Gå til innhold

Positive sider ved menns seksualitet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjer med alle femcel-trådene idag?

Anonymkode: e1180...295

Det var lørdag i går, og sikkert mange som ikke fikk noen telefon eller melding i løpet av dagen i dag.

Anonymkode: e67fd...ae1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var lørdag i går, og sikkert mange som ikke fikk noen telefon eller melding i løpet av dagen i dag.

Anonymkode: e67fd...ae1

Du kan ikke overføre incel-tankegang til kvinner. Kvinner utagerer ikke med hat og vold på samme måte som menn gjør når ting ikke går deres vei. Å anta et de gjør det viser svake resoneringsevner. 

Anonymkode: 4e0c4...58a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan ikke overføre incel-tankegang til kvinner. Kvinner utagerer ikke med hat og vold på samme måte som menn gjør når ting ikke går deres vei. Å anta et de gjør det viser svake resoneringsevner. 

At*

Resonneringsevner*

Her viste jeg svake rettskrivingsevner. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes det er så mye forferdelig som følger av menns seksualitet. Føler det meste menn gjør er for å få sex. Og så mange som lider på grunn av menns jag etter sex, noen ganger også dem selv.

Er det noen positive sider ved det? 

Anonymkode: 53247...4e9

Søndag tråd tydelig etter en kveld på byen. 

Anonymkode: 34f19...0a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Søndag tråd tydelig etter en kveld på byen. 

Anonymkode: 34f19...0a9

Begynner å lure på om dette er én person med mange brukerkontoer

• Liker 2
Gjest Jaconandersen
Skrevet (endret)

Det er kvinnelig seksualitet som er årsaken til grådighet, maktkamp og mye ondskap. Kvinner blir tiltrukket av menn med penger/ressurser, fordi da har hun historisk sett kunne fått flest levedyktige barn. Hvilke menn selekterer de da? Kvinner blir tiltrukket av menn med makt, fordi disse er "sterke" og rikere enn andre. De får da sønner som har sjanse til å få mange barn. Hvilke menn selekterer de da, jo de som gjør alt for makten (dette er grunnen til krig). Kvinner blir tiltrukket av sterke menn og særlig dumme kvinner blir tiltrukket av menn som behandler andre dårlig, fordi de da tror de kan beskytte dem i større grad. Sistnevnte gjelder ikke normale og inntelligente kvinner, fordi de forstår bedre.

Så jeg vil faktisk snu det opp ned og si at det er kvinnelig seksualitet som skaper mest ondskap, grådighet og kamp.

Endret av Jaconandersen
AnonymBruker
Skrevet
Jaconandersen skrev (Akkurat nå):

Det er kvinnelig seksualitet som er årsaken til grådighet, maktkamp og mye ondskap. Kvinner blir tiltrukket av menn med penger/ressurser, fordi da har hun historisk sett kunne fått flest levedyktige barn. Kvinner blir tiltrukket av menn med makt, fordi disse er "sterke" og rikere enn andre. Kvinner blir tiltrukket av sterke menn og særlig dumme kvinner blir tiltrukket av menn som behandler andre dårlig, fordi de da tror de kan beskytte dem i større grad. Sistnevnte gjelder ikke normale og inntelligente kvinner, fordi de forstår bedre.

Så jeg vil faktisk snu det opp ned og si at det er kvinnelig seksualitet som skaper mest ondskap, grådighet og kamp.

Slike menn vinner fram fordi de tar seg til rette. Dette har ingenting med kvinners preferanser å gjøre. 

Vitenskapen viser igjen og igjen at kvinner velger på empati, emosjonell intelligens, og personlig utseendespreferanse. Menn velger det de får tiltrukket seg, og hvis de ikke evner å tiltrekke seg noe, utagerer de - ofte med fatale konsekvenser. 

Vold er mannens språk, ikke kvinnens. 

• Liker 7
Skrevet

Jippi, nok en ny "alle menn er potensielle voldtektsforbrytere" tråd.

Når det kommer til seksualitet er menns seksualitet like viktig å riktig som en kvinnes. Mange menn ønsker mye sex, men det gjør også mange kvinner, det er ikke noe galt i det for noen. Nytteverdien av menns seksualitet er at det kan bli barn av det, akkurat det samme som med kvinners seksualitet.

Så har vi de (heldigvis mindretallet) som presser seg til sex, og til og med tvinger andre (menn og kvinner) til å ha sex med seg. Dette har ingenting med seksualitet å gjøre, dette er overgrep.

Utover det, ble ikke nevnt innledningsvis, men det kommer nok. Ja det er behov for menn i samfunnet. Hvis alle menn hadde forsvunnet over natt ville det oppstått store problemer. Det samme hvis alle kvinner forsvant, men nå er det jo menn det diskuteres.

• Liker 4
Gjest Jaconandersen
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Slike menn vinner fram fordi de tar seg til rette. Dette har ingenting med kvinners preferanser å gjøre. 

Vitenskapen viser igjen og igjen at kvinner velger på empati, emosjonell intelligens, og personlig utseendespreferanse. Menn velger det de får tiltrukket seg, og hvis de ikke evner å tiltrekke seg noe, utagerer de - ofte med fatale konsekvenser. 

Vold er mannens språk, ikke kvinnens. 

Mener å ha lest en gang at kvinner oftere slo i parforhold enn mannen, men det blir gjerne ikke like alvorlige konsekvenser. Så vold tror jeg er et universelt språk 😄

AnonymBruker
Skrevet

Altså det er vanskelig å snakke generelt om alle menn her, men noen menn er jo snille og tar hensyn og fokuserer mye på å gi kvinnen nytelse. 

Anonymkode: 054b1...ad5

• Liker 1
Skrevet

Det er masse som er positivt med menns seksualitet. Ønske om å få sex har motivert mang en mann til store bragder, på nær sagt alle plan. 
Det er positivt at en mann har lyst på å ha sex med deg, synes du er fin og begjærer deg.

Helt greit at menn er litt dominerende seksuelt.
Menn som liker å se kvinnen nyte og jobber for det er topp. Trofaste menn finnes!
Jeg liker menn godt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
MrKennedy75 skrev (1 minutt siden):

Hvis alle menn hadde forsvunnet over natt ville det oppstått store problemer.

Er faktisk bare er par gener som må aktiveres i arvestoffet hos kvinner for å få igang igjen aseksuel formering, som var den opprinnelige formeringsformen. Og da det grovt sett er 4 milliarder kvinner på jorda, ville heller ikke det biologiske mangfoldet slite noe særlig. Alle nye døtre blir jo rene kopier av sine mødre, noe som blir rart, men ikke nødvendigvis farlig. Så hvis menn forsvinner så er det sannsynlig at det går helt fint. Og evolusjonsmessig så vil det andre kjønn utvikle seg igjen når dette igjen blir gunstig og nødvendig. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Jaconandersen skrev (13 minutter siden):

Det er kvinnelig seksualitet som er årsaken til grådighet, maktkamp og mye ondskap. Kvinner blir tiltrukket av menn med penger/ressurser, fordi da har hun historisk sett kunne fått flest levedyktige barn. Hvilke menn selekterer de da? Kvinner blir tiltrukket av menn med makt, fordi disse er "sterke" og rikere enn andre. De får da sønner som har sjanse til å få mange barn. Hvilke menn selekterer de da, jo de som gjør alt for makten (dette er grunnen til krig). Kvinner blir tiltrukket av sterke menn og særlig dumme kvinner blir tiltrukket av menn som behandler andre dårlig, fordi de da tror de kan beskytte dem i større grad. Sistnevnte gjelder ikke normale og inntelligente kvinner, fordi de forstår bedre.

Ja, det er trist for dere at vi er kåte og vil ha sex da. Fordi det hadde vært bedre om vi ikke ville ha det og bare gav dere det likevel!? 🤨 skjønner ikke hva du prøver å si.. 

Anonymkode: 054b1...ad5

• Liker 2
Skrevet
Jaconandersen skrev (3 minutter siden):

Mener å ha lest en gang at kvinner oftere slo i parforhold enn mannen, men det blir gjerne ikke like alvorlige konsekvenser. Så vold tror jeg er et universelt språk 😄

Det har jeg også lest. Det er mest vold i lesbiske forhold, minst der begge parter er menn. 

AnonymBruker
Skrevet
Jaconandersen skrev (3 minutter siden):

Å smekke noen med en klut kan ikke sammenlignes med den mannlige volden som driver samfunnet. Kan ikke sidestilles. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er faktisk bare er par gener som må aktiveres i arvestoffet hos kvinner for å få igang igjen aseksuel formering, som var den opprinnelige formeringsformen. Og da det grovt sett er 4 milliarder kvinner på jorda, ville heller ikke det biologiske mangfoldet slite noe særlig. Alle nye døtre blir jo rene kopier av sine mødre, noe som blir rart, men ikke nødvendigvis farlig. Så hvis menn forsvinner så er det sannsynlig at det går helt fint. Og evolusjonsmessig så vil det andre kjønn utvikle seg igjen når dette igjen blir gunstig og nødvendig. 

Det vil nok heller være enklere å konstruere en kunstig livmor enn å tukle med genene. Likevel, det ville vært katastrofe hvis alle menn forsvant. De aller fleste atomfysikere er menn, og det er ikke nok kvinnelige atomfysikere til å kunne drifte verdens atomkraftverk. Dette er maskineri som trenger kontinuerlig tilsyn, og en nedsmelting ville vært et faktum innen kort tid. Personlig vil jeg kalle dette katastrofe, eller store problemer, som var min opprinnelige påstand.

Jeg tror uansett ikke på at menn er unødvendige, du må gjerne leve i troen, det skal jeg ikke ta fra deg, men veldig saklig er det ikke.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Å smekke noen med en klut kan ikke sammenlignes med den mannlige volden som driver samfunnet. Kan ikke sidestilles. 

Kvinner slår like ofte, også med knyttet neve, som menn. De slår også like ofte med "våpen" (slagvåpen e.l.) som menn. Likevel blir ikke en mann tatt seriøst dersom han har blitt slått av en kvinne. Menn får stort sett enten høre "da var det sikkert fortjent", eller blir spurt "hva gjorde du som førte til at hun slo". Så jo, kvinnelig vold kan i aller høyeste grad sidestilles med mannlig vold. Og kvinner skal naturligvis straffes, på samme måte som menn, vi ønsker jo likestilling.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menns seksualitet er relativ fet. Gir drive.
Problemet er de som lyver om sine intensjoner og de som ikke kan kontrollere seg. Dette går mer på personlighet.

Anonymkode: 26114...99d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
MrKennedy75 skrev (6 minutter siden):

Det vil nok heller være enklere å konstruere en kunstig livmor enn å tukle med genene. Likevel, det ville vært katastrofe hvis alle menn forsvant. De aller fleste atomfysikere er menn, og det er ikke nok kvinnelige atomfysikere til å kunne drifte verdens atomkraftverk. Dette er maskineri som trenger kontinuerlig tilsyn, og en nedsmelting ville vært et faktum innen kort tid. Personlig vil jeg kalle dette katastrofe, eller store problemer, som var min opprinnelige påstand.

Jeg tror uansett ikke på at menn er unødvendige, du må gjerne leve i troen, det skal jeg ikke ta fra deg, men veldig saklig er det ikke.

Daglig drift av atomkraftverk er ikke noe spesielt vanskelig å sette seg inn i for mennesker av gjennomsnittlig intelligens. Interessant at du er uenig. 

Nå er jeg usikker på det jeg skrev kan tolkes dithen at jeg mener menn er unødvendige. Vil ikke påstå at jeg personlig er unødvendig. Men det mannlige kjønn er mindre nødvendig enn det kvinnelige. Og nei, det krever mye mer å lage kunstig livmor - feks så må man jo også klare å lage kunstig eggcelle - enn å slå gener av eller på. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
MrKennedy75 skrev (5 minutter siden):

Kvinner slår like ofte, også med knyttet neve, som menn. De slår også like ofte med "våpen" (slagvåpen e.l.) som menn. Likevel blir ikke en mann tatt seriøst dersom han har blitt slått av en kvinne. Menn får stort sett enten høre "da var det sikkert fortjent", eller blir spurt "hva gjorde du som førte til at hun slo". Så jo, kvinnelig vold kan i aller høyeste grad sidestilles med mannlig vold. Og kvinner skal naturligvis straffes, på samme måte som menn, vi ønsker jo likestilling.

Dette må du skaffe kilder på 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...