Gå til innhold

Hvordan bli mindre våt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir så våt når jeg er kåt, og da føler mannen mindre. Har hatt sex med 14cm og 19 cm peniser og begge mennene sier jeg blir så våt at det blir mindre følsomt.

Tips?

Anonymkode: 440c2...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har også hatt problemer med dette i perioder. Mye hormonstyrt og etter jeg begynte med hormonspiral fikk jeg motsatt problem🙈

De periodene jeg var på det våteste pleide jeg å starte med en tampong  som suger opp ‘overskuddet.. Tok den ut rett før vi startet. Så hadde jeg i tillegg litt papir på lur og tørket meg av og til underveis. Fungerte greit.

I dag hvor jeg har problemer med tørrhet, så savner jeg (og samboer) faktisk tiden hvor jeg var for vår😅 Egentlig bedre med ‘for mye friksjon enn for lite. 

Anonymkode: c1dd9...cc3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som beskrevet over kan du bruke tampong før han skal inn i deg, evt kan papir hjelpe litt, men vet du at det er veldig, veldig, veldig vått? Er det noe du har tenkt på selv, eller noe disse mennene har tatt opp med deg? 
Har selv vært med jenter som har vært flaue fordi de har blitt så våte. Og selv tenkt at det ikke kan være noe særlig for meg. For meg er det ganske fjernt. Liker at det er vått!  Noen sliter med å bli våte i det hele tatt, og det er ikke noe særlig. 

Sliter fyren med å komme kan et triks også være å alltid suge han en stund før sex. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra at du blir våt😉

Du kan jo eventuelt bruke en klut eller litt papir og tørke hvis det blir for mye av det gode.

Er vondt å ha sex hvis det ikke blir vått nok..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir aldri for vått for en som elsker å slikke, og det blir aldri så vått at man ikke kjenner noe. Det er bare utålmodig menn som sier dette... Farken så travelt enkelte har det med å komme. Har du det så travelt, er det bare å sakse bena hennes😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at hun blir klissvåt under sex er ikke et problem, snarere tvert imot. 

Jeg tenner ekstra av at min partner blir veldig våt. Det at det fører til mindre friksjon er jo ikke noe som skal oppfattes som et problem. Det blir aldri så vått at jeg ikke kjenner noe og det er jo også mulighet for å ta en "tørke-pause" underveis 💦😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...