Gå til innhold

Burde jeg angre på kjolen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om bildet underst er deg er kjolen finere på deg enn på modellen. 

Jeg synes den var virkelig flott på deg.  😊

Anonymkode: 16071...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å mene noe som helst uten å ha sett deg med kjolen på. Kjolen er veldig fin men på meg hadde den ikke fungert mens på andre som har en annen stil kan det bli helt rå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.3.2022 den 8.33):

Alle som er oppmuntrende - TAKK ❤️ Føler bare alt går i surr fortiden, er vanskelig når du velger en kjole som du skal ha på deg på en så stor dag, et år i forveien. Det er så lang tid i mellom at man rekker å overtenke hver minste ting. Men tror du som sa at med en gang jeg begynner å bytte kjole så vil jeg bare fortsette med det. Har prøvd å bare legge det bort og ikke tenke mer eller se mer på kjoler men de dukker opp overalt. Men føler meg litt bedre etter fine ord fra dere. Jeg ville med vilje ikke ha noe som skrek brudekjole, så til deg som sa "Den ser gjennomsiktig ut ja, og lite ut som en brudekjole egentlig, men det er vel fargen." så er det det jeg prøver å gå for. Vil ikke ha en tradisjonell hvit brudekjole. Jeg må bare få presisert at kjolen ikke er gjennomsiktig (den på bildet er "unlined", men den jeg bestilte har et indre lag med stoff, så dere pripne små troll kan slappe helt av)

Dere andre som plent må si spydige ting til noen som allerede er usikker - håper dere har det bra med dere selv. :) 

Får bare ta den på meg når den er klar til å hentes og sys inn osv, så får jeg se hvordan jeg føler meg da. Eeek.

Anonymkode: e1776...390

Jeg likte kjolen og fargen veldig godt ❤️❤️ Pleier å like hvite brudekjoler best , men denne likte jeg utrolig godt. Og finere i beige enn hvit synes jeg😃

Anonymkode: 85a00...8bf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin! Men så er ikke jeg heller så veldig begeistret for de mer typiske (hvite) brudekjolene. Den eneste kjolen jeg faktisk husker fra alle bryllupene jeg har vært i er en som var beige og litt utradisjonell - og helt nydelig på bruden.

Anonymkode: b5126...b39

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3/23/2022 den 10.10):

Haha, hyggelig! Det er kjolen jeg har bestilt, så om du ikke kan enten svare på spørsmålet mitt om du fikk kalde føtter for så å like kjolen igjen når du tok den på, eller gi meg noe som helst bekreftelse, så trenger du egentlig ikke si noe :) 

Spørsmålet var om du burde angre. Og det burde du

Anonymkode: 8fde0...3a4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme tanker som deg angående brudekjole, og ville absolutt ha valgt en slik! Den er nydelig😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt vanlig! Vent å se når det kommer da blir det bra igjen. Prøv å ikke te k så mye på den. Slett alle bilder og slutt og følge brudekjole sider på SOME ❤

Anonymkode: 63b68...79f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole. Den var på min liste da jeg skulle kjøpe, men valgte en ganske lik (bare litt mer klassisk). Jeg syns den er superfin og skikkelig fin i champagne (min er også det og det var sååå fint). 
Den er ikke gjennomsiktig folkens, den har en champagnefarge under. Faktisk veldig flatterende, jeg personlig ser ikke ut i kritt hvitt.

Anonymkode: de94e...99c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vakker kjole! Men.. kanskje litt vel casual? Og er den virkelig så gjennomsiktig som på bilde nr.1?😱 Utringning var også litt vulgær synes jeg, også på bilde nr.2. Men som sagt, vakker kjole uansett.

Anonymkode: 5e7e1...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tatt et valg. Spar deg selv både penger og bekymring ved å stå ved valget. :) 

Anonymkode: 97f5b...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir sikkert fin i kjolen, og greit at du senere forklarer at den ikke blir så gjennomsiktig eller utringet som på bildet, for det er jo vesentlig informasjon for den som blir bedt om å vurdere. Det er ikke rart at noen umiddelbart skriver at de ikke ville gått med en gjennomsiktig og svært utringet kjole.

Jeg reagerer litt på at du blir sur på de som skriver at de ikke likte kjolen, kaller folk som kommenterer at den er gjennomsiktig for troll. Du må tåle at folk har ulike meninger og gir uttrykk for det på et diskusjonsforum der du spør etter synspunkter.

Anonymkode: e5c62...404

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var nydelig på bilde 2 men bilde 1 ser den hudfarget ut 

Anonymkode: 5549a...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du spør om du burde angre, men blir sur når noen sier at du burde det? Du vil egentlig ikke ha andre sine meninger likvel, du bare fisker etter komplimenter?

Anonymkode: 2dee8...73c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er nydelig, og jeg liker ikke de fleste brudekjoler engang.. 

Ser absolutt ingenting vulgært med den utringningen, men nå har ikke modellene spesielt store pupper heller.. samtidig mener jeg at man skal gå i det man vil uavhengig av hva andre mener er vulgært eller ikke. Synes den var annerledes og fin! 

Bare litt morsomt at sikkert mange som syns denne er vulgær ikke syns at stroppeløse kjoler er vulgære, som absolutt ikke er flatterende på veldig veldig mange (pupper og annet som velter ut og heising av kjole konstant).. 

men, syns det virker som du tar kritikk dårlig, og ikke kan definisjonen av troll på nett. Syns den som kommenterte at kjolen var gjennomsiktig ikke var ufin i det hele tatt, for, den ER jo på sett og vis gjennomsiktig.. :) tror det dummeste du gjorde var å spørre her.. hold deg til valget ditt og ikke sjekk denne tråden mer.

Anonymkode: 0e6b7...39d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor legger du ut bilde hvis du ikke vil ha vår mening? Du kunne skrevet det du skriver uten bilde. 

Anonymkode: 49fc9...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 23.3.2022 den 9.55):

Jeg hadde lyst på noe uten blonder, men samtidig feminint. Er heller ikke så glad i kritthvite kjoler, så valget falt på den under her:

Willowby by Watters - Lunella - Size 8/10 — Bristol Bridal Boutique

Jeg bestilte den med litt mindre gap ved brystet, så min blir mer slik ved halsen:

image.png.0b45ea9aa060aea23cf026638f626b34.png

Men nå er jeg usikker på om jeg liker den i det hele tatt lenger? Føler jeg har grublet på den alt for mye at hjernen min er helt surrete. Noen andre som har hatt det slik, at dere ikte den først, så angret? Når dere fikk den på, likte dere den igjen da, eller måtte dere finne noe nytt?

Hmm.. den viser jo utrolig mye enda selvom du sier du har bestilt med mindre utringning.. det er jo en ok kjole ellers, brudekjoler er jo blitt veldig individuelt og ikke så tradisjonelt lenger.. nå kan man gå i hva man vil og vise hva man vil.. hvis du har kjøpt den har du vel likt den ganske godt.. så jeg ville tro den følelsen kom tilbake når du får den på deg på dagen din. 

Anonymkode: 3e388...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...