AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #21 Del Skrevet 23. mars 2022 Ja, har gjort det gjennom hele pandemien. Glemmer ofte å vaske meg på hendene når jeg kommer hjem, og før jeg spiser. Bor midt i Oslo og er sosial. Ikke vært syk eller hatt infeksjoner på 13 år. Heller ikke covid. Trening, spise sunt og nok søvn har jeg troen på. Pluss nogelunde avslappet forhold til bakterier og overvasking. Anonymkode: ba001...f56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #22 Del Skrevet 24. mars 2022 Som regel. Men hvis det hender at jeg ikke gjør det, passer jeg på å vaske hendene før jeg tar meg i ansiktet eller noe sånt Anonymkode: b97a6...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #23 Del Skrevet 24. mars 2022 Har tatt på alt hele tiden, ikke brukt antibac, vasket hender som før korona og levd normalt. Ingen korona. Anonymkode: 471a9...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Othilia Skrevet 25. mars 2022 #24 Del Skrevet 25. mars 2022 Det var en periode i mars/april 2020 at jeg var engstelig for å trykke på heisknapper, kaffemaskinen på jobb, dørhåndtak etc. men etter det har jeg da gjort det. Nå omgås jo folk normalt likevel. Vi sitter tett på t-banen, drar på jobb og barna er på skolen. Omikron er dessuten en mild sykdom for de aller aller fleste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 25. mars 2022 #25 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 23.3.2022 den 20.47): jeg har opprettholdt normal hygiene gjennom hele spektakkelet. Har tatt i dørhåndtak, trykket på stoppknappen på bussen, ikke brukt antibac osv. .. jeg har heller ikke hatt covid - så vidt jeg vet ihvertfall. Jeg har en teori om at man må holde sine små soldater i hardtrening - ellers går man ned for telling ved første lille vindkast. Men nå vokste jeg opp på gård da, så det kan hende at jeg ble utsatt for tilstrekkelig mange møkkete bakterier allerede i barndommen og at det herdet meg for resten av livet (bank i bordet) Anonymkode: 3c393...c06 Det der er ikke normal hygiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 25. mars 2022 #26 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 24.3.2022 den 0.37): Ja, har gjort det gjennom hele pandemien. Glemmer ofte å vaske meg på hendene når jeg kommer hjem, og før jeg spiser. Bor midt i Oslo og er sosial. Ikke vært syk eller hatt infeksjoner på 13 år. Heller ikke covid. Trening, spise sunt og nok søvn har jeg troen på. Pluss nogelunde avslappet forhold til bakterier og overvasking. Anonymkode: ba001...f56 Hvordan kan man glemme å vaske hendene mellom at man kommer hjem og spiser? Det er vel barnelærdom? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 25. mars 2022 #27 Del Skrevet 25. mars 2022 Har 3 vaksiner og har ikke hatt Covid så for å være ærlig så lever jeg litt som før pandemien nå. Spriter hendene i butikker, det er det eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. mars 2022 #28 Del Skrevet 25. mars 2022 Nei. Men det gjorde jeg ikke før heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 25. mars 2022 #29 Del Skrevet 25. mars 2022 Bruker albuen på offentlige steder der mange folk tar i dørhåndtaket, og det skal jeg fortsette med. Det gjorde jeg før korona også så det er en vane jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LCFA Skrevet 25. mars 2022 #30 Del Skrevet 25. mars 2022 Er ikke farlig sålenge man vasker seg etterpå. Eller i det minste spriter seg. Og ikke tar jeg i ansiktet eller på mat i mellomtiden. Man smittes ikke gjennom huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 25. mars 2022 #31 Del Skrevet 25. mars 2022 CrazyCatLady2500 skrev (14 timer siden): Hvordan kan man glemme å vaske hendene mellom at man kommer hjem og spiser? Det er vel barnelærdom? Jeg lærte å vaske hendene hver gang jeg kom hjem, det er en god vane jeg har hatt med meg hele livet og er glad for det. Orker ikke ta på noe hjemme før jeg har vasket hendene, for som mange sier så et det en del griser det ute. På fellesdoer på jobben eller på restaurant etc. har jeg alltid brukt papir, albuen eller drar ned ermene på genseren eller noe. Lenge før Coronaen. Bortsett fra dette er jeg ikke så nøye 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg