Hatsumomo Skrevet 31. mars 2022 #41 Del Skrevet 31. mars 2022 Ser veldig få prg på TV2, men er jo alltid vært greit å ha. Nå er det ikke Farmen Kjendis, Greys går på Disney + så det ser jeg der, kun The Voice jeg har sett på nå. Men jeg klarer fint å droppe det egentlig. Nå nærmer sommeren seg, så det er jo ingenting av interesse som kommer til å gå frem til sommeren og iløpet av sommeren så klarer meg uten Tv2 da og får bare håpe det kommer tilbake til høsten, det er tross alt endel mnd til. Hvis ikke, så får jeg bite i det sure eplet og betale for nok en strømmetjeneste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #42 Del Skrevet 1. april 2022 Vi vurderer snart å bare si opp hele altibox. Når vi ser på tv, så er det ofte tv2 det går i. Eller TVNorge. Vi har tv2play. TVNorge har vel også strømmetjeneste? Begynner å bli bortkastet å ha altibox for å se tv ihvertfall. Anonymkode: 16a1f...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #43 Del Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kundene bør vel få kompensasjon av AltiBox da? eller kanskje TV 2 endelig kan droppe rubbel og bit av idrett. Koster alt for mye, og overhodet ikke interessant å følge med på. kanskje TV 2 egentlig burde ha skiftet navn til reklame-kanalen, eller kjendis-og-sladder-kanalen. Anonymkode: 94af0...c67 TS her. Jeg leste at Altibox gir 50 ekstra poeng å velge kanaler med eller 100kr rabatt på fakturaen så lenge konflikten varer. Anonymkode: 8751d...2cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #44 Del Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): TS her. Jeg leste at Altibox gir 50 ekstra poeng å velge kanaler med eller 100kr rabatt på fakturaen så lenge konflikten varer. Anonymkode: 8751d...2cc Det er vel fordi TV2 koster 50 poeng og hvis du skal abonnere på TV2 (uten sport) så koster det 99,- Så altiboxkunder taper ingenting - siden de ikke betaler leie til TV2 lengre så kommer de pengene kundene til gode som det sto. Så kunder får ikke noe ekstra, de får det de fikk før. Det er sånn jeg forsto det i hvert fall. Anonymkode: 7f2ff...112 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 1. april 2022 #45 Del Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (På 23.3.2022 den 19.43): Skaff play Anonymkode: a0c8a...3f5 Ikke aktuelt å betale for en tjeneste jeg ikke vil bruke når vi har tv 2 når dette tullet er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #46 Del Skrevet 1. april 2022 Først ødela tv 2 boxing day i England, fotballens festdag 2 juledag. Nå ødelegger de jammen meg seriestart i eliteserien og obosligaen også. Heldigvis har vi eurosport så vi får fulgt med fotballen heldigvis. Jeg vil også savne Åsted Norge. Anonymkode: 3e0bc...7ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #47 Del Skrevet 1. april 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: TVNorge har vel også strømmetjeneste? Discovery+ Anonymkode: 72afb...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #48 Del Skrevet 1. april 2022 3 hours ago, sommermor said: Ikke aktuelt å betale for en tjeneste jeg ikke vil bruke når vi har tv 2 når dette tullet er ferdig. Da er det jo bare å si opp play? Anonymkode: 72afb...b66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #49 Del Skrevet 1. april 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Nå ødelegger de jammen meg seriestart i eliteserien og obosligaen også. Tv2 sender jo ikke dette? Anonymkode: 72afb...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 2. april 2022 #50 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Da er det jo bare å si opp play? Anonymkode: 72afb...b66 Hvis jeg får det gratis som en kompensasjon så er det aktuelt. Jeg nekter å betale for noe jeg ikke trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 2. april 2022 #51 Del Skrevet 2. april 2022 Vil det komme tilbake, eller er det for alltid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #52 Del Skrevet 2. april 2022 Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Vil det komme tilbake, eller er det for alltid? Kommer helt sikkert tilbake men kan ta alt fra 1 uke til 2mnd+ Var nylig (3-4mnd siden) samme konflikt med Telia eller en annen leverandør,husker ikke .....da tok det 7 uker før de ble enige. Har fått låne innlogging så jeg får sett TV2 så lenge konflikten varer. Anonymkode: c6da6...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #53 Del Skrevet 2. april 2022 Støtter Altibox 100% og skal klare meg fint uten TV2. TV2 ønsker at alle Altibox sine kunder skal måtte ha hele kanalutvalget deres uten å kunne velge noe bort. Altibox ønsker mest mulig valgfrihet for kundene, og ikke at vi skal måtte betale ekstra for disse kanalene hvis vi ikke har bruk for de. Jeg har vært utrolig fornøyd kunde hos Altibox gjennom mange år, og er glad for at de tar denne prinsipielle kampen for oss. Anonymkode: a2903...65f 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #54 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Støtter Altibox 100% og skal klare meg fint uten TV2. TV2 ønsker at alle Altibox sine kunder skal måtte ha hele kanalutvalget deres uten å kunne velge noe bort. Altibox ønsker mest mulig valgfrihet for kundene, og ikke at vi skal måtte betale ekstra for disse kanalene hvis vi ikke har bruk for de. Jeg har vært utrolig fornøyd kunde hos Altibox gjennom mange år, og er glad for at de tar denne prinsipielle kampen for oss. Anonymkode: a2903...65f Samme her. Jeg skulle bare ønske at Telenor og Telia også hadde stått litt mot TV2. Lurer litt på om jeg skal la være å kjøpe abonnement hos TV2 Play en stund for å se om de blir enige. Så får de i hvert fall ikke mine 139,- kroner mens saken pågår. (Det var tilbud i går på 50,- kroner+30 hvis jeg ville ha det på 4 skjermer, men i dag var det tilbudet borte) Anonymkode: 7f2ff...112 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #55 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (På 3/31/2022 den 17.38): Det er 50 poeng TV2 kostet og det tilsvarer 99,- kroner. Den refunderingen er 100,- kroner rabatt og det er det samme som de 50 poengene som TV2 kostet hos altibox. På TV2 kan man abonnere for helt ned i 50,- kr pr mnd (30 kr. ekstra om man vil ha 4 skjermer) ...og når jeg tenker meg om så gjelder jo ikke dette for de som skal ha hele pakka med sport... men, for de som ikke ser på sport så er det faktisk billigere å ha TV2 utenom enn med poeng i altibox. Anonymkode: 7f2ff...112 Tv2play koster 139,- i måneden uten sport. Koster tv2 i tvpakken til altibox 99 kr? (Spør fordi jeg ikke vet 😊) Anonymkode: 52a5b...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #56 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tv2play koster 139,- i måneden uten sport. Koster tv2 i tvpakken til altibox 99 kr? (Spør fordi jeg ikke vet 😊) Anonymkode: 52a5b...a29 Ja. Det er 50 poeng for å ha TV2 Play hos altibox, og 50 poeng koster 99 kroner. Men, mulig sportspakka også er med (var med) i pakka til altibox, jeg er ikke sikker for jeg ser aldri på sport. Det er uansett billigere å ha TV2 Play for poeng hos altibox enn å ha eget abonnement hos TV2 utenom. Anonymkode: 7f2ff...112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 2. april 2022 #57 Del Skrevet 2. april 2022 Har ikke si for meg hvor lenge det varer. TV2 består for det meste av fotball og kjendisprogram. De har også vært i konflikt med andre før, så det er ikke noe nytt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #58 Del Skrevet 3. april 2022 Det eneste jeg egentlig ser på TV2 er Selling Houses Australia, og jeg fikk 50 poeng som jeg brukte på Viaplay, så… foreløpig er det ikke noen krise for min del. Vi bruker Altibox lite, vi hadde egentlig klart oss lenge med strømmetjenester. Men mannen min vil ha CNN, og det er ikke så stor prisforskjell med og uten TV, når vi har bredbånd fra Altibox… hadde det ikke vært for det siste, hadde vi droppet det. Anonymkode: c821a...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #59 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (På 2.4.2022 den 13.18): Støtter Altibox 100% og skal klare meg fint uten TV2. TV2 ønsker at alle Altibox sine kunder skal måtte ha hele kanalutvalget deres uten å kunne velge noe bort. Altibox ønsker mest mulig valgfrihet for kundene, og ikke at vi skal måtte betale ekstra for disse kanalene hvis vi ikke har bruk for de. Jeg har vært utrolig fornøyd kunde hos Altibox gjennom mange år, og er glad for at de tar denne prinsipielle kampen for oss. Anonymkode: a2903...65f Lett for Altibox, Telia etc å bare ville ta alt innholdet fra alle som produsererer TV og pakketere det slik de vil og pøse ut en mix med innhold til kunder med litt fra TV 2 og litt fra Netflix osv. Fint for kunden selvsagt. Tenk så gøy å bare ha EN strømmetjeneste med alt. Men noen lager jo innholdet, de betaler for det og skal ha betalt for det. Lineær TV går jo også ned, så da er spørsmålet om hvem som sitter der med velfungerende strømmetjenester og er med videre, og hvem som står igjen på perrongen når toget går. Altibox vil rappe alt fra kanalene og pakke inn i egen tjeneste, imens kanaler som TV 2 er jo avhenigig av å ha et sterkt TV 2 Play for fremtiden. Hvis distirbutører krever å få alt innholde fra TV 2 til egen strømmetjeneste, så er det selvsagt ikke noe TV 2 kan gå med på. Anonymkode: 06150...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #60 Del Skrevet 3. april 2022 TS her. Godt forklart fra en Altibox kunde. All ære til Altibox som står for sine kunder. TV2 må ta seg en bolle. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/jeg-skjonner-ikke-at-tv-2-tar-sjansen/o/5-95-437225 Anonymkode: 8751d...2cc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå