler meg utålmodig allerede. Men tar med meg flere bekymringer enn tidligere, så synes også det vil bli litt skummelt å starte prøvinga igjen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg prøver. PP22 nå, er 4dpo i dag :)

Spennende 🥰 Håper det klaffer fort for dere! Gøy å følge med på hverandre 🥰 ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
FrkHelene skrev (28 minutter siden):

Ja jeg er prøver 🙂 er i prøveperiode 11, er 8dpo så skal teste i helgen 🤞

Spennende! ❤ Håper det klaffer for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vi skal begynne å prøve i april. Spennende 😊

Anonymkode: 9b055...385

Så gøy! 🥰 Jeg har to barn fra før, å har fått begge noen uker før termin, så jeg vil vente til mai for å være sikker på å få neste år. Håper det klaffer fort for dere ❤ ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hirka89 skrev (4 minutter siden):

Hadde en medisinsk abort på søndag grunnet MA oppdaget i uke 9. Fosteret døde i uke 8. Blør fremdeles. Men håper veldig at kroppen er i rute og klar til å prøve på nytt i mai 😊 Føler meg utålmodig allerede. Men tar med meg flere bekymringer enn tidligere, så synes også det vil bli litt skummelt å starte prøvinga igjen. 

Så trist å høre, håper det går bra med deg ❤ Har du barn fra før av? Jeg har 2 barn, og mistet mellom de, å følte på det samme som deg når jeg skulle prøve igjen. Tiden går så sent når man venter på å kunne begynne å prøve, eller prøver, er jo det eneste man tenker på 🥰 ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så trist å høre, håper det går bra med deg ❤ Har du barn fra før av? Jeg har 2 barn, og mistet mellom de, å følte på det samme som deg når jeg skulle prøve igjen. Tiden går så sent når man venter på å kunne begynne å prøve, eller prøver, er jo det eneste man tenker på 🥰 ts

Det går bedre nå enn for noen dager siden. Er heldig og har en veldig forståelsesfull fastlege som er god å prate med og som ga meg sykemelding hele uka. Føler meg bedre for hver dag, og veldig motivert for å prøve igjen :) Men kjenner jo på det at jeg er redd for at det skal ta lang tid å komme i syklus igjen, at det skal ta lang tid å bli gravid på nytt etter MA, og når jeg blir gravid igjen er jeg redd jeg ikke kan klare å nyte det og slappe av, men bare være redd for ny MA. 

Hvordan var det for deg da du mistet og ble gravid igjen, klarte du å slappe av, eller var det mye bekymring hele svangerskapet? 

Jeg har heldigvis verdens fineste gutt fra før 🥰 og det hjelper veldig. Både de på sykehuset og fastlegen min har sagt at neste gang går det mest sannsynlig bra. Vi har jo tross alt et frisk barn fra før, at vi hadde uflaks nå, og at det er liten sjangs for at det vil skje igjen. Men man vet jo aldri 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Spennende 🥰 Håper det klaffer fort for dere! Gøy å følge med på hverandre 🥰 ts

Håper jeg og. Begynner å bli lei etter snart 2 år.. ønsker deg masse lykke til🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hirka89 skrev (22 minutter siden):

Det går bedre nå enn for noen dager siden. Er heldig og har en veldig forståelsesfull fastlege som er god å prate med og som ga meg sykemelding hele uka. Føler meg bedre for hver dag, og veldig motivert for å prøve igjen :) Men kjenner jo på det at jeg er redd for at det skal ta lang tid å komme i syklus igjen, at det skal ta lang tid å bli gravid på nytt etter MA, og når jeg blir gravid igjen er jeg redd jeg ikke kan klare å nyte det og slappe av, men bare være redd for ny MA. 

Hvordan var det for deg da du mistet og ble gravid igjen, klarte du å slappe av, eller var det mye bekymring hele svangerskapet? 

Jeg har heldigvis verdens fineste gutt fra før 🥰 og det hjelper veldig. Både de på sykehuset og fastlegen min har sagt at neste gang går det mest sannsynlig bra. Vi har jo tross alt et frisk barn fra før, at vi hadde uflaks nå, og at det er liten sjangs for at det vil skje igjen. Men man vet jo aldri 😬

Så bra at det går bedre med deg 🥰 Var litt stresset i begynnelsen, men det roet seg ganske fort! Ja, å tenker at det at man har barn fra før, og at man ble gravid igjen (selv om man mistet) betyr jo faktisk at man kan bli gravid, så tror man bare må prøve å senke skuldrene å tro at det kommer til å gå bra! Selv om det selvfølgelig er lettere sagt enn gjort ❤ ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Håper jeg og. Begynner å bli lei etter snart 2 år.. ønsker deg masse lykke til🥰

Det skjønner jeg veldig godt ❤ 2 år er ganske lenge ja, har dere snakket med noen om det? Tusen takk🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så bra at det går bedre med deg 🥰 Var litt stresset i begynnelsen, men det roet seg ganske fort! Ja, å tenker at det at man har barn fra før, og at man ble gravid igjen (selv om man mistet) betyr jo faktisk at man kan bli gravid, så tror man bare må prøve å senke skuldrene å tro at det kommer til å gå bra! Selv om det selvfølgelig er lettere sagt enn gjort ❤ ts 

Ja må jo bare prøve å slappe av, ta det som det kommer. Selv om det er lettere sagt enn gjort ja 😅 Først nå blir det mye venting og utålmodighet på at syklusen skal rette seg opp og at første mens kommer. Så får jeg se hvordan jeg reagerer når jeg faktisk blir gravid igjen. 

Håper som sagt å kunne starte første prøveperioden i mai jeg også 😊 Får håpe vi begge har flaks og at den sitter på første forsøk i mai 😉 selv om det kanskje er mye å håpe på 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hirka89 skrev (2 minutter siden):

Ja må jo bare prøve å slappe av, ta det som det kommer. Selv om det er lettere sagt enn gjort ja 😅 Først nå blir det mye venting og utålmodighet på at syklusen skal rette seg opp og at første mens kommer. Så får jeg se hvordan jeg reagerer når jeg faktisk blir gravid igjen. 

Håper som sagt å kunne starte første prøveperioden i mai jeg også 😊 Får håpe vi begge har flaks og at den sitter på første forsøk i mai 😉 selv om det kanskje er mye å håpe på 😅

Er lov å håpe 😅 Håper du holder meg oppdatert på hvordan det går med deg🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er lov å håpe 😅 Håper du holder meg oppdatert på hvordan det går med deg🥰

Det skal jeg gjøre 😊 Så får du gjøre det samme. Skal krysse fingre og tær for mai 🤞🤞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...