Gå til innhold

Kokkeferdighetene til en mann

Fremhevede innlegg

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Det spiller ingen rolle om han er interessert i matlaging. En overdreven interesse for mat og vin tyder tvertimot ofte på aspirasjoner om å fremstå som høykulturell uten å kunne noe særlig om det som egentlig er høykultur (filosofi, kunst, litteratur og musikk). Men begge må gjøre en innsats for å holde hverdagslivet igang; det er ingen som ikke «kan», eller enkelt kan lære seg, å lage vanlig mat.

Anonymkode: 4cd99...4f1

Javel, så Nina-Karin Monsen, pop-art, Fifty Shades og pønk er høykultur, mens Peppes og Budweiser er det samme som Maemo og Bordeaux Grand Cru?

Å uttale seg bastant om høy- og lavkultur uten å nyansere eller anerkjenne kvaliteten i kulturuttrykk man selv ikke har interesse for vitner om manglende dannelse og er et sikkert tegn på en posør.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får høre at jeg er god til å lage mat og er oppfinnsom på retter. Jeg velger selv å si jeg er bare en vanlig amatør. Jeg har barn som liker maten min godt og vi har det mye morro med nye ting og oppfinnelser. Akkurat det er jeg mest fornøyd med. Barna kommer først. 

Ellers synes jeg det er bedre å lage mat hjemme til kos enn å gå på restaurant. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...