AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Del Skrevet 20. mars 2022 Uansett om det er for vektnedgang, muskelbygging, styrke, bedre kondisjon eller whatnot, hva er dine beste råd for fremgang, motivasjon og resultater? Anonymkode: 6f130...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Del Skrevet 20. mars 2022 bestem deg for hvilke dager du skal trene. Ikke ta det på sparket uke til uke - men lg en fast rutine og stick to it. Hvis du mister en dag må du trene en av pausedagene. Anonymkode: f3fc5...415 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 20. mars 2022 #3 Del Skrevet 20. mars 2022 Jeg har funnet ut at noe av det viktigste er å finne aktiviteter som gjør meg glad. Da holder jeg motivasjonen lengre. Og så prøver jeg å variere slik at det holder seg spennende. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 20. mars 2022 #4 Del Skrevet 20. mars 2022 Verdens mest optimale program du ikke gjør suger sammenlignet med et halvbra program du konsekvent gjennomfører! 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Del Skrevet 20. mars 2022 Bedre med litt trening enn ingen trening og jeg synes det er genialt å trene tidlig, før jobb - man føler seg dødsbra hele dagen da! Anonymkode: 7cdd2...de2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #6 Del Skrevet 20. mars 2022 Finn en treningsform du trives med, og ha gjerne en treningsvenn du kan lage avtaler med. Om du har en avtale skal det mye til for å ikke gå. Ikke gå for hardt ut i starten så du mister motivasjonen. Ikke still for store krav til deg selv i starten. Kjenn på mestringsfølelsen når du er ferdig med en treningsøkt og kjenner at du har gitt alt du har. Husk at dagsformen varierer, det er helt greit å ta det roligere når man kjenner at man har en dårlig dag. Anonymkode: 8e5fb...311 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #7 Del Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uansett om det er for vektnedgang, muskelbygging, styrke, bedre kondisjon eller whatnot, hva er dine beste råd for fremgang, motivasjon og resultater? Anonymkode: 6f130...7ed For å sitere et eller annet klesmerke: just do it. Ikke kjenn etter om du egentlig orker eller er i form akkurat i dag. Anonymkode: acfe8...912 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #8 Del Skrevet 20. mars 2022 Tell kalorier. Anonymkode: d234e...767 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #9 Del Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bedre med litt trening enn ingen trening og jeg synes det er genialt å trene tidlig, før jobb - man føler seg dødsbra hele dagen da! Anonymkode: 7cdd2...de2 Og jeg liker det best 45 minutter etter en passe stor middag med litt karbohydrater som gir en liten boost 😅 Det hadde vært spennende å vite hva det er som gjør at mennesker har preferanser på sånt, og hvorfor 🤔 Anonymkode: acfe8...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #10 Del Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og jeg liker det best 45 minutter etter en passe stor middag med litt karbohydrater som gir en liten boost 😅 Det hadde vært spennende å vite hva det er som gjør at mennesker har preferanser på sånt, og hvorfor 🤔 Anonymkode: acfe8...912 Preferanse min er trening på tom mage, eller flere timer etter forrige måltid. Trening får fart på systemet mitt og å måtte bæsje midt i treningsøkten er så kjipt. Anonymkode: 03350...8c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #11 Del Skrevet 20. mars 2022 Å trene som det første om morgen. Mitt løpetøy henges klart kvelden før. Står opp, går på do, kler meg, mens jeg drikker en koppe kaffe. Er ute av døren innen 20 min. Løper 60-70 min ute. Hele året. DEN følelsen når du kommer hjem 🙂 Anonymkode: 72d19...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 20. mars 2022 #12 Del Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uansett om det er for vektnedgang, muskelbygging, styrke, bedre kondisjon eller whatnot, hva er dine beste råd for fremgang, motivasjon og resultater? Anonymkode: 6f130...7ed 1. Kontinuitet 2. Kontinuitet 3. Kontinuitet Gir fremgang uansett aktivitetstype, gir motivasjon fordi man ser fremgang og resultater 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #13 Del Skrevet 22. mars 2022 Gjør kun øvelser du synes er gøy, hvis du kjenner en dag at du ikke orker å gjøre det du har planlagt, bytt om på planene. Det du gjør er viktigere enn det du ikke gjør. Ta med en venn og bruk litt tid på å bli kjent med ulike maskiner og lignende på senteret, plutselig oppdager dere en ny favorittøvelse. Anonymkode: ee100...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #14 Del Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 22.11): Å trene som det første om morgen. Mitt løpetøy henges klart kvelden før. Står opp, går på do, kler meg, mens jeg drikker en koppe kaffe. Er ute av døren innen 20 min. Løper 60-70 min ute. Hele året. DEN følelsen når du kommer hjem 🙂 Anonymkode: 72d19...603 Oj, hvor tidlig står du opp da? Anonymkode: bd93e...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #15 Del Skrevet 22. mars 2022 Regelmessighet. Ved å pushe seg litt til å gjennomføre økter man egentlig ikke har lyst til så blir treningen en rutine som føles like naturlig som å stå opp og gå på jobb. Dropper jeg en økt så blir neste vanskeligere å motivere seg til, dropper jeg all trening i en uke, så stagnerer jeg, flere uker så mister jeg form. Er pausen lang nok så er du er tilbake til scratch. I tillegg er treningen mer lystbetont når jeg har gjennomført de øktene jeg har planlagt. Sporadisk trening er bare slitsomt. Anonymkode: 9f8ce...836 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 22. mars 2022 #16 Del Skrevet 22. mars 2022 (endret) For å bruke en gammel klisjé: Framgang handler om 3 ting, rutine, rutine og rutine. Lag en langsiktig plan, gjerne for et halvt år. Spis fornuftig, sov tilstrekkelig, kos deg skikkelig i helgene. Snacks/brus/alkohol er absolutt lov i helga. Sett bort badevekta, ikke stå foran speilet til stadighet. Endret 22. mars 2022 av Paramount Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #17 Del Skrevet 22. mars 2022 Bare-gjør-det. Ikke tenk. Dørstokkmila er faktisk det vanskeligste med hele økten. Tar ofte på meg treningstøy om morgenen, lagt klar kvelden før. (planlegger trening hjemmekontordager der jeg har åpning mellom møter) God musikk, eller god podcast. Anonymkode: 1dabf...140 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 22. mars 2022 #18 Del Skrevet 22. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Regelmessighet. Ved å pushe seg litt til å gjennomføre økter man egentlig ikke har lyst til så blir treningen en rutine som føles like naturlig som å stå opp og gå på jobb. Dropper jeg en økt så blir neste vanskeligere å motivere seg til, dropper jeg all trening i en uke, så stagnerer jeg, flere uker så mister jeg form. Er pausen lang nok så er du er tilbake til scratch. I tillegg er treningen mer lystbetont når jeg har gjennomført de øktene jeg har planlagt. Sporadisk trening er bare slitsomt. Anonymkode: 9f8ce...836 Enig. Endret 22. mars 2022 av Paramount Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 22. mars 2022 #19 Del Skrevet 22. mars 2022 Alfa og omega er å finne en treningsform en trives med. Man vil alltid ha perioder med mindre motivasjon, men å jobbe i motbakke hele tiden dreper all glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå