Madison Skrevet 15. oktober 2002 #1 Del Skrevet 15. oktober 2002 Klokka er nå litt over 2 på dagen, og veldig mange er online. Syns det er kjempefint, men lurer på hvorfor? Altså, er dere på jobb og bare er pålogga, eller er dere hjemme av ulike årsaker? Jeg er syk idag og kjeder meg litt.. så hadde ikke noe bedre å spørre om enn dette egentlig. Men pga skiftarbeid kan jeg uansett være online til alle døgnets tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. oktober 2002 #2 Del Skrevet 15. oktober 2002 Akkurat nå er jeg hjemme. Når jeg er på jobb titter jeg innom KG litt innimellom. Vanskelig å holde seg unna Jeg tenker at siden jeg ikke røyker og ikke går ut og tar meg en røyk, så kan jeg titte innom KG når de andre løper ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. oktober 2002 #3 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg sitter og jobber hjemme og er alltid online. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 15. oktober 2002 #4 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg er på jobben... tar jobbe-pauser innimellom og titter på KG Selv om jeg tar røykepauser i tillegg.. Frk. Busybody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 15. oktober 2002 #5 Del Skrevet 15. oktober 2002 Er som regel pålogga hele dagen, selv om jeg ikke er hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 15. oktober 2002 #6 Del Skrevet 15. oktober 2002 Sitter pålesesalen, har egen pc der. Og kan være online hele dagen. Så da blir det til at jeg kikker innom med jevne mellomrom. Må innrømma at av og til stjeler det litt mye tid. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. oktober 2002 #7 Del Skrevet 15. oktober 2002 Det nekter jeg å svare på, og dersom noen andre spør, så er jeg IKKE her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 15. oktober 2002 Lasse liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 15. oktober 2002 #9 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg sitter her med god samvittighet.. for jeg er nemlig hjemme Deilig å ha tidligvakt når du kan slutte tidlig, selvom jeg ikke sier det samme når jeg står opp kl 05.00 på morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. oktober 2002 #10 Del Skrevet 15. oktober 2002 Mindre sminke og mindre hår = mindre tid, og vIPS, kan du stå opp kloken 7 .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 15. oktober 2002 #11 Del Skrevet 15. oktober 2002 Mindre sminke og mindre hår = mindre tid, og vIPS, kan du stå opp kloken 7 .... Stå opp kl 07.00..... da hadde jeg nok fått sparken...... Tidligvaktene må nok være på jobb før det..................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. oktober 2002 #12 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hmmm... fristende å svare som Lasse "det nekter jeg å svare på og hvis noen spør... Er nok her litt mye, men så lenge jeg rekker alt det andre også, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. oktober 2002 #13 Del Skrevet 15. oktober 2002 Mindre sminke og mindre hår = mindre tid, og vIPS, kan du stå opp kloken 7 .... Jøss, ny Waco her...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 15. oktober 2002 #14 Del Skrevet 15. oktober 2002 Sitter på skola og jobber seriøst, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 15. oktober 2002 #15 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg sitter også og jobber hjemme. Og prøver å begrense alle utenomjobbslige sysler dorian - lykkes ikke alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #16 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg skjønner ikke at arbeidsgiverne deres tillater dere å surfe på nettet i arbeidstida! Men de vet vel ikke at dere holder på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. oktober 2002 #17 Del Skrevet 15. oktober 2002 Sitter på jobb, er online hele dagen, popper innom her i det jeg velger å kalle pauser.... som av og til kan bli litt mange eller lange (alt ettersom presset her på huset...) Men jeg er kjempeflink til å unnskylde meg med at siden jeg kun har hatt en ukes ferie i år, så er det ikke rart man blir slite og lei og detter ut litt oftere en man kanskje burde!! Men jeg får alltid gjort det jeg MÅ på jobb, og det er kun meg som får svi for det jeg henger etter med, som jeg må ta igjen etter arbeidstid endel, uten betalt... så jeg har dessverre ikke like dårlig samvittighet som jeg kanskje burde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter #18 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hmmm... fristende å svare som Lasse "det nekter jeg å svare på og hvis noen spør... Er nok her litt mye, men så lenge jeg rekker alt det andre også, så... Du trenger ikke svare Tusenfryd :D Noen ønsker ikke dele med med alle på kg, det er helt okey. Syns forresten det er bra du er her såpass mye, du har mange flotte svar. (også må jo noen passa på barna her inne ) Det siste var en spøk da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. oktober 2002 #19 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg oppkoblet til nettet via bredbånd og er alltid online selv om jeg er hjemme eller på jobb. For tiden jobber jeg hjemmefra og har dermed mer tid til å skrive innlegg osv. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 15. oktober 2002 #20 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg skjønner ikke at arbeidsgiverne deres tillater dere å surfe på nettet i arbeidstida! Men de vet vel ikke at dere holder på.. Jeg jobber i et smelteverk. Tar hyppige pauser på grunn av varmen. Jeg har sjefens velsignelse til å bruke internett i mine pauser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå