AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #61 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4/2/2022 den 13.18): Støtter Altibox 100% og skal klare meg fint uten TV2. TV2 ønsker at alle Altibox sine kunder skal måtte ha hele kanalutvalget deres uten å kunne velge noe bort. Altibox ønsker mest mulig valgfrihet for kundene, og ikke at vi skal måtte betale ekstra for disse kanalene hvis vi ikke har bruk for de. Jeg har vært utrolig fornøyd kunde hos Altibox gjennom mange år, og er glad for at de tar denne prinsipielle kampen for oss. Anonymkode: a2903...65f TV2 vil at alle skal betale for at de svidde av en del kroner for å få rettigheter til å vise sport. Nå var det vel ikke nok mennesker som var villige til betale for å se sport så nå skal prisen veltes over på alle som kun ser TV2. Usmakelig og jeg støtter Altibox her. Anonymkode: 7c78a...87f 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #62 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Tv2play koster 139,- i måneden uten sport. Koster tv2 i tvpakken til altibox 99 kr? (Spør fordi jeg ikke vet 😊) Anonymkode: 52a5b...a29 Altibox har sagt flere ganger at det det koster dem å betale TV2 per kunde skal kunden få tilbake. Det er tydeligvis 100kr. Anonymkode: 8751d...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #63 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): TV2 vil at alle skal betale for at de svidde av en del kroner for å få rettigheter til å vise sport. Nå var det vel ikke nok mennesker som var villige til betale for å se sport så nå skal prisen veltes over på alle som kun ser TV2. Usmakelig og jeg støtter Altibox her. Anonymkode: 7c78a...87f Jeg støtter også Altibox i dette her, leste innlegget på linken på forrige side og er så enig med han som skrev det. TV2 kaller det en buffét, men skal tvinge folk til å betale for både grunnpakka og ekstrapakka, selv om man ikke har bruk for ekstrapakka. Dette er usportslig av TV2. jeg har valgt å sitte på gjerdet ift å betale noe for de seriene jeg pleier å se på TV2 Play, så får jeg heller se om jeg finner de samme på andre strømmetjenester - jeg bruker ikke å se på lineær TV så jeg vil ikke savne noenting som sendes på TV2. Så håper jeg at det er mange som meg. Som klarer seg uten TV2 og TV2 Play slik at TV2 er de som rammes og ikke Altibox. Anonymkode: 7f2ff...112 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 3. april 2022 #64 Del Skrevet 3. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.4.2022 den 16.54): TS her. Godt forklart fra en Altibox kunde. All ære til Altibox som står for sine kunder. TV2 må ta seg en bolle. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/jeg-skjonner-ikke-at-tv-2-tar-sjansen/o/5-95-437225 Anonymkode: 8751d...2cc TV2 ønsker altså å tvinge alle kunder av Altibox til å betale for TV2 Play. Det vil bety økt pris på grunnpakken hos Altibox. Jeg har Altibox, men ikke TV2 Play. Jeg finner meg ikke i å bli tvunget til å betale for noe jeg slett ikke vil ha. Jeg håper Altibox ikke gir etter her. Gir de etter, så dropper jeg Altibox. Endret 4. april 2022 av NordicViking 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #65 Del Skrevet 3. april 2022 On 4/2/2022 at 11:12 AM, sommermor said: Hvis jeg får det gratis som en kompensasjon så er det aktuelt. Jeg nekter å betale for noe jeg ikke trenger. Du får 100 lavere i måneden som komp. Anonymkode: 72afb...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #66 Del Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (På 3.4.2022 den 16.54): TS her. Godt forklart fra en Altibox kunde. All ære til Altibox som står for sine kunder. TV2 må ta seg en bolle. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/jeg-skjonner-ikke-at-tv-2-tar-sjansen/o/5-95-437225 Anonymkode: 8751d...2cc Hadde ikke satt meg nok inn i dette, skjønner jeg. Jeg er 100% interessert i å betale mer for Altibox for å se på fotball, som er ca det kjedeligste jeg vet om. Helt riktig at det holdes på egne kanaler! Dette kan bite TV2 (og, med dem Altibox), skikkelig i ræva, når folk skjønner at de kan få bedre strømmetjenester/underholdning andre steder. Jeg klarer meg utmerket godt uten TV2. Anonymkode: c821a...e2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #67 Del Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde ikke satt meg nok inn i dette, skjønner jeg. Jeg er 100% interessert i å betale mer for Altibox for å se på fotball, som er ca det kjedeligste jeg vet om. Helt riktig at det holdes på egne kanaler! Dette kan bite TV2 (og, med dem Altibox), skikkelig i ræva, når folk skjønner at de kan få bedre strømmetjenester/underholdning andre steder. Jeg klarer meg utmerket godt uten TV2. Anonymkode: c821a...e2e 100% Uinteressert, selvsagt 🤣🤣 Den fotballen vil jeg IKKE betale mer for! Anonymkode: c821a...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #68 Del Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (På 3.4.2022 den 17.17): Jeg støtter også Altibox i dette her, leste innlegget på linken på forrige side og er så enig med han som skrev det. TV2 kaller det en buffét, men skal tvinge folk til å betale for både grunnpakka og ekstrapakka, selv om man ikke har bruk for ekstrapakka. Dette er usportslig av TV2. jeg har valgt å sitte på gjerdet ift å betale noe for de seriene jeg pleier å se på TV2 Play, så får jeg heller se om jeg finner de samme på andre strømmetjenester - jeg bruker ikke å se på lineær TV så jeg vil ikke savne noenting som sendes på TV2. Så håper jeg at det er mange som meg. Som klarer seg uten TV2 og TV2 Play slik at TV2 er de som rammes og ikke Altibox. Anonymkode: 7f2ff...112 NordicViking skrev (På 3.4.2022 den 21.51): TV2 ønsker altså å tvinge alle kunder av Altibox til å betale for TV2 Play. Det vil bety økt pris på grunnpakken hos Altibox. Jeg har Altibox, men ikke TV2 Play. Jeg finner meg ikke i å bli tvunget til å betale for noe jeg slett ikke vil ha. Jeg håper Altibox ikke gir etter her. Gir de etter, så dropper jeg Altibox. Håper folk boikotter TV2, de fører en mediepolitikk som er usmakelig! Det er ikke første gang TV2 får kritikk, og tydelig så begynner folk å få nok. Håper INGEN betaler for TV2 Play. 89,- for en rekke reklame, det er helt sykt. 11 reklamer på rappen midt i et program. 139,- for alt uten sport, fremdeles ikke verdt det. Håper aktuelle programmer sendes på andre kanaler nå. Anonymkode: 6cac2...225 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #69 Del Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Håper folk boikotter TV2, de fører en mediepolitikk som er usmakelig! Det er ikke første gang TV2 får kritikk, og tydelig så begynner folk å få nok. Håper INGEN betaler for TV2 Play. 89,- for en rekke reklame, det er helt sykt. 11 reklamer på rappen midt i et program. 139,- for alt uten sport, fremdeles ikke verdt det. Håper aktuelle programmer sendes på andre kanaler nå. Anonymkode: 6cac2...225 Jeg får ikke sett noen av seriene jeg følger med på siden jeg nå boikotter TV2 og dermed TV2 Play, men jeg skal leve godt med å se andre serier og filmer en stund framover. Har både Viaplay, Netflix, HBO Max og Prime.. og Disney+ gitt, som jeg aldri ser på. Jeg er med på boikotting av TV2, tenker muligens at jeg bare er én liten kunde som de ikke taper penger på, men så får det bare være sånn. Håper det er flere enn meg som ikke gidder å bruker penger på TV2 nå. Anonymkode: 7f2ff...112 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg og deg Skrevet 7. april 2022 #70 Del Skrevet 7. april 2022 Summen jeg får opp er 329 for å se på tv2 play på tv. Stemmer dette? Dette er jo juks, jeg har strim og betaler der og så skal de ha betalt for å se tv også?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #71 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (På 23.3.2022 den 19.51): Men utover farmen og kompani lauritsen, hva kommer man til å savne på tv2? Anonymkode: 36acb...92d Verdens verste grådigpeiser er tv2. Kompani Lauritsen er det eneste programmet jeg har sett på tv2 de siste 5 årene, bortsett fra fotball. Nå mister de rettighetene til Premier League. Da kan de bare legge ned hele kanalen for min del. Anonymkode: cf0d3...2ad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #72 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (På 23.3.2022 den 19.43): TS her. Må man betale ekstra for å ha TV2 play i Altibox? Det blir urettferdig for kundene å punge ut mer for å se kanalene som ellers inngår i standardpakken? Jeg synes det var dårlig gjort å bare trekke seg fra forhandlingene uten videre. TV2 viser at de ikke bryr seg om seerne som har Altibox. Altibox har litt over en halv mil abonnenter, så gang det på 2 eller 3 og så har du over 1 mil seere - voksne og barn. Anonymkode: 8751d...2cc Ja, man må betale ekstra, det er en pakke til 89 kr, men den er jo ikke brukanes, full med reklame, så skal man ha tv2 play må man kjøpe den til 139. Vi liker å se på the voice, det og Kompani Lauritzen er det eneste vi ser på tv2, men vi tar opp programmene og ser de dagen etter så vi kan spole over reklame og nyheter midt i sendinga. Anonymkode: 33220...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 7. april 2022 #73 Del Skrevet 7. april 2022 Jævla Tv2. Alltid et eller annet med de. Begynner å bli lei. Fire kanaler borte. Så ganske mye på Nyhetskanalen... Dramaqueens 🖕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #74 Del Skrevet 7. april 2022 13 hours ago, jeg og deg said: Summen jeg får opp er 329 for å se på tv2 play på tv. Stemmer dette? Dette er jo juks, jeg har strim og betaler der og så skal de ha betalt for å se tv også?! Dette koster de forskjellige pakkene Anonymkode: 72afb...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #75 Del Skrevet 8. april 2022 jeg og deg skrev (17 timer siden): Summen jeg får opp er 329 for å se på tv2 play på tv. Stemmer dette? Dette er jo juks, jeg har strim og betaler der og så skal de ha betalt for å se tv også?! Ikke kjøp play da Anonymkode: a0c8a...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #76 Del Skrevet 8. april 2022 Vil ikke ha noentingng av tv. Men borettslaget bestemmer for meg. Anonymkode: 7f4e8...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #77 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Vil ikke ha noentingng av tv. Men borettslaget bestemmer for meg. Anonymkode: 7f4e8...d50 Heller stirre på svart skjerm? Anonymkode: a0c8a...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #78 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette koster de forskjellige pakkene Anonymkode: 72afb...b66 finnes en til 299 også, vi har den til 399, veldig fornøyd Anonymkode: 75179...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #79 Del Skrevet 29. april 2022 Vurderer å ta et personlig abb på tv2 play og bruke tv2 play appen via Altibox så lenge denne konflikten varer. Kan jeg låne bort min konto til foreldre som også har mistet tv2 pga denne møkka konflikten? Men kanskje ikke mulig at både jeg og dem bruker min innlogging på tv2 play appen hos Altibox? Anonymkode: c6da6...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #80 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vurderer å ta et personlig abb på tv2 play og bruke tv2 play appen via Altibox så lenge denne konflikten varer. Kan jeg låne bort min konto til foreldre som også har mistet tv2 pga denne møkka konflikten? Men kanskje ikke mulig at både jeg og dem bruker min innlogging på tv2 play appen hos Altibox? Anonymkode: c6da6...3a1 Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener. Altibox har ikke noe med TV2 å gjøre nå, så det går ikke an å bruke TV2 Play via Altibox. Skal du ha TV2 Play må du gå på TV2 sine egne sider og kjøpe abonnement av dem. Anonymkode: 7f2ff...112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå